Ga naar inhoud

Krassen in de lak


Gast floor

Aanbevolen berichten

Al een tijdje stoor ik me aan een kras op mijn kofferdeksel en Vanmorgen bij de Aldi een setje Krasweg gekocht voor 7uri,s , Ik dacht Ach daar kan je je geen buil aan vallen.Nou dat geld kan je je beter besparen.

Nul resultaat, De kras glimt nu wel mooi da,s dan weer meegenomen :newblush:

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Al een tijdje stoor ik me aan een kras op mijn kofferdeksel en Vanmorgen bij de Aldi een setje Krasweg gekocht voor 7uri,s , Ik dacht Ach daar kan je je geen buil aan vallen.Nou dat geld kan je je beter besparen.

Nul resultaat, De kras glimt nu wel mooi da,s dan weer meegenomen :newblush:

Ik heb een paar maanden geleden een goede ecentrische poetsmachine gekocht, daar mijn Tr mee gedaan iedere kras eruit, prachtig mooi geworden, en belangrijk amper afname van de lak, als je info wilt dan hoor ik het wel

Link naar reactie

jaren geleden had ik een zeer diepe kras op mijn gloednieuwe golf de auto was 3 dagen oud helemaal in de stess naar de dealer gegaan

die ging erop los met een ecentrische poetsmachine en wat soorten poets en tot mijn verbazing was te kras helemaal verdwenen

ik dacht al aan overspuiten maar het was gelukkig niet nodig :newblush: zo zie je dat met de goede spullen wonderen verricht kunnen worden ik hoop dat je hier iets aan hebt Floor

Hans

Link naar reactie

wat je wilt doen als je een kras hebt is in feite de kras weg polijsten.

dat kan alleen als de kras niet te diep is

of en als de laklaag dik genoeg is.

wat je moet doen (en vooral durven)is de lak fijn slijpen totdat de kras (of liever de omgeving van de kras)gelijk ligt met de rest van de lak.

je moet oppassen met blanke laklagen als je daar doorheen poetst ben je de klos,en bij unie kleuren is het de kunst om op tijd te stoppen voordat je op de onderlaag terecht komt.

soms is de kras een beetje opvullen met nieuwe lak,deze bakken en dan polijsten een optie,maar dat is werk voor de proff.

nietwaar arno?

Link naar reactie

Ik ga maar eens op zoek op internet naar de fabrikant van de prut en zal ze eens een pittig mailtje sturen.

Niet om de 7uri,s maar dit is gewoon rommel.

En de kras? Ach die laat ik maar gewoon zitten,Mocht ik ze vinden dan horen jullie nog wel wat hun reactie is. :newblush:

Link naar reactie
wat je wilt doen als je een kras hebt is in feite de kras weg polijsten.

dat kan alleen als de kras niet te diep is

of en als de laklaag dik genoeg is.

wat je moet doen (en vooral durven)is de lak fijn slijpen totdat de kras (of liever de omgeving van de kras)gelijk ligt met de rest van de lak.

je moet oppassen met blanke laklagen als je daar doorheen poetst ben je de klos,en bij unie kleuren is het de kunst om op tijd te stoppen voordat je op de onderlaag terecht komt.

soms is de kras een beetje opvullen met nieuwe lak,deze bakken en dan polijsten een optie,maar dat is werk voor de proff.

nietwaar arno?

Met een goede ecentrische machine moet je het wel héél héél erg bont maken om door de lak te komen, de afname is werkelijk heel minimaal.

Met de tollen die de profs gebruiken daar zit je inderdaad zo mee door de lak, mijn ervaring is in ieder geval heel goed, er is weinig durven aan, die angst had ik ook voordat ik hem op mijn achterklep zetten

Link naar reactie
Met een goede ecentrische machine moet je het wel héél héél erg bont maken om door de lak te komen, de afname is werkelijk heel minimaal.

Met de tollen die de profs gebruiken daar zit je inderdaad zo mee door de lak, mijn ervaring is in ieder geval heel goed, er is weinig durven aan, die angst had ik ook voordat ik hem op mijn achterklep zetten

hmm tja ik werk dan ook het liefste alleen met proff materiaal :newblush:

ik ken die poetsgevalletjes van de aldi oid idd wel,daar kun je idd weinig schade mee aanrichten,tenzij je het verkeerde slijpmiddel gebruikt (zand of zo :schater: )

ik gebruik mn festo ro150e met een 3m pad met bv commondant4 od een dergelijk middel.

gaat super!

Link naar reactie

Ach wat is erg, brand is erger het is net alsof er een sleutelbos op gevallen is.

Ik heb de website gevonden van het bedrijf ,Ene Herr doktr Appelt in good old germany ,mailtje gestuurd maar afwachten of ik iets hoor. (denk het niet)

Link naar reactie
Ach wat is erg, brand is erger het is net alsof er een sleutelbos op gevallen is.

Ik heb de website gevonden van het bedrijf ,Ene Herr doktr Appelt in good old germany ,mailtje gestuurd maar afwachten of ik iets hoor. (denk het niet)

Hoe heet dat spul, W5, dit hebben ze bij de Lidl en de Action ook, is dus ook prut :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.