Ga naar inhoud

zakkenvullerij!


napoje

Aanbevolen berichten

Hier in provincie NH flikken ze het mij €30,- xtra wegenbelasting te laten dokken onder het mom "provinciale opcenten". is dat in elke provincie eigenlijk zo erg?

:D

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En polders! je weet niet wat je mist is hier een groot circuit alles geasvalteerd..

Te gekke bochten overall. Ik ga met een maat met laptop en GPS reciever altijd

racen daar zegt hij waneer bocht en hoe scherp enzo.. Helemaal te gek.

En in Zeeuws-Vlaanderen is er bijna geen politie!

Kijk als jij liever snelweg hebt waar geen bocht inzit en toch almaar file is..

Link naar reactie

Wegenbelasting is nog daar aan toe.

Maar hier in Limbokikkerland heb je van die Bourgondische agenten die Ze in de Zomer

"loslaten" om te gaan flitsen op landweggetjes waar per dag 12 voertuigen komen.

Ja ja, u rijd te hard. Stel dat er een boterbloempje scheefwaait........Hé...............

Daar Zou u dan Zomaar langs af SCHEUREN met 56 km per uur........Hé..................

En dat kan niet...................................Hé........... :party:

Link naar reactie
Wegenbelasting is nog daar aan toe.

Maar hier in Limbokikkerland heb je van die Bourgondische agenten die Ze in de Zomer

"loslaten" om te gaan flitsen op landweggetjes waar per dag 12 voertuigen komen.

Ja ja, u rijd te hard. Stel dat er een boterbloempje scheefwaait........Hé...............

Daar Zou u dan Zomaar langs af SCHEUREN met 56 km per uur........Hé..................

En dat kan niet...................................Hé........... :lol:

reed gister in a'dam met een vriend (hij reed). worden we aangehouden wegens niet dragen van gordel. Heeft ie zijn rijbewijs thuis laten liggen. kan ik hem gaan halen want hij word in hechtenis genomen wegens "geen legitimatie". Krijg ik eerst de verkeerde sleutels mee. terug naar politiebureau. Krijg ik hem niet te spreken want hij zit in de cel. :lol: Boos geworden want hoe kan ik nu anders dat rijbewijs halen. Uiteindelijk komt er een agentje zuchtend achter zijn bureau vandaan en gaat het maar vragen. 2 uur later heb ik hem en mag ie de cel uit met een boete van €35 voor geen legitimatie hebben. de rest lieten ze maar zitten.

Waar gaat het heen met dit land :rant:

Link naar reactie
Wegenbelasting is nog daar aan toe.

Maar hier in Limbokikkerland heb je van die Bourgondische agenten die Ze in de Zomer

"loslaten" om te gaan flitsen op landweggetjes waar per dag 12 voertuigen komen.

Ja ja, u rijd te hard. Stel dat er een boterbloempje scheefwaait........Hé...............

Daar Zou u dan Zomaar langs af SCHEUREN met 56 km per uur........Hé..................

En dat kan niet...................................Hé........... :lol:

reed gister in a'dam met een vriend (hij reed). worden we aangehouden wegens niet dragen van gordel. Heeft ie zijn rijbewijs thuis laten liggen. kan ik hem gaan halen want hij word in hechtenis genomen wegens "geen legitimatie". Krijg ik eerst de verkeerde sleutels mee. terug naar politiebureau. Krijg ik hem niet te spreken want hij zit in de cel. :lol: Boos geworden want hoe kan ik nu anders dat rijbewijs halen. Uiteindelijk komt er een agentje zuchtend achter zijn bureau vandaan en gaat het maar vragen. 2 uur later heb ik hem en mag ie de cel uit met een boete van €35 voor geen legitimatie hebben. de rest lieten ze maar zitten.

Waar gaat het heen met dit land :rant:

Inderdaad: agenten draaien helemaal dol op dat geneuzel met legitmatie. Heb je dat laatst gehoord dat een huismoedertje boodschappen aan het doen was op de fiets en werd aangehouden omdat haar licht het niet deed. Ze had ook geen legitimatie bij dr en ze werd pardoes een aantal uur vastgezet. NIet normaal gewoon.

Ik denk dat ik mijn paspoort op mijn kont ga laten tatoeren en wacht tot de eerste agent er om vraagt. Hij zal hem zien ook!! :lmao:

maareh: zonder gordel is nie slim.

Link naar reactie

daar ging het dus om en niet om die legitimatie. ik kan mij zo voorstellen dat ze in amsterdam-oost wel iets anders te doen hebben. en als hij alleen was geweest kon ie dus geen rijbewijs halen dus werd ie dan ook niet vastgezet als de eerste de beste crimineel. maar daar komt dat bureaucratische geneuzel nog bij dat als ie dan vast zit ik hem niet kan spreken, dus creëren ze zelf een impasse, en moet je eerst boos worden om wat gedaan te krijgen. daar zakt echt mijn broek van af brrr. :lol:

Link naar reactie

Mee eens: ze gaan zelfs de basisprijzen in Nederland gelijktrekken aan het buitenland; dan komt hier de BTW en de BPM er nog overheen. Er zal wel een aardige toeloop komen op het importeren van autos. Dit komt over het vervallen van het belastingvoordeel op luxere/veiligheids opties. :lol:

@ Napoje: coole nieuwe animatie in je handtekening, maarrre heb jij een Z3 met 4 wiel aandrijving? Alleen je achterwielen spinnen door, voorwielen draaien alleen als je ook vooruit gaat. :lol:

Link naar reactie
@ Napoje: coole nieuwe animatie in je handtekening, maarrre heb jij een Z3 met 4 wiel aandrijving? Alleen je achterwielen spinnen door, voorwielen draaien alleen als je ook vooruit gaat. :lol:

=fixed :lol:

Link naar reactie
Ik denk dat ik mijn paspoort op mijn kont ga laten tatoeren en wacht tot de eerste agent er om vraagt. Hij zal hem zien ook!!  :lol:

Hoop voor je dat het niet een homofiele agent is met dikke skippyballen :lol: Dieke eier !!

Link naar reactie
Heb je dat laatst gehoord dat een huismoedertje boodschappen aan het doen was op de fiets en werd aangehouden omdat haar licht het niet deed. Ze had ook geen legitimatie bij dr en ze werd pardoes een aantal uur vastgezet. Niet normaal gewoon.

Ze had nog een baby'tje bij haar, die ook gezellig een uurtje in de cel mocht verblijven. :lol: Het gaat echt te ver.....

Link naar reactie

Ik denk dat ik mijn paspoort op mijn kont ga laten tatoeren en wacht tot de eerste agent er om vraagt. Hij zal hem zien ook!!  :blush:

Hoop voor je dat het niet een homofiele agent is met dikke skippyballen :lol: Dieke eier !!

Indien dit wel het geval is word je elke week wel een keer aangehouden :lmao:

Tja meneertje scheurijZer, u kunt de procedure hé?

Kraak,piep [portofoon ] WillemJanJaap kom voor buro, over......

Jaaaah ik kom........ :lol:

Link naar reactie

Ik denk dat ik mijn paspoort op mijn kont ga laten tatoeren en wacht tot de eerste agent er om vraagt. Hij zal hem zien ook!!  :blush:

Hoop voor je dat het niet een homofiele agent is met dikke skippyballen :lol: Dieke eier !!

Indien dit wel het geval is word je elke week wel een keer aangehouden :lmao:

Tja meneertje scheurijZer, u kunt de procedure hé?

Kraak,piep [portofoon ] WillemJanJaap kom voor buro, over......

Jaaaah ik kom........ :lol:

Gaat dit nog wel over zakkenvullerij :lol:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
En in Zeeuws-Vlaanderen is er bijna geen politie!

Vertel dat maar eens tegen youp :lmao:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/50916

Dat is Walcheren :D

Ah! Dus er is geen Axel vice squad. Mmm. volgende meeting daar :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.