Ga naar inhoud

angel eyes project


Aanbevolen berichten

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

is het niet de bedoeling die kitlijm te laten zitten om vervolgens opnieuw de lamp te verlijmen in de oven ... :huh:

Of wil je ze opnieuw dichtkitten met nieuwe kit :D

Link naar reactie

roadsterboyke denk niet dat je op de juiste weg bent zoals JCK al zegt zit je aan de voorkant te werken en nmi is het de bedoeling dat de DDE achter het raam het werk moeten doen mijn DHZ post is niet stap voor stap maar geeft wel een richting aan.De zwarte kit kan je gewoon laten zitten zoals Ivo al opmerkt anders moet je inderdaad de meegeleverde tape gebruiken.Hoop dat je zo weer een beetje op weg bent want op deze manier is niet de fraaiste.

Groet Huub

Link naar reactie

now, alvast bedankt allemaal, want ik was dus werkelijk op de verkeerde manier bezig!!!! tja, tis uitzoeken hé, ik wist niemand die t al gedaan had totdat ik vandaag huub zijn zag had ik snel zlef eentje gepost want ik moest gaan werken.

dus al die uren prullenwerk om die kit eraf te krijgen is voor niets geweest, al doende leert men hé!

hoe krijg ik dat glas dan gemakkelijk los? of moet ik t achterste deel los"weken" in de oven???

as ik jullie nie had hé, lol :huh:

Link naar reactie

roadsterboyke je moet inderdaad de achterkant losmaken op de zelfde manier(oventruuk) maar wees voorzichtig met de plastic clipjes, zijn erg kwetsbaar,waar komt deze set DDE vandaan,is de gebruiksaanwijzing niet zo duidelijk :huh:

Link naar reactie
nog een foto, die rechtse is een gebroken, ze zijn heel gevoelig en dat heb ik dus al ondervonden!!!, dus gebruik ik die om alles goed voor te bereiden!

Heb je dan een reservesetje liggen :huh:

Die pinnen zijn inderdaad erg gevoelig, zoals Huub al zei. Heb er zelf ook in de beginfase ene bijná afgebroken.

Link naar reactie
de ringen zijn van TDE LIGHTNING VAN HYPER LIGHT 6000K

en kheb er twee extra besteld, zodat ik één reserve heb, want je weet ma nooit hé

dus nu terug aant werk, de achterste loskrijgen met de oven en de voorkant er terug aankitten zekers!!!

Wat een zelfkennis!!! :huh:

Dat het uiteindelijk moge lukken!

Link naar reactie

Dat wordt inderdaad weer kitten. Maar ik zou

- eerst de achterkant loshalen, oventje dus

- angel eyes installeren

- Achterkant terug erop, en in de oven ermee

- Met kit de voorkant weer vastzetten. Weet wel welke kit je moet pakken. Eentje die tegen hoge temperaturen kan, of juist niet. In geval dat je de kap weer moet demonteren.

Link naar reactie

Was in november glansrijk goedgekeurd,dus geduld als de engelogen het dan nog doen. :D En als het er weer uit zou moeten heb ik een hele lieve vriendin die ze met alle plezier en gemak er weer uithaalt binnen twee uur met haar ervaring. ;) .

Huub

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.