Ga naar inhoud

Alpentoer Oostenrijk-Italië


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ziet er goed uit heren.

wij gaan volgende week zaterdag naar Italie met de zzz daar gaan we van het Lago Maggiore binnendoor naar Napels lang de linkerkant van Italie.

Daarna terug lang de rechterkant om vervolgens 3 weken later in Venetie te eindigen.

Dan gaan we terug naar Nederland door de alpen met als 2 daagse starter deze route ,Venetie-Molina dan door naar de Stelviopas dan naar de Nufenenpas door naar Grimsel,de Furkapas dan naar de Oberalppas.

dit is een rit van 414 km daarna gaan we van Zwitserland naar Frankrijk (Vogezen) ook binnendoor daar is de laatste overnachting en dan over de snelweg naar huis.

Totale rit is ongeveer 5500km.

zal dan proberen ook zo mooi topic te maken.

Patrick

Link naar reactie
Ziet er goed uit Ruud/Frank.

Top :thumbup:

Magnifiek, iets anders kan ik er gewoonweg niet van maken. :ok:

Ik kom binnenkort wel ff op de koffie om het routeboek op te halen :o

Heren, bij deze de link naar het routetopic met de info over deze tour.

Have FUN!!!!!!! :kisstogether:

(btw, Ralf, koffie kan evengoed nog hoor!!! Bedankt ook voor de tip van de Alpenführer!!)

Link naar reactie

Er mooie route en leuke foto's. Zelf hebben we een aantal van deze passen in de afgelopen jaren ook gereden alleen niet binnen 5 dagen, petje af. Wij zijn net terug uit Kroatië en het is inderdaad een lust om met de ZZZ door de bergen van Italië en Oostenrijk te rijden los van de idioten lokals die voor-en in bochten inhalen.

------------------------------

4juni20106.jpg

Link naar reactie

Ja van zulke ritten ga je kwijlen . :hypocritesmiley: Leuk initiatief om dit met meerdere Z te doen.

Zal volgend jaar ook eens kijken om daar zo`n slingerpad te gaan rijden :thumbup:

Link naar reactie

Cooolllll!!!!!

Wij gaan over 2 weken een weekje naar Oostenrijk. Timmelsjoch stond al op de planning, maar er moet nog meer bij zie ik :huh:. Dank voor alle leuke ideeën!

EDIT: :thumbup: Komt dit nou door die "Fast Reply"-knop. merkte dat ik die per ongeluk had gebruikt en meteen staat mijn post er 2 keer in.. :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Mooi gedaan Ruud :newblush: ,lekker sfeertje op foto's en filmpje.

Ziet er top uit, zou zo die kant op willen rijden...hopelijk komt het er nog eens van.

Grroeten

Ad

Link naar reactie

Prachtige rit! Leuk om de routes op de kaart, de foto's en het filmpje te zien.

We zijn de meeste van deze passen ook over geweest, maar daar hebben we wel meerdere vakanties over gedaan.... Leuk om nu de beelden weer voorbij te zien komen.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Zeer mooie foto reportage!! en uiteraard mooie rit, ben zelf nog nooit toegeweest aan zoveel pret in ca. 5 dagen, maar wil het zeker ook een keer doen.

Je ziet trouwens wel dat fotograferen een hobby moet zijn.. :newblush:

Link naar reactie

Errugh jaloers met zo'n rit. Gewoon doen dus is het motto anders komt het er niet van.

Leuk om te lezen en te bekijken.

Ga binnenkort door Oostenrijk naar Italië....alleen niet met de ZZZ :newblush:

mooiste foto: (alleen een beetje teveel naar links....)

img6380s.jpg

Link naar reactie

Zo, we zijn sinds gisteravond terug van ons 2de vakantiedeel.

Dat was hééélwat rustiger en minder fahrvergnügen (met leasecar <_< )

(maar toch in geslaagd om heelwat leuke wegen te ontdekken in het Schwarzwald , is op amper 500km van thuis en wegen zijn rustig en goed onderhouden = echte Fahrstrecke <_< )

Wij moeten vooral Ruud & Simone bedanken, niet alleen voor het supergezelschap, maar zeker voor het plannen, uitstippelen, ed. van deze hele onderneming. Ik heb ondertussen gezien dat de gegevens op onze tourenplanner/verslagtopic staat en daar mag ie met recht en rede staan. Doe er jullie voordeel mee, zou ik zeggen...

Voor ons was het eens leuk om dagenlang een Bostongroene QP te volgen, zonder zorgen, vragen, berekeningen... Gewoon instappen, rijden, genieten. Super :wave: Meestal vertrouwt mijn gezelschap nml. op mij om leuke wegen te zoeken, nu was het voor mij gewoon Fahrvergnügen Pur ! Zeker voor herhaling vatbaar :thumbup:

Enneuh Ruud, ik doe je niks tekort, hoop ik :angry: , als ik hier Simone effe bewierook als Tourführer, Planner, Fotograaf, Goed gezelschap én snelle voorrijder van deze voor ons onvergetelijke tour. Ik zal de komende dagen eens kijken of we aan dit complete verslag nog één of andere snapshot kunnen toevoegen...

Btw, naarmate de dagen verstrekken, viel het mij eveneens op dat mijn ASC (Automatische Snelheidsregelaar Christel) steeds meer genoot van de wegen, de snelheid (soms toch, maar niet vanop het linker baanvak ;). In zoverre dat ik bijna mijn stuur moest afstaan... Binnenkort (na de schouderoperatie) mss eens beginnen te oefenen met de Navigator op de rechterstoel. :unsure::schater:

Link naar reactie
Binnenkort (na de schouderoperatie) mss eens beginnen te oefenen met de Navigator op de rechterstoel. :muur::schater:

Wat is binnenkort???

In ieder geval succes en sterkte met de schouderoperatie!!!! :thumbup:

Ruud en Simone, wat een pracht foto's en een geweldig verslag.

Als we de kentekenplaten hadden zaten we morgen in de ZZZ om deze route te rijden.

Maar de overweek kan ook nog wel. :foto:

Link naar reactie
EDIT: :nono: Komt dit nou door die "Fast Reply"-knop. merkte dat ik die per ongeluk had gebruikt en meteen staat mijn post er 2 keer in.. :)

Dubbelpost verwijderd, gelijk ook die FASTREPLY knop ook maar verwijderd. Niet iedereen kan met dat soort snelheden overweg :) .

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.