Ga naar inhoud

nieuwe leasebak


Ivo

Aanbevolen berichten

tja, ondank de fraaie motor in de 120d, zal het toch een andere Europeaan worden die mijn Alfa 147 mag aflossen;

een Peugeot 407 HDiF SX Pack met alle opties.

Tja, nu nog een beige regenjas en een pet :blush:

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tja, nu nog een beige regenjas en een pet  :blush:

Die pet heb ja al hoor! :lol: :fez: en wel meer dan een denk ik :lmao:

Hoe is die alfa eigenlijk bevallen? Zou je hem ooit evt privé aanschaffen?

Link naar reactie

Hmmmm: :santa: IvoColumbo, :fez: IvoMaigret, :lol: IvoClouseau :party: .

Zis joezt to bie ze car wiz ze hevvy bampers in ze front and ze rear, but now it has zis verry big mouze........

Maaruh: als lease-auto een prima keus imho!

Michiel (who drives ze zee5 in ze bosses time :sadder: ).

Link naar reactie
Hoe is die alfa eigenlijk bevallen? Zou je hem ooit evt privé aanschaffen?

Alfa 147 is echt een klassebak. Wel wat problemen gehad (motor elektronica), maar dat had ik met de BMW ook. Het stuurt als nix anders in zijn klasse en de motor is een juweel.

Ik vind het dus niet erg dat ik nog wat maandjes op de Peut moet wachten :sadder:

Link naar reactie
Is het de auto die je zelf uitgezocht hebt, of had je de keuze tussen een aantal.

Dit omdat je eerst de 1-serie op je verlanglijstje had staan. :rolleyes:

ik had niet een geheel vrije keuze, maar mijn (door mezelf) ingekort lijstje was;

  • BMW 120d High Executive met 17", HiFi & Xenon
  • Audi A3 Sportback 2.0 TDi Ambition, met Pro Line, Xenon en wat klein grut
  • Peugeot 407 Berline 2.0 HDiF XS Pack (dus al met leer en 17"), met Xenon, Radio/Telefoon/Navigatie en JBL audio systeem
  • Toyota Avensis D4-D Executive, met Xenon en Navigatie

De 1 was iets goedkoper dan de 407, maar duurder in de lease :huh:

De A3 was gewoon te duur, dat ding is voor kaal EUR 34.000 echt kaal, niet eens airco standaard, dus daar ga je tekeer met (zeker in de lease) dure opties :angry:

De 407 was samen met de Avensis veel completer dan de overige 2 (echt alle toeters en bellen, zoals leer, navigatie met telefoon, parkeerhulp (zat op BMW ook), olietemp. meter, gelaagde zijruiten etc). Avensis is echter niet zo mooi afgewerkt van binnen. Verder is (op papier) de Toyota moter niet bijster sterk, in werkelijkheid viel dat best wel mee. Toyota heeft echt een geweldige wegligging, ik denk nog wel beter dan de Peugeot :D

Was eerst moeilijke keuze totdat ik heb gereden in 407. Rijd echt als een droom op de snelweg. A3 met ambition pakket was erg hard afgeveerd, maar ik wilde wel graag 17". 120d heeft natuurlijk de mooiste dieselmachine, maar kon qua afwerking en optielijst niet echt overtuigen. Ook de ruimte is niet denderend, al is dat voor mij niet echt een must, maar het gaat wel meewegen als je twijfelt.

407 is natuurlijk wel een veel gezapiger keuze, maar ik ben nu eenmaal een snelwegvreter. En dan heb ik nog altijd die MC voor de deur als speeltje :lmao:

Lastig hoor :(

Link naar reactie

Wat een luxe probleem Ivo!

Maar ik moet zeggen een uitstekende keus die 407.

Een hele fraaie auto en inderdaad veel waar voor het geld.

Peugeot over het algemeen erg comfortabel en een goede zit.

De 407 SW vind ik persoonlijk nog mooier dan de sedan!

En als je echt wil rijden dan pak je toch gewoon de M coupé.

Groeten Maarten

p.s. wanneer zijn er weer plannen voor een meeting, kan ik als vast zorgen dat ik die dag vrij houd. :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.