Ga naar inhoud

nokkenassen


larsy11

Aanbevolen berichten

weet iemand iets van nokkenassen af.ik weet dat mijne 1.8i toch meer op toere kan doen dan nu . ma ik weet niet die graden van die nokke!! van bmw zelf is da te veel op lage toere gemaakt die nokke (ja bij de 1.8 i toch) en wil het op toere hebbe) dus weet iemand iets van die grade af. hoe da zit: voor op laag middel of hoge toeren .

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Moet je eens kijken bij www.Sandtler.de of ze iets voor de 1.8 in de aanbieding hebben, je moet dan zoeken bij het artikeloverzicht onder Schrick nokkenassen :sadder:

Echter om het optimale rendement uit een nokkenas te halen moet je ook je computer aanpassen en verder moet je niet te veel graden pakken dan heb je dadelijk wel heel veel power in de hoge toeren maar loopt je motor niet stationair meer :lol:

Link naar reactie
Moet je eens kijken bij www.Sandtler.de of ze iets voor de 1.8 in de aanbieding hebben, je moet dan zoeken bij het artikeloverzicht onder Schrick nokkenassen :sadder:

Echter om het optimale rendement uit een nokkenas te halen moet je ook je computer aanpassen en verder moet je niet te veel graden pakken dan heb je dadelijk wel heel veel power in de hoge toeren maar loopt je motor niet stationair meer :party:

Daar komt Pierre zijn tunings verleden om de hoek kijken,opgevoerde golfjes en sirocco's gehad :lol:

Link naar reactie

De Scirocco had gelukkig nooit het "Johnny en Anita" gehalte van een Manta/Calibra, het blijft toch: jeder popel fährt ein opel en ..........bij nader inzien of het nu Phaeton W12 of Touareg V10 heet het blijft een wagen van het volk :angry: :lmao:

Zitten we met onze BMW toch in een andere klasse, kwijl kwijl :D

PS De scirocco I en II die ik heb gereden waren inderdaad beide Oetttinger getuned, respectievelijk 140pk voor 780 kg en 165pk voor 810 kg gewicht :rolleyes:

Link naar reactie
Zal maar zeggen: extremen heb je altijd zelfs bij onze edele ZZZ, maar bij de manta´s en co is het percentage extremen denk ik fors groter...bla bla bla. :rolleyes:  :D

da's waar al vind ik die eerste Manta helemaal niet zo lelijk van achter. Eigenlijk is het een soort "dukes-of-hazard-dodge" lite

gall49.jpg

ER8597.jpg68charger2.jpg

Link naar reactie
Zal maar zeggen: extremen heb je altijd zelfs bij onze edele ZZZ, maar bij de manta´s en co is het percentage extremen denk ik fors groter...bla bla bla. :rolleyes: :D

Doet me altijd denken aan van die jonge gastjes die een box in elke milimeter

monteren en van die overdreven spoilertjes monteren. Rijden er hier ook wel

een hoop van rond. Van die oude corrado's enzo. Denken dan ook meestal dat

ze het helemaal zijn. Hoe noem je die figuren ookal weer...

Link naar reactie
Moet je eens kijken bij www.Sandtler.de of ze iets voor de 1.8 in de aanbieding hebben, je moet dan zoeken bij het artikeloverzicht onder Schrick nokkenassen :rolleyes:

Echter om het optimale rendement uit een nokkenas te halen moet je ook je computer aanpassen en verder moet je niet te veel graden pakken dan heb je dadelijk wel heel veel power in de hoge toeren maar loopt je motor niet stationair meer :huh:

Daar komt Pierre zijn tunings verleden om de hoek kijken,opgevoerde golfjes en sirocco's gehad :D

Was voor mij niet denegrerend bedoeld :angry: was toen ook een andere tijd en waren wij toen jonger en ik had zelf toen ook een golf en toen had ik ook al nix met opel :lmao: en toen.....

Link naar reactie

Je komt ons overal tegen

In elke stad op alle wegen

We zijn nooit alleen

Altijd op weg nergens heen

Wij verplaatsen ons meestal in groepen

Langs iemand scheuren, snel een scheldwoord roepen

Shaggies rollen dat lukt nog niet zo goed

We trippen wel, zoals iedereen dat doet

Wij zijn Sjonnie & Anita, samen op de Cita

Wij zijn Sjonnie & Anita, gokkasten, mayonaise met frites

School is klote, 2 unlimited is cool

Iedere les dan verkutten wij de boel

Na school dan is het weer scheuren

Op naar de sportschool waar het moet gaan gebeuren

Anita kijkt met zaadvragende ogen

Hoe Sjonnie een halter heeft kromgebogen

De macho lacht, hij voelt zich een vent

Die zojuist zijn eigen domheid heeft getemd

Wij zijn Sjonnie & Anita, samen op de Cita

Wij zijn Sjonnie & Anita, gokkasten, mayonaise met frites

Een trainingspak en een gouden zegelring

Achterop zo'n lekker dom ding

Zij een kuif en hij een zonnebank kop

Door de binnenstad zonder helmpie op

(met dank aan de Heideroosjes)

Link naar reactie
Voelde me niet aangesproken was leuk spul voor die tijd en zo'n A manta heb ik slechte herinneringen aan heeft me een keertje van mijn siergespoten zundapp afgereden, en geloof me die chromen bumper richt flink was schade aan en niet alleen aan je brommer :D

heeft zundapp ook niet een "bepaald" imago. :lol: (laat mij maar kletsen, ik had hiervoor een gifgroene suzuki alto) :(

Link naar reactie
Voelde me niet aangesproken was leuk spul voor die tijd en zo'n A manta heb ik slechte herinneringen aan heeft me een keertje van mijn siergespoten zundapp afgereden, en geloof me die chromen bumper richt flink was schade aan en niet alleen aan je brommer :D

heeft zundapp ook niet een "bepaald" imago. :lol: (laat mij maar kletsen, ik had hiervoor een gifgroene suzuki alto) :(

Die Napajo is een grote opnaaier :D :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.