Ga naar inhoud

Kleine parkeerschade's cq pitjes


Andre

Aanbevolen berichten

Je kent het wel van die eikels die nergens naar kijken en gewoon hun deur in jou portier gooien als je perongeluk eens niet het juiste parkeerplekje hebt gevonden tussen die 2 bomen of palen en je moet toch parkeren.

Ik had het in mijn members gallery al een beetje naar voren gehaald en toen kwam volgens mij Ivo met het idee om met meerdere dit probleem aan te pakken.

link http://www.autorestyling.nl/ voor info.

Er zijn er natuurlijk meerdere maar misschien is er hier iemand op het forum die een goeie ervaring heeft met uitdeuken zonder spuiten?

Kunnen we als er meerdere geintereseerden zijn een leuk dagje van maken (uiteraard niet geintereseerden met Z3 ook welkom).

Ben benieuwd wat deze topic gaat opleveren.

Groet Andre :lol:

aangepast door Ivo
Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mini deukie in mijn deur is er in princiepe al uit alleen is er een klien streepje

lak net wat lichter dan de rest maar kan ik zelf nog wel wat bijwerken. Je ziet

het eigenlijk nieteens.

Link naar reactie

Okay Felix dat is 2.

Dylotic wees maar blij het is zonde als je auto meestal niet door toedoen van jezelf wordt verziekt.

Ik ga me als ik de komende tijd wat tijd overheb me even verdiepen in wie wat waar en alle suggestie's zijn uiteraard welkom.

Maar in de membersgalery te zien zijn ze hier bijna allemaal nieuwstaat. :(

Link naar reactie

ik heb zelf heel klein deukje in dak (is er al eens uitgewipt maar komt weer terug) en een putje in de motorkap (die is moeilijk denk ik, want dubbelbeplating).

Ik doe mee, als het te combineren is. Voor mij hoef je niets speciaal te regelen :(

Link naar reactie

Okay Ivo dat is dan 3.

Ik weet eigenlijk niet waar je tegenaan loopt met dubbele beplating kan me zo voorstellen dat dit lastig is.

Nogmaals , ga me er maar eens in verdiepen, heb het alleen een beetje druk momenteel met werken, en tja dat moet nu eenmaal met zo'n leuke hobby.

Goet André

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Hallo allemaal,

Ik heb er wel een aantal..... Voor al de deuren (2 á 3) en de meest iritante: de motorkap :blush: Is er een prijsindicatie? Zelf zit ik ook niet op een bon te wachten -_- Dus eentje is zeker!

Ben benieuwd...

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Hallo allemaal,

Ik heb er wel een aantal..... Voor al de deuren (2 á 3) en de meest iritante: de motorkap :) Is er een prijsindicatie? Zelf zit ik ook niet op een bon te wachten :lol: Dus eentje is zeker!

Ben benieuwd...

Kijk ff hier

en schrijf je in, dan weten we waar we aan toe zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.