Ga naar inhoud

Doffe/Bekraste Lichtkasten opknappen?


dylotic

Aanbevolen berichten

Imand een idee om deze weer kraakhelder te krijgen. Ik heb op forums gelezen

over de volgende producten:

T-Cut

Turtlewax Safe Cut

Iemand deze al eens geprobeerd?

Ook zijn er producten voor caravan ruiten die meestal kunstof zijn weer op te

knappen mischien werkt dit?

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

in mijn ervaring werkt Turtle Wax (de groene fles, vloeibaar) ook redelijk goed. En die heb je vast wel staan, gebruik ik ook voor mijn GSM :m:

Ik heb verder ook Turtle Wax scratch remover, is een soort milde T-Cut (Commmandant) :lmao:

Link naar reactie
  • 1 maand later...
ik heb inmiddels een vers setje koplampen (facelift model) liggen met mooie kappen  :D interesse, Dylotic?

met witte pinkers???????? ;)

als jij dat wilt, ja met witte (of heldere) pinkers ;)

Link naar reactie
Noem eens een prijsje voor forumleden Ivo?? Wil wel de facelift hebben kan iemand anders weer die van mij overnemen :foto:

groet,

Pierre

Ik denk aan EUR 395,- voor de versie met witte knipperlichten (alleen voor leden).

Zoals je weet gaan die voor EUR 450,- of meer weg op Ebay ^_^

Bij BMW zijn ze nagenoeg onbetaalbaar (denk aan meer dan EUR 1.000,- voor een set).

Verder EUR 295,- voor de versie met oranje knipperlichten, kun je er eventueel zelf heldere versie van maken.

@ Dylotic: facelift betekent chrome ringen rond de lampen.

Link naar reactie
Verder EUR 295,- voor de versie met oranje knipperlichten, kun je er eventueel zelf heldere versie van maken.

Ivo heb je waarschijnlijk al gezien

:foto: Ja dus is ons Pat uit Oud Gastel ^_^ M5

Link naar reactie
Noem eens een prijsje voor forumleden Ivo?? Wil wel de facelift hebben kan iemand anders weer die van mij overnemen :foto:

groet,

Pierre

Ik denk aan EUR 395,- voor de versie met witte knipperlichten (alleen voor leden).

Zoals je weet gaan die voor EUR 450,- of meer weg op Ebay ^_^

Bij BMW zijn ze nagenoeg onbetaalbaar (denk aan meer dan EUR 1.000,- voor een set).

Verder EUR 295,- voor de versie met oranje knipperlichten, kun je er eventueel zelf heldere versie van maken.

@ Dylotic: facelift betekent chrome ringen rond de lampen.

Sorry Ivo,

Is me momenteel ff te gortig, heb net mijn tuningkit besteld :)

groet,

Pierre

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.