Ga naar inhoud

Knallen maar

Ivo
 Share

Aanbevolen berichten

Heren (ja sorry, dames zien we hier niet, op Reinata na dan Huub :D )

Bedankt voor dit enerverende Forum-jaar en geniet ervan vanavond!

Tot volgend jaar :P

post-3-1099336522.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 16
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ivo, bedankt voor alle tijd en moeite die je in het forum en de forum dag hebt gestopt en ik weet zeker dat we ook in 2005 weer van iedere kilometer in ieder zijn eigen "Zetje" zullen genieten!!!

Ik ben er redelijk klaar voor i.i.g. :P

IMG_3701.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ivo bedankt voor zijn initiatieven en alle schrijvers hier bedankt voor hun interessante en leuke bijdragen. Hopelijk genieten we in 2005 weer van ons aller hobbie. Veel geluk en gezondheid gewenst in het nieuwe jaar! Groet, Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Namens mij en Reinata ook een goed uiteinde toegewenst :P en een ieder bedankt voor mijn tijdverdrijf :D

Een goed 2005 Huub&Reinata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen inderdaad een goede, veilige jaarwisseling gewenst. Enne, elke euro uitgegeven aan vuurwerk, moet ook naar giro 555!!

Dat heb ik reeds gedaan...ik dacht er namelijk precies zo over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen een voorspoedig 2005 toegewenst!

Ik kon het ook niet laten wat vuurwerk te halen. Paste maar net in de Z3

de stokken van de pijlen waren wat lang!

vuurwerk.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen inderdaad een goede, veilige jaarwisseling gewenst. Enne, elke euro uitgegeven aan vuurwerk, moet ook naar giro 555!!

Dat heb ik reeds gedaan...ik dacht er namelijk precies zo over!

Wij ook, hebben geen vuurwerk aangeschaft maar wel gestort op giro 555 was een van onze vakantie plekken Patong Beach op Phuket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:fez: :fez:

Iedereen een hele goede jaarwisseling gewenst en een heel sportief 2005.

Dat we met elkaar maar veel Z3 kilometers mogen vreten!!!!

En jullie weten het he, rechts heeft voorrang!! :P :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pierre, Janine, Sem en Naud wensen jullie een goede rutsch in het nieuwe jaar en dat we volgend jaar weer veel ZZZ-plezier met me mekaar hebben op het forum als ook live :P

In het bijzonder natuurlijk dank aan Ivo voor de vele goede zorgen hier on line en off line bij ons treffen.

P.S.: Ik wordt langzaam een oude zak, schiet geen vuurwerk af vanavond maar ga wel flink eentje vatten. Wellicht dat ik de pijlen van Sledge de lucht in zie gaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Sledgehammer dit al rijdend in Zijn Z afsteekt is die vele malen gevaarlijker dan onZe

James Bond.

Kom op Sledge, dit is Zeker de voorraad van Heuts he? :D

Als dit privé gekocht is dan gaan hier toch wel een paar mooie wielen de lucht in ;)

ofeenspoilereissenmanmspiegelsofvoorbumpersuperstereoinclsubwooferhardtopetcetc :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sledge hebben jullie dan zo'n groot gezin of zijn jullie net klaar met knallen was dat 100kg aan vuurwerk???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share