Ga naar inhoud

Gezocht: Mat Grijze M6 Velgen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb je m'n vraag goed gelezen ?

klinkt erg aardig <_<

Ik zoek niet van die glimmende dingen, maar mat grijs (ge-poedercoat)

Als je matte niet-zwarte vindt, zijn die in ieder geval imitatie.

Nadelen? Ze zouden minder goed rond blijven dan OEM kwaliteit velgen.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Je kunt denk ik prima een setje kopen met een beetje stoeprandschade. Dan betaal je een hoop minder, en ze moeten toch gecoat worden. Iemand die fatsoenlijk velgen coat, kan voor 5 tientjes ook de stoeprandschade dan mooi wegwerken en je hebt voor weinig een setje naar smaak onder de auto.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Je kunt denk ik prima een setje kopen met een beetje stoeprandschade.

Dat zou ik dan al helemaal niet doen, tweedehands replica velgen met stoeprand-schade <_<

Ik weet niet wie die replica :wave: 6 velgen allemaal maken, maar ik zou in ieder geval nooit naar Aziatische producenten kijken..

Link naar reactie
Dat zou ik dan al helemaal niet doen, tweedehands replica velgen met stoeprand-schade :wave:

Ik weet niet wie die replica :m: 6 velgen allemaal maken, maar ik zou in ieder geval nooit naar Aziatische producenten kijken..

Da's maa hoe je het bekijkt :

Ik kocht ASA's (Z-Korea) nieuw voor een fractie van de prijs van BBS-en en kreeg idd te maken met schade, door mijn eigen rijgedrag (hou nogal van bochten snijden <_< ).

Ik heb ze nu laten herstellen en poedercoaten en kom budgetgewijs nog niet eens in de buurt van een stel BBS velgen.

En ze gaan nu toch al 5 jaar mee...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.