Ga naar inhoud

Gezocht: Voorbumper

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste vrienden,

Ik ben op zoek naar een voorbumper voor een Z3 1999 (liefst zilvergrijs)

De reden waarom ik dat hier even vraag is omdat ik denk dat er mensen zijn die hun voorbumper vervangen hebben door een sportiever model en daardoor nog wel een originele in de garage liggen hebben.

Je kan me mailen op hdv33 -apestaart- pandora.be

Dank u wel,

Hans

• Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hoi,

Ook leuk dat je jezelf en je Z3 even introduceert op het forum,

Ik heb nog wel een zwarte bumper, €14000,-

Mzzl Maarten

Geplaatst:

Ik ben Hans uit Eeklo BE, heb sinds 2000 een zilvergrijze z3 (1800),

Als je meer wil weten mag je het zeker vragen Maarten, je hoeft zeker niet te snauwen of belachelijke postings te doen, dacht dat dit forum er was om elkaar te helpen. :thumbup:

"vragen staat vrij" ???

Gast Z3-Widebody
Geplaatst:

Het is toch niet zo'n belachelijk post..

Voor €14.000,- koop je een bumper.. en krijg je er een Z3 QP bij.. :schater::thumbup:

Geplaatst:
Ik heb nog wel een zwarte bumper, €14000,-

wat kost een blauwe?

:thumbup:

Geplaatst:

Beste Hans, welkom op het forum.

Ik heb je topic verplaatst naar "te koop gevraagd" en je emailadres "verbouwd" zodat spambots er wat minder mee kunnen.

Even los van de toon waarop heeft Maarten wel een punt. Als je je voorgesteld had, wisten we of je een vier of een zes cylinder Z3 hebt (uit de "1800" in je tweede post is op te maken dat het vierpitter is? :thumbup:). "een voorbumper" voor "een Z3" bestaat namelijk niet.

In oplossingen gedacht: heeft MaikBos niet een voorbumper over nu hij om is naar de Aero bumper?

Geplaatst:

IID een 4 pitter, waar ik eigenlijk te weing mee rijd, 65000km op 12 jaar,

@ maarten : voor iets meer dan de helft koop je die van mij. :thumbup:

Soms kan je wel eens iets vinden op e bay, maar het zou mooi zijn mocht hij zilvergrijs zijn.

bedankt alvast

Hans

Geplaatst:

Hallo Hans,

Niet om je hoop de grond in te boren maar zilvergrijs is een redelijk moeilijke kleur om te matchen met bijspuiten, laat staan dat je een bumper in de juiste kleur vindt.

Om je toch nog wat verder op weg te helpen; er zijn meerdere kleuren zilvergrijs (titan silber, artic silber). Misschien is het handig om de originele benaming van de kleur te noemen.

Groeten Nick

Geplaatst:

artic silber is de juiste kleur

Dacht dat dit vrij veel voorkomt, niet?

Ik heb een vrij ernstige bluts in mijn bumper, denk niet dat dit nog herstelbaar is,

groeten Hans

Geplaatst:

Ook maar ff de website opgezocht voor nieuwe en gebruikte Z1 Z3 en Z4 onderdelen

www.rkv-trading.nl

stond in Marum op de meeting met een vrachtwagen vol onderdelen :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen