Ga naar inhoud

Foto's Essen Motorshow

Jos

Aanbevolen berichten

• Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Heb 3 willekeurige aangeklikt :wub: en compleet gefrustreerd geraakt. :thumbup:

Wat is er fout gegaan dat er hier niet zo een op de oprit staat :P:muur:

Geplaatst:
:thumbup: Je moet inderdaad niet te veel naar dergelijke shows gaan....... :P
Geplaatst:
Hier ook nog wat kiekjes (geen bijzondere kiekjes overigens)

Kan de foto's niet bekijken Bas.

Geplaatst:

ik kan ook de foto,s van de show niet zien :thumbup: wil wel zien waar mohikaan zo gefrustreerd van is :P

Geplaatst:

Mooie mix van "gaaf" en "ontzettend fout".

Ik zie je onderschrift "425 pk uit een 8 cilinder 1479cc in 1951... Geloof het niet helemaal." bij deze foto:

PC030103.JPG

Wiki zegt over de 159 Alfetta

Alfa Romeo 158/159 1,479 cc straight-8, Roots-type supercharger**, front mounted.

** 158: single stage - 190 bhp (142 kW) @ 6500 rpm (voit), 350 bhp (261 kW) @ 8500 rpm (F1);

159: two stage - 425 bhp (317 kW) @ 9300 rpm

Dat is pas downsizing! :thumbup:

Geplaatst:

zeker mooi spul bij vooral die merc vleugeldeur niet verkeerd hoewel ik hem standaard en in zilverkleur mooier vind een paar weken geleden heb er een ,live, gezien in Dordrecht een brute bak ! met een supergeluid

Geplaatst:
EssenMotorshow duidelijk "not my cup of tea" :rolleyes:

:blink: hoezo?

zeker te weinig platgeslagen kevers te zien? :schater:

ach je moet t maar zo zien t is een lekker ritje en je bent er weer even uit he.

Geplaatst:

Integendeel, veel te veel platgeslagen kevers, maar die heb ik maar niet op de foto gezet....... Not my cup of tea :rolleyes::blink:

Geplaatst:

Nou, die wtte platgeslagen kever met GT3 op de kont.... die wilde ik wel mee naar huis nemen.

Geplaatst:
Integendeel, veel te veel platgeslagen kevers, maar die heb ik maar niet op de foto gezet....... Not my cup of tea :P ;)

ja ja , maar waarschijnlijk waar die zo verminkt en niet de moeite waard...... :rolleyes:

Dus wil je mij overtuigen ....pictures!!

:blink: hoezo?

zeker te weinig platgeslagen kevers te zien? :schater:

ach je moet t maar zo zien t is een lekker ritje en je bent er weer even uit he.

Leuke rit er naar toe is het zeker alleen die "platgeslagen kevers" zie ik liever in het Porsche Museum

Geplaatst:

Nou..... Ivo, zeker de moeite waard eens te gaan kijken............ Porsche en MB waren nadrukkelijk aanwezig, vond BMW wat minder...........

• 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen