Ga naar inhoud

Gezocht: Voorbumper


Aanbevolen berichten

Beste vrienden,

Ik ben op zoek naar een voorbumper voor een Z3 1999 (liefst zilvergrijs)

De reden waarom ik dat hier even vraag is omdat ik denk dat er mensen zijn die hun voorbumper vervangen hebben door een sportiever model en daardoor nog wel een originele in de garage liggen hebben.

Je kan me mailen op hdv33 -apestaart- pandora.be

Dank u wel,

Hans

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Beste Hans, welkom op het forum.

Ik heb je topic verplaatst naar "te koop gevraagd" en je emailadres "verbouwd" zodat spambots er wat minder mee kunnen.

Even los van de toon waarop heeft Maarten wel een punt. Als je je voorgesteld had, wisten we of je een vier of een zes cylinder Z3 hebt (uit de "1800" in je tweede post is op te maken dat het vierpitter is? :thumbup:). "een voorbumper" voor "een Z3" bestaat namelijk niet.

In oplossingen gedacht: heeft MaikBos niet een voorbumper over nu hij om is naar de Aero bumper?

Link naar reactie

Hallo Hans,

Niet om je hoop de grond in te boren maar zilvergrijs is een redelijk moeilijke kleur om te matchen met bijspuiten, laat staan dat je een bumper in de juiste kleur vindt.

Om je toch nog wat verder op weg te helpen; er zijn meerdere kleuren zilvergrijs (titan silber, artic silber). Misschien is het handig om de originele benaming van de kleur te noemen.

Groeten Nick

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.