Ga naar inhoud

Knallen maar


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ivo bedankt voor zijn initiatieven en alle schrijvers hier bedankt voor hun interessante en leuke bijdragen. Hopelijk genieten we in 2005 weer van ons aller hobbie. Veel geluk en gezondheid gewenst in het nieuwe jaar! Groet, Rob.

Link naar reactie
Iedereen inderdaad een goede, veilige jaarwisseling gewenst. Enne, elke euro uitgegeven aan vuurwerk, moet ook naar giro 555!!

Dat heb ik reeds gedaan...ik dacht er namelijk precies zo over!

Wij ook, hebben geen vuurwerk aangeschaft maar wel gestort op giro 555 was een van onze vakantie plekken Patong Beach op Phuket.

Link naar reactie

Pierre, Janine, Sem en Naud wensen jullie een goede rutsch in het nieuwe jaar en dat we volgend jaar weer veel ZZZ-plezier met me mekaar hebben op het forum als ook live :P

In het bijzonder natuurlijk dank aan Ivo voor de vele goede zorgen hier on line en off line bij ons treffen.

P.S.: Ik wordt langzaam een oude zak, schiet geen vuurwerk af vanavond maar ga wel flink eentje vatten. Wellicht dat ik de pijlen van Sledge de lucht in zie gaan :D

Link naar reactie

Als Sledgehammer dit al rijdend in Zijn Z afsteekt is die vele malen gevaarlijker dan onZe

James Bond.

Kom op Sledge, dit is Zeker de voorraad van Heuts he? :D

Als dit privé gekocht is dan gaan hier toch wel een paar mooie wielen de lucht in ;)

ofeenspoilereissenmanmspiegelsofvoorbumpersuperstereoinclsubwooferhardtopetcetc :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.