Ga naar inhoud

Ben er weer....!!!


klaaz

Aanbevolen berichten

He z3 drivers, ben er even tussen uitgeweest, nogal druk met de verbouwing van ons nieuwe huis, en had geen internet tijdens de verbouwing.

Ik zie dat het aardig volloopt op het forum.... :m:

Mijn :m: heeft bijna 3 maand stilgestaan, en heb vandaag mijn eerste rondje weer gemaakt... toch weer even wennen hoor na 3 maand in een golf IV 2.0 te hebben gereden B)

Heb mij gisteren die hamann HT gekocht die op marktplaats stond, maar zie dat pierrez reeds weer voorgegaan is. Moet hem ook eerst naar de spuiter bringen want hij is in de estoril kleur.. waarna ik zeker een paar foto's ga plaatsen.

En nog gelukkig nieuwjaar voor iedereen en dat we een warme zomer tegemoet kunnen zien.... ;) :D :D

Klaaz

@Mijn file server doet het momenteel nog niet, maar zal hem binnenkort weer aan de praat slingeren.. :lmao:

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

He die Klaaz welkom terug we misten je al een poos en vroegen ons af waar je was.En natuurlijk onze foto's :lmao: :m:

Groet Huub

Link naar reactie
He z3 drivers, ben er even tussen uitgeweest, nogal druk met de verbouwing van ons nieuwe huis, en had geen internet tijdens de verbouwing.

Ik zie dat het aardig volloopt op het forum.... :m:

Mijn ;) heeft bijna 3 maand stilgestaan, en heb vandaag mijn eerste rondje weer gemaakt... toch weer even wennen hoor na 3 maand in een golf IV 2.0 te hebben gereden B)

Heb mij gisteren die hamann HT gekocht die op marktplaats stond, maar zie dat pierrez reeds weer voorgegaan is. Moet hem ook eerst naar de spuiter bringen want hij is in de estoril kleur.. waarna ik zeker een paar foto's ga plaatsen.

En nog gelukkig nieuwjaar voor iedereen en dat we een warme zomer tegemoet kunnen zien.... :D :D B)

Klaaz

@Mijn file server doet het momenteel nog niet, maar zal hem binnenkort weer aan de praat slingeren.. :lmao:

welcome back we missed you and your server :D

Sorry maar kan alleen in een vreemde taal slijmen :D

Die Hamann zul je geen spijt van krijgen ziet er superruig uit B)

Heb je ook een inbouwset erbij gekregen :m:

groetjes,

Pierre

Link naar reactie
welcome back we missed you and your server :m:

Sorry maar kan alleen in een vreemde taal slijmen :m:

Het blijven aardige mensen die Limburgers :lmao:

Groet Huub

Link naar reactie

Als het goed is dan moet mijn pic server het weer doen. Ik hoor het wel als die het niet doet.!!!

@pierrez wat behoord allemaal bij die inbouwset, ik heb 2 van die soort haken erbij gekregen, en 2 bouten om hem voor onder het raam vast te zetten.

Meer was ik niet nodig zij de verkoper. Ik hoop dat dit wel alles is en dat ik niet nog meer nodig ben.

Zo vertelde hij mij ook dat de softop kon blijven zitten, en dat die haken daar ergens aan de beugels wordt bevestigd?

Ik heb helaas nog geen tijd gehad om de ht op mijn :lmao: te bevestigen en hoop dat jij mij kan vertellen dat ik alles heb wat nodig is.

Link naar reactie
Als het goed is dan moet mijn pic server het weer doen. Ik hoor het wel als die het niet doet.!!!

@pierrez wat behoord allemaal bij die inbouwset, ik heb 2 van die soort haken erbij gekregen, en 2 bouten om hem voor onder het raam vast te zetten.

Meer was ik niet nodig zij de verkoper. Ik hoop dat dit wel alles is en dat ik niet nog meer nodig ben.

Zo vertelde hij mij ook dat de softop kon blijven zitten, en dat die haken daar ergens aan de beugels wordt bevestigd?

Ik heb helaas nog geen tijd gehad om de ht op mijn :angry: te bevestigen en hoop dat jij mij kan vertellen dat ik alles heb wat nodig is.

Je hebt helaas wat meer nodig, zul je dan bij Hamann moeten bestellen:

Wat je wel hebt zijn:

1) de twee schroeven die aan de voorkant de HT vastzetten

2) de twee haken die aan de achterkant van de HT bevestigd worden, deze haken grijpen in twee punten achter in de bak van de kap (achter je veiligheidsgordels).

Rechts zul je zien dat dit aangrijppunt er al zit, in de vorm van en soort busje waar de grijper achter valt, hier moet je alleen een torxschroef die in de weg zit weghalen en vervangen door een kortere, pas op die zit vast met locktide en draai je zo naar de filistijnen :angry:

Wat je niet hebt:

1) Is dus dit zelfde aangrijpingspunt aan de linkerkant (bestuurder), dit is een speciaal busje dat in de plaats komt van een torxschroef die er nu zit, hier moet ook weer een andere torx verwijderd worden om plaats te maken voor de grijpers!

2) Als je de achterruitverwarming wil gebruiken moet je hier een apart kabelboompje en schakelaartje/kapje voor hebben.

Hoop voor je dat je dit los kunt krijgen, anders zul je de hele kit moeten kopen!

Suc6,

Pierre

PS Vraag meteen ff de inbouwhandleiding op, staat wel niet veel in maar toch! :(

Link naar reactie

Ik heb even een foto gemaakt van wat ik wel heb:

bevestiging.jpg

Ik zal gelijk een mail sturen naar hamann en vragen of ze mij die inbouwhandleiding willen toesturen.

Ben wel benieuwd hoe die aangrijpunt eruitziet die ik mis.

klaas

Link naar reactie
Hmmmm f****g firewall.. :(:angry::angry:

zal morgen wel even kijken of ik de poorten wat kan openen...

Ik zie de pics bij mezelf namelijk wel, dus is het heel moeilijk om te zien wanner die wel werkt.

zie jouw handtekening wel maar mijn foto's zijn niet te zien ,maar misschien kan het ook aan mij liggen????

Link naar reactie
Denk dat hij het nu wel weer doet huub, en anders hoor ik het wel. :D

Klaaz inderdaad ben weer in de lucht met mijn picts, :D super.

Huub :(

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.