Ga naar inhoud

gezocht windrek


Aanbevolen berichten

Hallo wij zijn op zoek naar een windrek voor Z3 bj 96.

de bevestigingen zitten op de auto het moet een breed rek zijn als ik het goed heb kan deze met een slotje worden vastgezet in de bevestiging die op de auto zit.

Kan dit rek ook niet zo gauw ergens nieuw vinden.maar wellicht heeft iemand een idee waar ik deze wel kan krijgen?

BMW dealer in Hoorn heeft een ander model in zijn computer staan .

vr gr Mark

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo wij zijn op zoek naar een windrek voor Z3 bj 96.

Ik heb wel zo'n schermpje...moet je er wel een hele ZZZ bij kopen :schater:

Er zijn er die om chrome uitlaatpijpjes te kunnen hebben gelijk er een hele ZZZ er bij kopen..dus wie weet.

Grroeten

Ad

Link naar reactie

Ik heb wel zo'n schermpje...moet je er wel een hele ZZZ bij kopen :schater:

Ik heb even op je site gekeken en idd een mooie auto maar mijn vrouw wil niet anders dan automaat rijden dus dat wordt niets.

Maar volgens mij zit jou rekje ook niet in die bevestigingspunten ? ik zie die tenminste op de foto's naast het rekje zitten of ben ik abuis en zijn die niet voor een windrek ?

gr Mark

Link naar reactie
Mark, een foto van de bevestiging kan helpen om te kijken welk rek je eigenlijk moet hebben. Er zijn meerdere mogelijkheden.

Dit is volgens mij het grootste rekje dat er betsaat, het zit gemonteerd in het lage gedeelte tussen de twee verhogingen waar normaal de rolbeugels in zitten.

Je klikt het in (achteraf te monteren) bevestigingspunten en is kantelbaar.

Link naar montagehandleiding

dscf0064vr.jpg

Grrroeten

Ad

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.