Ga naar inhoud

Gezocht: Mat Grijze M6 Velgen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik ben al heel lang op zoek naar een setje M6 stijl velgen in de kleur zoals op de foto (mat donkergrijs). Ik vind dat echt de mooiste die ik tot nu toe heb gezien. Helaas heb ik destijds de verkoper van deze Z4 niet gevraagd naar de velgen. Kan iemand mij verder helpen?

z4rims.jpg

• Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

De originele passen niet op de Z4.

Imitaties kun je overal vinden, ik zou me er alleen niet aan wagen!

Succes ermee

Geplaatst:
De originele passen niet op de Z4.

Imitaties kun je overal vinden, ik zou me er alleen niet aan wagen!

Succes ermee

Hoe weet je of een aangeboden setje imitatie is eigenlijk? En wat is het nadeel dan?

Geplaatst:

Een :rolleyes: 6 heeft een et waarde van 14 alle andere et waarden zijn niet origineel.

Er bestaan dus geen originele bmw :unsure: 6 velgen voor de Z4.

Nadelen geen idee, ik zie er wel veel non :m: 6 mee rijden.

Grtz Ron.

Geplaatst:
Heb je m'n vraag goed gelezen ? Ik zoek niet van die glimmende dingen, maar mat grijs (ge-poedercoat)

Vraag goed gelezen hoor maar coating is zo aangebracht........

Geplaatst:
Heb je m'n vraag goed gelezen ?

klinkt erg aardig <_<

Ik zoek niet van die glimmende dingen, maar mat grijs (ge-poedercoat)

Als je matte niet-zwarte vindt, zijn die in ieder geval imitatie.

Nadelen? Ze zouden minder goed rond blijven dan OEM kwaliteit velgen.

Geplaatst:

Het antwoord is al gegeven. Kwaliteit is een stuk slechter, ze zijn niet voor niks goedkoop. Slechter materiaal, slechtere kwaliteitscontroles etc...

Coaten is inderdaad eenvoudig te laten doen.

• 3 weken later...
Geplaatst:
klinkt erg aardig <_<

Was niet mijn bedoeling onaardig te zijn :unsure:, maar die M6 stijl velgen zien er allemaal exact hetzelfde uit en was juist op zoek naar een variatie.

Thanks voor de tips. Zal ik een setje imitatie moeten aanschaffen en dan poedercoaten.

Geplaatst:

Je kunt denk ik prima een setje kopen met een beetje stoeprandschade. Dan betaal je een hoop minder, en ze moeten toch gecoat worden. Iemand die fatsoenlijk velgen coat, kan voor 5 tientjes ook de stoeprandschade dan mooi wegwerken en je hebt voor weinig een setje naar smaak onder de auto.

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:
Je kunt denk ik prima een setje kopen met een beetje stoeprandschade.

Dat zou ik dan al helemaal niet doen, tweedehands replica velgen met stoeprand-schade <_<

Ik weet niet wie die replica :wave: 6 velgen allemaal maken, maar ik zou in ieder geval nooit naar Aziatische producenten kijken..

Geplaatst:
Dat zou ik dan al helemaal niet doen, tweedehands replica velgen met stoeprand-schade :wave:

Ik weet niet wie die replica :m: 6 velgen allemaal maken, maar ik zou in ieder geval nooit naar Aziatische producenten kijken..

Da's maa hoe je het bekijkt :

Ik kocht ASA's (Z-Korea) nieuw voor een fractie van de prijs van BBS-en en kreeg idd te maken met schade, door mijn eigen rijgedrag (hou nogal van bochten snijden <_< ).

Ik heb ze nu laten herstellen en poedercoaten en kom budgetgewijs nog niet eens in de buurt van een stel BBS velgen.

En ze gaan nu toch al 5 jaar mee...

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

ASA is Licensed by BBS.. geen replica <_<

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen