Ga naar inhoud

Lampjes probleem


napoje

Aanbevolen berichten

Ik heb een maand geleden mijn achterlampen vervangen. Probleem is dat er nu al een kapot is en een heel vaag licht geeft (hij is helemaal zwart geworden). Ik heb gewoon een paar lampjes bij de pomp gehaald zonder mij af te vragen wat het voltage blabla was. Is dit te wijten aan de slechte kwaliteit van die lampen of zitten er waarschijnlijk gewoon verkeerde in?

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Bij de tankstations verkopen ze meestel all-ride. Van die goedkope chineese rommel. Tip, zet deze nooit erin. De passing is bar slecht, en de levensduur is idd niet langer als een paar weken.

Ga naar een autozaak, en schaf je een setje neglin/osram/philips aan. Betaal je iets meer voor, maar gaat ook een langere tijd mee.

PS: Zelfde geldt voor de koplampen voor.

Link naar reactie

Is ook wel mooi om te zien het verschil tussen de spatborden van de roadster en de coupe.

En het lijkt ook dat de bumper anders is qua model (oa bij het achterlicht)

toch nog een postje vandaag :D

Link naar reactie
PS: Zelfde geldt voor de koplampen voor.

voor heb ik bluevision maar over achterlampen heb ik nooit nagedacht inderdaad. Misschien maar xenon achter :D

Link naar reactie

toen ik de Osrams erin zette en de (originele?) oranje knipperlichten eruit haalde waren van die vier er 2 zwart en twee bijna wit omdat het oranje laagje eraf aan het brokkelen was. Dus ook daar heb je butt kwaliteit :D

Link naar reactie

trouwens: met mijn Alfa heb ik er nu 176.000 km opzitten (jaja, hij is al weer 2,5 jaar oud) en nog nooit een achterlicht moeten vervangen (ook geen knipperlicht trouwens) :D :D

Link naar reactie
trouwens: met mijn Alfa heb ik er nu 176.000 km opzitten (jaja, hij is al weer 2,5 jaar oud) en nog nooit een achterlicht moeten vervangen (ook geen knipperlicht trouwens) :D :D

176.000 km in 2,5 jaar ? :D Slik...da's lekker......veel.

Link naar reactie
trouwens: met mijn Alfa heb ik er nu 176.000 km opzitten (jaja, hij is al weer 2,5 jaar oud) en nog nooit een achterlicht moeten vervangen (ook geen knipperlicht trouwens)  :D  :D

176.000 km in 2,5 jaar ? :D Slik...da's lekker......veel.

jeee ben jij ook wel eens op kantoor?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.