Ga naar inhoud

Z3 aerodynamica pakket


maikzzz

Aanbevolen berichten

Ik zag via de mooie aanbiedingen topic op ebay een mooie z3 aerodynamica spoilerpakket staan. Nu had ik deze bijna willen bestellen totdat ik erachter kwam dat ik een zzz van april 1996 heb en dit pakket voor modellen vanaf september 1996 van toepassing is. Alleen de bumper heeft een ander partnummer3

21.png

undefined

Heeft iemand enig idee of deze "version 2" bumper op mijn zzz 1.8 van april 1996 gaat passen... Een standaard bumper is namelijk geen verschil in een van voor de 9de maand of erna..... lijkt me dat er toch ook weinig anders kan zijn aan deze aerodynamic bumper?

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb zo'n set gehad. Maar zou het je werkelijk niet kunnen zeggen of dit goed gaat.. :wave:

Denk dat het een kleine wijziging is geweest. Wellicht iets met de mistlampen en de bedrading ervan? Of de onderplaat die aan de bumper vastzit.

De voorbumper van de aero-set is namelijk lager.

Heb ook even op http://www.realoem.com gezocht en de originele bumper is vanaf '94 tot april '99 gewoon hetzelfde gebleven. Onderdeelnr. 51118401816

En de aerodynamica is echt bedoelt euh... Is Realoem ondertussen nou aangepast?? Nou staat er dat de voorbumper tot september '96 bedoelt is... :m:

Link naar reactie

ik denk eerder dat het een optische aanpassing is geweest. Waarom zou er anders bij de standaard bumper geen 2de versie vanaf sept-1996 zijn? Ik heb de set op goed geluk bestelt... volgende week waarschijnlijk even passen en meten :thumbup:

ik zie nu dat er nog wel iets anders is, niet aan de bumper maar er is een andere soort "groef" zie nr 4 en 18/19

191.png

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.