Ga naar inhoud

versnellingspook


bigonepassion

Aanbevolen berichten

Daar mijn versnellingspook stuk is en ik toch moet vernieuwen, dacht ik gelijk een ander model te monteren.

Nu viel mijn keuze op de uitvoering: lederen schakelknop met Chrome-Line antraciet. (5versn.) Origineel BMW ref.nr.25 11 7 540 838.

Mijn dealer kent dit nummer niet en stelde hetzelfde voor maar ander nummer 25 11 7 536 019.

Maar wat ik wilde weten: het laatste nummer zou enkel voorgeschreven zijn voor modellen na 2004.

Of dit ook zou passen op mijn zzzz van 2003 durfde hij niet zeggen. Als ik dit zou bestellen en het past niet, dan zou ik 10% van de aankoopsprijs moeten betalen!

Kan er iemand mij zeggen of dit wel zou passen of niet? En, zijn onderdelen in Nederland goedkoper dan in België?

ps: als ik de zoekfunctie gebruik, kom ik meestal bij de zzz, en daar moet ik met vragen over de zzzz niet zijn.

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Denk wel dat het past hoor.

Onderdeel verwijzing

RealOEM.com Beginpagina

Language: českýdeutschελληνικάenglishUS englishespañolFrançaisitaliano日本語한국어NederlandspolskiportuguêsрусскийsvenskภาษาไทยTürkçe汉语繁體中文Onderdeel 25117536019 (Schakelkn.leer/5vers./inzetst.rechthoek.) is gevonden voor de volgende voertuigen:

E85: Details over E85

E85 Z4 2.2i Roadster, Europa

E85 Z4 2.5i Roadster, Europa

E87: Details over E87

E87 116i 5 doors, Europa

E87 118i 5 doors, Europa

Details over alles

Zoeken naar een ander onderdeel:

Voer een 11 of 7-cijferig onderdeelnummer in

USA Europa

Copyright © RealOEM.com.

Link naar reactie
  • 3 jaren later...
  • Administrator

Als je het dak dicht laat wel :171:

Pook vastpakken en goed hard trekken, de nieuwe duw je er zo op

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Ik heb gesproken met een verkoper van bmw-onderdelen en deze vertelde me dat alle handgeschakelde bmw-poken passen. Deze zijn qua "aansluiting" nooit veranderd door de fabrikant(en). Zelf heb ik recentelijk mijn pook vervangen door een short shift zhp pook. Het lostrekken van de pook is eenvoudig. Zet je pook in de tweede versnelling en trek het met enige kracht eruit (niet richten op je oog maar langs je oor). Vervolgens de nieuwe erop zetten en aantikken. Zie ook onderstaand filmpje:

aangepast door gsk
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.