Ga naar inhoud

Rondje Eifel


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Na twee weken Italië, toch behoefte om de Z3 nog even uit te laten.

eerst de buienradar bestudeerd en daarna geboekt. Bedoeling is een rondje Eifel.

Zondag vertrokken naar Vaals. Bij Eindhoven bakken met regen. <_<

Overnacht :sleepy: in het mooie Bilderberg Kasteel Vaalsbroek . Een aanrader. :D

Maandagochtend zoals voorspeld droog en goede temperatuur.

Van GPS-track route gedownload en geinstalleerd op TOMTOM. Route is de Eifel kleine wegen

Route duurt bij zo'n 4 uur maar alles bij elkaar ben al gauw 6 uur zoet.

Prachtige route met zeer vele kurves :blink: , mooie natuur en natuurlijk kap naar beneden. De gehele dag!!!! Volgens mij was dat in NL wel anders vandaag.

Tussendoor in Schmidt en in de buurt van Monschau nog wat genuttigd. (o.a. Wafel mit Erdbeeren und Sahne, :thumbup: )

Al met al een zeer geslaagde 2 dagen en een mooie afsluiting van een fijne vakantie in Italië.

Morgen weer aan de bak.(en weer is thuis een prakkie)

noted.jpg

dsc06793o.jpg

Kasteel Vaalsbroek

dsc06807j.jpg

dsc06816p.jpg

dsc06796e.jpg

dsc06799.jpg

dsc06802v.jpg

dsc06803m.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik voel ook dat er een LR 4.0 aan zit te komen....... ziet er bijzonder fraai uit op je video's!

Link naar reactie
Ziet er goed uit :holiday:

Bilderberg hotel is zeker een aanrader!! Lekker ontbijt hebben ze daar he :rambo:

inderdaad ...maar goed dat ik niet elke morgen zo ontbijt want mijn stoel in de ZZZ kan niet verder achteruit... :birthday:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.