Ga naar inhoud

Draaibare buitenspiegels


ZonderZ

Aanbevolen berichten

Iemand ervaring met deze spiegels? Klik hier

Iemand ook bekend met de kosten voor buitenspiegels die ook elektrisch draaibaar zijn en of deze ombouw een grote klus is?

Kon niet echt iets specifieks op het forum vinden, wel iets over de Ibus ( zegt mij niets ) maar het was steeds net niet dat gene wat ik zocht. :rant:

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

die ervaring met die spiegels zal hooguit bestaan dat iemand ze op zn beemer heeft zitten,wat er hier aangeboden word is een module die het mogelijk maakt om de soeigels automatisch ,bv wanneer de auto op slot gaat oid te laten invouwen.

dat ibus gedoe is een digitaal informatiesysteem wat bmw gebruikt om alle modules aan te sturen.

dwz ,licht aan? dan geeft je licht schakelaar een digitale code door het ibus systeem naar een andere module die je lampen ontsteken (simpel gezegd)

het maakt het vrij simpel om allerlei verschillende functies in te bouwen zonder dat er overal bergen met kabels naar toe moeten.

als je nu GEEN vouwspiegels hebt krijg je ze met dat product ook niet.

dan zul je spiegels met die functie op de kop zien te tikken,

(maar met jouw gewoonte om het verkeerde te bestellen zal dat wel moeilijk worden :schater: )

gr s

Link naar reactie

ik laat mijn spiegels liever uitsteken beter mijn spiegel eraf dan schade aan de zijkant portier :rant: wat wel gemakkelijk is als je hem in zijn achteruit zet de rechterspiegel naar beneden draait ,,stoeprand,, bij een kennis van mij zit dat op zijn e46 is dat ook op een zzzz te maken ? zonder dat het een vermogen kost ?

Hans

Link naar reactie
ik laat mijn spiegels liever uitsteken beter mijn spiegel eraf dan schade aan de zijkant portier :rant: wat wel gemakkelijk is als je hem in zijn achteruit zet de rechterspiegel naar beneden draait ,,stoeprand,, bij een kennis van mij zit dat op zijn e46 is dat ook op een zzzz te maken ? zonder dat het een vermogen kost ?

Hans

op een e89 ook, heb ik.

Jammere was dat de spiegels niet inklapten bij sluiten, simpel modje regelt dit nu wel.

Link naar reactie
(maar met jouw gewoonte om het verkeerde te bestellen zal dat wel moeilijk worden :schater: )

gr s

Geen nood, behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!! Dus uit voorzorg alle betaalpassen ingenomen en zijn internetbankieren geblocked!!!!

Link naar reactie
Ik ben bijna zo ver dat ik allerlei onnodige (fout bestelde) meuk voor iemand zijn Xsara picasso ga kopen.......... zullen toch ook wel een forum hebben? Mijn nick wordt daar ZonderXsaraMaarMetZ :fiew:

:newblush: Ok, ik ben er helemaal klaar mee, ik raak die bak voor geen meter meer aan... stank voor dank :rant:

B) :thumbup: LANG LEVE MIJN MOOIE XSARA !!! :thumbup: :thumbup:

Klik hier voor de waarheid.!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.