Ga naar inhoud

BMW meeting in marum (gron)


Gast floor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Morgen vanaf 11uur in marum groot bmw treffen en heel veel stands met accessoires en onderdelen,Misschien valt er nog wat te scoren voor je zztje. :thumbup:

(Tellerkoepeltje misschien:rolleyes: )

En dat tegelijk met De Grote VOC tocht :rant:, dat zou verboden moeten worden, had er anders wel heen gegaan, maar z'n mooie tocht laten we toch niet lopen :blink:

Link naar reactie
En dat tegelijk met De Grote VOC :blink: tocht, dat zou verboden moeten worden, had er anders wel heen gegaan, maar z'n mooie tocht laten we toch niet lopen :thumbup:

Ja wij zijn ook naar de VOC, maar je weet ZonderZ zijn wensenlijstje dus kunnen wij jou erop uit sturen. We vonden het al jammer dat je niet bij de deelnemers van de VOC rit stond, nu weten we dat je leuke evenementen achter houdt :schater:

Link naar reactie
Ja wij zijn ook naar de VOC, maar je weet ZonderZ zijn wensenlijstje dus kunnen wij jou erop uit sturen. We vonden het al jammer dat je niet bij de deelnemers van de VOC rit stond, nu weten we dat je leuke evenementen achter houdt :schater:

Sssst!! Zo kom ik aan mijn leuke spulletjes :thumbup:

Link naar reactie
Ja wij zijn ook naar de VOC, maar je weet ZonderZ zijn wensenlijstje dus kunnen wij jou erop uit sturen.

Alleen voor Zonder Z, je bedoelt dus een hele Z in onderdelen :schater: :schater:

Het is heel eenvoudig Floor, als je morgen gaat, gewoon alles wat met een Z te maken heeft meenemen en op het forum zetten, goeie handel :schater::thumbup:

Link naar reactie

Members die iets nodig hebben mogen mij hun 06 no sturen met wensen lijstje ,bel ik je wel als er iets ligt met vermelding van de prijs .

Wil je het dan hebben neem ik het voor je mee.

Geld schiet ik wel ff voor en hoe het dan bij de een of ander terecht komt zien we wel. :thumbup:

Link naar reactie

het was wel weer een geslaagde zondagmiddag,De opening met onze eigen bolide met moeders aan het roer.

IMGBMWmeeting.jpg

En verder veel zzztjes.

BMWmeetingmarum001.jpg

BMWmeetingmarum003.jpg

BMWmeetingmarum004.jpg

en natuurlijk een paar bijzondere exemplaren

BMWmeetingmarum007-kopie.jpg

>jpgpie.jpg

En nog een van onze eigen met een paar dames die graag eens in de auto van hun dromen wilden zitten.

BMWmeetingmarum005.jpg

Ik heb nog een heleboel info over onderdelen voor alle type,s zzz(z) Maar dat zet ik er straks wel op, eerst maar eens aan de warme hap.

BMWmeetingmarum006-kopie.jpg

BMWmeetingmarum010.jpg

Link naar reactie
het was wel weer een geslaagde zondagmiddag,De opening met onze eigen bolide met moeders aan het roer.

IMGBMWmeeting.jpg

Wat ligt je Z4 toch erg laag zeg. Geen problemen mee op deze laagte??

Leuke dag zo te zien. Is wat ver weg maar zou ik ook wel eens willen bezoeken.

Link naar reactie

Klopt, ligt wel behoorlijk laag hij is met zijn M onderstel nog eens extra verlaagd ongeveer twee centimeter.

maar je krijgt er wel ervaring mee in het inschatten van de drempel hoogte, Klinkerweggetjes met zo,n hobbel in het midden geven meer problemen.

En het evenement is best een gezellige boel eet en drink kraampjes genoeg en een behoorlijke verscheidenheid aan BMW,s.

Je zou er eigenlijk met een paar zzz(z) heen moeten ,Gezellig de boel in een kring ,tafeltje en stoeltje erbij en een gevulde picnicmand en dan krijgen we de dag wel om. :kisstogether:

Link naar reactie

Och er stond nog veel meer leuks ,oa deze

BMWmeetingmarum009.jpg

Er stonden weliswaar geen coupe,s viel me op.Wel een paar van die grappige Isars met zo,n openklappende voorkant, en allemaal in nieuwstaat.

Je kan nog net een stukje van de Isar zien links op de foto.

Link naar reactie

Voor diegene die er belang bij heeft nog wat info over onderdelen ,We waren nog maar net het terrein opgereden of er kwam iemand naar ons toe die vertelde dat hij een handel had in z3 z4 en z1 onderdelen het meeste in nieuwstaat maar ook veel gebruikt.

Ik weet niet of hij hier al bekend is maar bij deze zijn gegevens.

RKv trading

Email info@rkv-trading.nl

WEbsite wordt aan gewerkt; www.rkv-trading.nl

tel no.0518432944

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.