Ga naar inhoud

Te koop bij Target Cars Eindhoven


Aanbevolen berichten

Afgelopen vrijdag weer eens bij Target Cars in Eindhoven geweest. Ze zijn niet in het weekend geopend dus dat maakt het lastig om regelmatig te gaan kijken. Enorm veel Lotus Elise's, M3's, Ferraris, Lambo's, streched Hummers, een Z8, TVR's etc etc. Wel een heleboel auto's met stuur rechts. Voor Lotus niet zo'n probleem (ombouwen is eenvoudig) maar voor een mooie M3 is dat al heel wat lastiger! Rode Z1: 19.950,00 en de zwarte 18.950,00. De Z8 kost 78.950,00 maar daar was over te praten volgens Target Cars.... Mocht je een vrije (doordeweekse) dag hebben: Target Cars is een leuke plek om heen te gaan!

z1targetcars1.jpg

z1targetcars2.jpg

z1targetcars3.jpg

z1targetcars4.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Wat zijn dat voor vreselijk lelijke koekblikken rechts achter die 750238? Tata's toevallig?

Link naar reactie

Ben er ook wel eens wezen kijken. Ongelooflijk wat daar voor moois als oud vuil erbij staat. Snap de handel ook niet zo goed: voorraad verandert nauwelijks en waarom zou je een rechtsgestuurde M3 niet gewoon in Engeland verkopen?

Link naar reactie
Wat zijn dat voor vreselijk lelijke koekblikken rechts achter die 750238? Tata's toevallig?

Uhh, ik weet het niet. Het lijken invalide karretjes. Ze zijn wel gemaakt van hetzelfde materiaal als de Z1 die ervoor staat :schater:

Link naar reactie

snap wel wat ze drijft, ik heb ook in de UK gekeken voor een Nissan Skyline, (wat het dus niet geworden is maar das een ander verhaal), de prijzen vallen daar enorm mee en een tijd geleden stond de euro heel gunstig tegenover de pond, dus daar goedkoop een auto kopen wat rest bpm aftikken ( ze zullen wel slim wezen om zo min mogelijk te betalen) en klaar is kees.

Link naar reactie

Vandaag geinformeerd naar onderstaande BMW:

http://www.target-cars.eu/cars/passenger-c...500km-blue.html

Wist dat deze er al een hele tijd stond en ik zoek er een dus ik dacht ze zullen vast wel wat met de prijs doen. Niet dus. Dus ze zullen er nog wel even mee blijven zitten :schater: .

Link naar reactie
Ik zie overal staan german registration dus komt BPM bij :newblush:

Yep daarom is die E46 cabrio niet interessant. Komt nog 1100 euro BPM bij en nog wat kosten dus je zit zo aan 11500. En daar koop je ze ook op Nederlands kenteken voor.

Link naar reactie

Zij mikken erop dat de in de (auto) zoekmachines als goedkoopste op de lijst komen.

De prijs was (toen ik op zoek was ca 3 jaar geleden) altijd zonder garantie en exclusief BPM ( soms ook exlusief invoer rechten) .

Garantie gaven ze niet. Proefrit ook niet . Hooguit ff de motor starten :newblush:

Link naar reactie
Garantie gaven ze niet. Proefrit ook niet . Hooguit ff de motor starten :D

Proefrit om het gebouw heen kan wel (is namelijk eigen grond). Daar reed ik voor het eerst in een Z3.... way back in 2007 :newblush: .

Ze hebben ook een brug en je mag daar ter plaatse (laten) keuren. Tenminste, dat was toen zo en ik verwacht dat dat niet veranderd is.

Link naar reactie
Proefrit om het gebouw heen kan wel (is namelijk eigen grond). Daar reed ik voor het eerst in een Z3.... way back in 2007 :thumbup: .Ze hebben ook een brug en je mag daar ter plaatse (laten) keuren. Tenminste, dat was toen zo en ik verwacht dat dat niet veranderd is.

Klopt, volgens mij is dat nog steeds zo. Je moet het zien als kopen van een particulier. Alleen weet je niet wie/wat de vorige eigenaar was ( :thumbup: ? :thumbup:? )

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.