Ga naar inhoud

eerste foto


Huub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat Ziet er goed uit Huub. Was het weer Zo'n ovenkarwijtje?

Ik dacht eens iets geleZen te hebben over een bestelling via e-bay?

Link naar reactie

Zat ik mij ook te bedenken over hoelang ze mee gaan,heb zelf zoiets als er een kapotgaat dan knip ik alles los en laat ik de ringen zitten.

Maar de oventruuk was deze keer makelijk en een fluitje van een eurocent doordat we het al eens gedaan hadden(Sledge ;) )was ongeveer een uur werk per kant.

Huub

Link naar reactie

Ja maar dat buisje wordt verlicht door een ledje of........

Die originele van de vijf serie en zo zijn aparte lampjes geen leds, echter het echte witte licht krijg je alleen door witte ledjes, zitten dus ook in de angel eyes die mijn touring verlichten ;)

Link naar reactie

Zit zoals beschreven vast en de tape zit aan de binnenkant onder de reflector(die word er overheen geschoven) dus achter het glas en aan de bovenkant dus de draadjes zitten uit het zicht,maar hoop dat het zich zo houd,en daar niet te veel hitte vrijkomt.

Link naar reactie

Huub, ziet er perfekt uit,.

Als er dan toch een inkoop actie moet komen (hint)

Buisje is een TL buis, wordt (in rechte uitvoering) erg veel gebruikt als backlight voor LCD schermen.

Verschil met een normale TL buis is dat er geen gloeidraden inzitten (om voor te verwarmen en om te starten) maar er zit een blokje voorgeschakeld wat hoogspanning aanmaakt met een hoge frequentie ( hierdoor start de buis snel)

Maar als hij even aangestaan heeft wordt het licht feller (buisje wordt dan warm en gaat beter werken) Huub had dat ook al gemerkt.

Met leds gaat het overigens ook de ring is dan een gebogen perspex staaf waar aan de uiteinden led's zitten en door groefjes in de staaf te maken straalt het licht naar buiten, echter lang niet zo helder als de neon's

(achter lcd panels zit ook zo'n perspex plaat met groeven om het licht te verdelen)

JCK

Link naar reactie

Geeft mooi effect die angel-eyes. Denk dat een inkoop actie wel interessant kan

zijn!

Als huub een mooie Doe Het Zelf schrijft zal ook iedereen deze kunnen installeren.

In combinatie met Xenon verlichtting lijk me dit helemaal machtig! Maar mischien

is het dan interessanter (prijs gezien) om voor de volledige koplamp uitwisseling

te gaan!

ProjectorZâ„¢ DDE Lightning Plus

Hint: mischien wel even wachten tot na de eisenman aankoop ;)

Link naar reactie
In combinatie met Xenon verlichtting lijk me dit helemaal machtig! Maar mischien

is het dan interessanter (prijs gezien) om voor de volledige koplamp uitwisseling

te gaan!

ProjectorZâ„¢ DDE Lightning Plus

Ook de P{rojectorZ lampen gaan uit van de bestaande koplampen. Met een setje (Ebay) lampen erbij kom je dus al gauw op EUR 1.000,- ;)

En dat is het me dus niet waard.

Als er iemand een inkoopactie wil starten, laat het me ff weten, dan geef ik hem even rechten om dit te doen in het daarvoor bestemde forum. :lmao:

Link naar reactie

Dat was me bekend. Huub moest ook zijn lampen openhalen (Overtruuk)

En die angel eyes in combinatie met 6000k lampen lijken me prachtig!

Eerst maar eens kijken of er meer geintereseerden zijn voor we een inkoop

beginnen.

Ik zelf ben het zowiezo wel van plan!

Link naar reactie
Dat was me bekend. Huub moest ook zijn lampen openhalen (Overtruuk)

En die angel eyes in combinatie met 6000k lampen lijken me prachtig!

Eerst maar eens kijken of er meer geintereseerden zijn voor we een inkoop

beginnen.

Ik zelf ben het zowiezo wel van plan!

Nadeel van de Xenon lampen is weer dat je de angel eyes bijna niet meer ziet, heb ik bij mijn touring last van ;)

groet,

Pierre

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.