Ga naar inhoud

Passen M velgen op 1.9?


Gast TW

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zou niet passen ET waarde achter is niet te laag zou je vier voorvelgen moeten monteren de Z gaat er dan ongeveer zo uit zien,zie achtervelgen

post-3-1093022049.jpg

porumt eg nie :rolleyes:

Link naar reactie
Zie hier nieuwprijzen:

Style 40 Rims

Maar als ik buy click staat er Parts not available.. Maar! Staat geen ENDED achter

dus zouden nog wel leverbaar moeten zijn?

volgens mij wel, ik heb een setje SPLINTERNIEUWE op zolder (voor de zomer) met als fabrieksdatum 09/2004 :angry: :D

VCerder zijn die BMW hub cap clips ook gewoon nog te koop, heb ik de stealer gekocht voor EUR 17,- ongeveer (per 4). :rolleyes:

Link naar reactie
Welke heb je Ivo de chrome shadows?

nee hoor, de silver chrome, de originele dus (1999) :D

Zijn gemaakt ivm. garantie/verzekerings issue voor een Duitse meneer waar ik ze weer van gekocht heb :rolleyes:

Link naar reactie
Zou niet passen ET waarde achter is niet te laag zou je vier voorvelgen moeten monteren de Z gaat er dan ongeveer zo uit zien,zie achtervelgen

post-3-1093022049.jpg

porumt eg nie :rolleyes:

Dus achteraan passen ze niet in de wielkassen , dus te breed? Ka je daar iets aan doen?

Vind het wel jammer, zo'n setje zou ik wel vinden voor 1000€

Porche velgen passen die er eigenlijk erop?

Link naar reactie
Zou  niet passen ET waarde achter is niet te laag zou je vier voorvelgen moeten monteren de Z gaat er dan ongeveer zo uit zien,zie achtervelgen   

post-3-1093022049.jpg

porumt eg nie :(

Dus achteraan passen ze niet in de wielkassen , dus te breed? Ka je daar iets aan doen?

Vind het wel jammer, zo'n setje zou ik wel vinden voor 1000€

Porche velgen passen die er eigenlijk erop?

je ziet wel eens losse te koop op ebay.de. Dus bij elkaar sparen misschien?

Link naar reactie
Zou  niet passen ET waarde achter is niet te laag zou je vier voorvelgen moeten monteren de Z gaat er dan ongeveer zo uit zien,zie achtervelgen   

post-3-1093022049.jpg

porumt eg nie :rolleyes:

Dus achteraan passen ze niet in de wielkassen , dus te breed? Ka je daar iets aan doen?

Vind het wel jammer, zo'n setje zou ik wel vinden voor 1000€

Porche velgen passen die er eigenlijk erop?

dit dan...

z3-001-04-gr.jpg

Link naar reactie
Ik heb dus de originele "motorsport" velgen van bmw maar deze velgen van de M reeks zijn echt prachtig,

bmw_wheel_040.jpg

Passen ze ook op het model z3 van 2000 (1.9) ?

Zijn ze trouwens duur?

ik heb ze op een z3 coupe van 99 moet de wielkasten wel laten rollen nu raakt hij soms

Link naar reactie
Kun je eens wat meer vertellen over dat rollen?

Hoe het in zijn werk gaat?

Wat de kosten zijn?

Foto voor en na?

Opnieuw moeten spuiten?

Zie net dat je het nog moet laten doen :D

Je hebt vier opties:

1) Boerdeln= randen omkloppen worden eerst warm gemaakt en dan voorzichtig omgeklopt

2) Rollen= idem maar dan niet omgeklopt maar omgerold met een soort van rol waarmee de rand plat wordt gerold

3) Ziehen (trekken)= meestal in combinatie van een van bovenstaande, spatborden worden breder getrokken = hierbij wordt het risico dat je moet spuiten weer groter

4) Verbreitern (verbreden)= Hierbij worden je spatborden verbreed door de rand te verbreden, hierbij moet je in ieder geval spuiten en dit is gedaan bij de spatborden die aangeboden worden.

Je bumper moet je bij de laatste 2 opties uiteraard mee laten trekken of verbreden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.