Ga naar inhoud

Reactietopic zomerrit 20 juni.


Tja

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vandaag de zomerrit mee mogen maken. Op een buitje op weg naar de start van de rit na, de dag droog doorgekomen in uiterst goed gezelschap.

Na ontvangst in een gezellig tuinrestaurant onder het genot van taart, broodjes, koffie en thee gewacht tot de groep compleet was en een ruim gevulde "goodiebag" ontvangen.

Schitterende route gereden met daarin voor elk wat wils. De bratwurst tijdens de lunch was niet te versmaden! Ondanks dat de tijd aan het eind wat begon te dringen waardoor de route wat moest worden ingekort een topdag gehad! Mooie omgeving, fijne stuurweggetjes, leuke dorpjes en knallen op de autobahn.... wat kan je je nog meer wensen!

Rob en Richelle, nogmaals hartelijk bedankt voor de organisatie! <_<

Doordat we nog wat verplichtingen hadden zijn we gelijk doorgereden en hebben we de andere deelnemers bij het wokrestaurant niet meer gedag gezegd :thumbup: . Iedereen bedankt voor jullie aanwezigheid en gezelligheid! :banaan:

Graag tot een volgende keer :angry:

Hans & Alies

Link naar reactie

Fantastische dag gehad, met een uitstekende organisatie door Rob en Richelle. Prachtige route over Twentse en Duitse weggetjes, en lekker knallen als toetje. Af en toe de route kwijt, maar iedereen wachtte op iedereen, dus alles kwam weer netjes samen.

Z3ForumTwentezomerrit2010.jpg

Z3ForumTwentezomerrit20105.jpg

Z3ForumTwentezomerrit201011.jpg

Z3ForumTwentezomerrit201012.jpg

Z3ForumTwentezomerrit201014.jpg

Z3ForumTwentezomerrit201015.jpg

Iedereen bedankt voor de samenhorigheid en het wachten, ook op ons!

We doen een volgende keer zeker weer mee!

Jurgen & Benedict :thumbup:

Link naar reactie

Weer een heerlijk dagje open gestuurd met gezellige medeforummers. :thumbup: Mooie omgeving en prima eten.

ff knallen op de autobahn lukte niet geheel wegens de drukte. :banaan:

Aangezien op het roadbook editie 1 stond gaan we denk ik nog meer mooie ritten meemaken........ Rob en Richelle, harstikke bedankt voor de organisatie <_<

Link naar reactie

Na een nachtje op een boerderij bed & breakfast, zijn we vanochtend begonnen aan de Zomerrit.

Al snel stonden er heel wat Z-tjes klaar voor de start.

Eerste kilometers werden rap afgelegd, copiloten Esther en Ringo (hond) hingen soms flink tegen elkaar in de bochten.

Prima stuurweggetjes stonden er op het menu.

Ondanks dat de groep best groot was bleef het allemaal redelijk bij elkaar.

Vlak voor de lunch hebben we ons nog flink verloren gereden, de navi bood uiteindelijk uitkomst.

Al stuurde ook die ons eerst de verkeerde kant op.

Na de pauze ging het wat rustiger totdat er vol het gas opkon op de autobahn.

We zijn uiteindelijk niet meer helemaaal meegereden tot aan het eindpunt.

We konden nogal een stuk afsnijden door op de Duitse snelweg te blijven en we konden zo recht omlaag vliegen naar Limburg.

In elk geval hebben wij ons prima geamuseerd en bedanken we Rob en Richelle voor de organisatie.

Groeten Jasper en Esther

Link naar reactie

Doe je broer en vriendin maar de groeten van ons (Jasper, Esther en Ringo)

We konden niet meer gedag zeggen omdat we op de Duitse autobahn zijn gebleven.

Zo konden we een heel stuk afsnijden en rechtstreeks afzakken naar Limburg.

Ciao Jasper

Namens mijn broer en zijn vriendin(die mijn :thumbup: mocht lenen) hartelijk bedankt! Hij raakt er niet over uit gepraat......
Link naar reactie

Het begint wel een beetje saai te worden hoor, al die toerritten zijn hetzelfde: goed georganiseerd, prima eetlocaties, leuk gezelschap, mooie route, prima weer, genieten, af en toe fors doorrijden, een M die stuk gaat, mooie landschappen... Voor de afwisseling hadden Rob en Richelle gezorgd dat de lunchlocatie voor sommigen lastig te vinden was. Even puzzelen voor de spanning... tongue.png

Maar serieus; het was erg leuk! thumbup.gif

Link naar reactie

Beste Rob & Richelle,

Veel respect dat jullie het helemaal zelf hebben georganiseerd. Een stevige rit organiseren kost toch veel tijd voordat je die tiptop in kaart hebt gebracht. Ik kan daar veel waardering voor opbrengen. Top :thumbup:

Leuke startlokatie en de duitse broodjes met Currywurst mochten er ook zijn.

Wij moesten helaas eerder afhaken maar hebben er niet minder van genoten.

Goodie bags, puzzel elementen, stukje knalllen, verzorgd roadbook.

Jullie hadden oog voor detail, zoals ook voor:

img0514medium.jpg

Verder ook leuk om jullie ook even live ipv virtueel te ontmoeten. Twee hele leuke mensen. :P

Link naar reactie

Rob en Richelle,

Ontzettend bedankt voor de organisatie. Het was werkelijk een toprit die gelukkig (bijna) helemaal open kon worden gereden.

Na het wokken nog even doorgeknald naar huis, daar nog even getwijfeld of bij aankomst nog getoeterd mocht worden (en maar niet gedaan), en nu weer brak aan het werk.

Deze keer van ons geen foto's. Dat is de schuld van de organisatie :P

Er was een competitie element in de rit ingebouwd waardoor er geen tijd meer was voor foto's.

Verder iedereen weer bedankt voor de gezelligheid. Tot de volgende keer :thumbup:

Nadia en Edwin

Link naar reactie

Hoi Rob en Richelle!

Gisteravond kon ik helaas niet meer op tijd bedanken, dus doe ik het hier alsnog! Superbedankt!

Zeer geslaagde rit en een prima organisatie! :P Ik vond de ontvangstlocatie erg geslaagd, wat een leuke serre... :m::thumbup:

en dan ook nog mijn lucky-number [b13 bij de quiz... :thumbup:, die bril gaat nu heel erg van pas komen...het zonnetje komt er nu echt aan! :lol: en ik kan mijn scapino-bril in de emmer gooien.

Ook had ik al 1 poloraid bril en 1 ray-ban bril moeten zien verdwijnen... <_< , één laten liggen bij een kassa vorig jaar en ééntje gebroken, dus was ik nu extra blij met deze nieuwe Rayban!! :thumbup:

Richelle, ben benieuwd naar de quiz-fotootjes.... :foto:

:wave:

Link naar reactie
  • Administrator

Allereerst dank aan iedereen die heeft meegereden en de moeite heeft genomen om, voor de meeste althans, al een aardige rit te rijden alvorens de tourrit überhaupt begonnen was! :P

We hopen dat iedereen goed en veilig thuis is gekomen en dat met name Ad en Lotte nog voor 12-en thuis waren.

Ondanks het beetje sombere weer hebben we het droog gehouden en hebben wij in ieder geval genoten en hopen dat dat voor iedereen geldt. Leermomentje voor ons was dat we de volgende keer met 4 man een rit gaan organiseren, mits er gegadigden zijn die dat met ons zouden willen doen :thumbup:, zodat er altijd iemand achterin meerijdt die de route kent om achterblijvers als gevolg van oponthoud (stoplichten, rotondes e.d.) op te kunnen vangen. Goed te horen dat men vond dat we aardig doorreden, terwijl ik rustiger heb gereden dan de keren dat ik de route heb verkend (en toen reed ik al langzaam) :schater:.

Ik zal straks onze foto's uploaden om het gemis van die van Edwin enigzins goed te maken <_<.

Iets zei ons trouwens dat sommigen (zal geen namen noemen, maar die rode :thumbup: was wel erg snel aan de horizon verdwenen :m: ) weer eens aan een echte knalrit toewaren :schater:.

Ook de bruiloftsgasten in Engden zal deze dag wel bijblijven als een bijzondere :thumbup:.

Nogmaals dank aan iedereen!

Rob & Richelle

PS. d'r komt een logisch vervolg, zeker weten :foto:

Link naar reactie

Beste Rob & Richelle,

Wat hebben jullie gisteren voor een heerlijke dag gezorgd, prachtige omgeving!! :thumbup: Voor ons zeker de moeite waard om er eens verder door heen te touren. Ook viel het weer mee en hebben we heerlijk open kunnen rijden... :thumbup:

Bedankt voor deze top dag!!

Groeten,

Saskia en Robert Jan

Link naar reactie

Hoi Rob en Richelle,

Wat een fantastisch georganiseerde rit! Leuke ontvangst, direct stevig wegrijden mooie route, leuke lokatie voor de lunch en ook nog even knallen. Wat wil de mens nog meer ;-)

Ook Jordi heeft enorm genoten, maar vroeg zich wel af waarom papa geen :thumbup: heeft :schater:

Dit was de eerste keer dat we deelgenomen hebben aan een rit, maar ik weet zeker dat er meer volgen!

Bedankt en tot een volgende keer!

Jordi en Gerwin

Hierbij nog wat foto's:

img1488o.jpg

img0134f.jpg

img1491f.jpg

img1500.jpg

img1511zs.jpg

img1516i.jpg

Link naar reactie

We hopen dat iedereen goed en veilig thuis is gekomen en dat met name Ad en Lotte nog voor 12-en thuis waren.

Weet iemand hoe het met (de auto van) Ad is afgelopen? :thumbup:

Heb een vergelijkbaar probleem gehad met mijn Sharan. Na resetten was alles verholpen.

Link naar reactie

Hoi Rob en Richelle,

Dit was mijn eerste kennismaking met een "FORUM" rit en we hebben genoten. Wel even de weg kwijt geweest maar met een beetje hulp van "oome Tom" enigszins de "juiste" weg terug kunnen te laten vinden. Gelukkig was TomTommetje wel goed in het lokaliseren van een tank station voor een Ztje in hoge nood.

Heerlijk bijna de gehele rit open kunnen rijden, fantastisch.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid. Tot de volgende keer (VOC rit)

Ed en Quintin

Link naar reactie

Hoi R&R,

Het was een leuke dag en we hebben er van genoten! Jammer dat een van mijn bobines roet in het eten gooide..

Voor de mensen die zich zorgen maakten over Lotte en mij, Lotte is op tijd in Maastricht aangekomen met een flinke reistijd, dat wel, maar alles ok!

En op 5 pitten ben ik dat uiteindelijk ook; nadat ik bij Blaricum nog wel in 9 km file mocht lopen om 10 uur 's avonds.. (de enige file in NL op dat moment..) :drank:

Gisteren kreeg Roodkapje de nodige onderdelen al in huis, ben er 's middags gelijk naar toe gegaan, en de :banaan: draait inmiddels weer als een zonnetje <_< !

Ruud bedankt!

R&R, bedankt voor de organisatie, het zat puik in elkaar! Wat mij betreft voor herhaling vatbaar! :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.