Ga naar inhoud

On line beschikbaar


ad k

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb vandaag nog een aantal brochures, prijslijsten en gebruikershandleidingen on line gezet.

Allemaal te vinden onder de verschillende hoofdstukjes op de pagina.

Link naar betreffende pagina

Met dank aan diegene die recent nog info hebben toegestuurd.

Zijn er nog meer handleidingen over bv de radio's en andere zaken die met de Z3 te maken hebben......je kunt ze altijd sturen.

Laat even via een PB-tje weten wat je hebt dan zorg ik dat je mij de info kunt mailen.

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo Ad,

Ik mis een stuk over de maten ? :wave:

Heb vandaag een nieuwe veerpootbrug (voor) van Wiechers ( de Racingline ) besteld, nog belang bij een How to do van de montage :blink:

Welke maten "cupmaten", afstand tot je voorganger ivm bumperkleven, bovenkant wiel tot wielkast of iets anders ? :schater:

How to-tjes altijd welkom hier......ga het fototoestel maar vast opladen..en zet de typemachine maar klaar...we zien de "reportage" wel komen.

Grroeten

Ad

Link naar reactie
bij je auto's genooit ik van de Fiat 850 coupé!

Om te zien een leuk auto-tje...je ziet ze niet veel meer...ik kan me niet herinneren dat ik er destijds veel van genoten heb....was veel werk om het fiat-tje rijdende te houden.

Grrrroeten

Ad

Link naar reactie
Welke maten "cupmaten", afstand tot je voorganger ivm bumperkleven, bovenkant wiel tot wielkast of iets anders ? :schater:

How to-tjes altijd welkom hier......ga het fototoestel maar vast opladen..en zet de typemachine maar klaar...we zien de "reportage" wel komen.

Grroeten

Ad

Oeps :blink: , ik zag het MATTEN natuurlijk, maar dat wist je al :wave:

Link naar reactie
ga je ook zoiets maken voor de Z4?

Voorlopig heb ik genoeg werk om alles voor de Z3 te verzamelen......te maken.........en op de site te zetten.

Alles wat ik voor de Z4 terloops tegen kom bewaar ik al wel maar publiceren is een ander vehaal...wie weet krijg ik nog eens heeeeeeeeel veel tijd om dit op te zetten.

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
Om te zien een leuk auto-tje...je ziet ze niet veel meer...ik kan me niet herinneren dat ik er destijds veel van genoten heb....was veel werk om het fiat-tje rijdende te houden.

Grrrroeten

Ad

Heb er vooral veel in MEEgereden als kind. Eigen eerste auto was een Fiat 127 waarvan de lekke koppakkingen me om de oren vlogen.

Maar dat kan ook aan mijn rijstijl gelegen hebben.. :wave:

Link naar reactie

Te gek dat er mensen zijn, die hun kennis met andere willen delen en er veel tijd in stoppen.

Ik ben er erg blij mee, temeer daar ik een echte zelfdoener ben en zo kom je nog eens iets aan de weet.

Super !

Link naar reactie
Huh? :blink: Zijn er ook andere dan? :banaan:

Ja, er zijn van Wiechers een 4 tal als ik het zo goed heb, en wel: Staal, Aluminium in twee soorten, standaard en Racingline en de Racingline Carbon

http://www.wiechers-sport.de en dan het PDF rechts bovenin :wave:

Link naar reactie
eeh floor ,heeftr jou z achter geen veerpoten dan? :foto:

jaahaa achterveerpootbruggen heb je ook nog duss jah je hebt ook nog andere :blink:

Euuhh, Nou nee, Tenminste als je het hebt over het Mc Phersons veersysteem wat je meestal aan de voorkant van de auto vind( ook wel veerpoten genoemd) Nee die zitten er niet.

Dus was ik in mijn argeloosheid in de veronderstelling dat als we het over veerpoten hebben dat we het dan ook over de voorkant van de auto hebben,( ik lees tenminste altijd als het over veerpoot bruggen gaat niks anders).

Dus vandaar, niks ernstigs :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.