Ga naar inhoud

nutteloze upgradeS Zzzz


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik zal het maar als onderwerp zelf al zeggen

het is een nutteloze upgrade :kisstogether: , maar als je de motor kap open doet

ziet het er toch wel wat mooier uit :drank: . Ik kwam het onderdeel met toeval tegen toen ik het nummer

van nieuwe naafdeksels aan het zoeken was, de prijs is volgens (online) ETK iets $133.95 toen ik het invoerde

bij http://www.online-teile.com/bmw/ was de prijs €28,82 en dacht gewoon bestellen :rolleyes: (voor leifhebbers 51 71 0 309 268)

cimg0216l.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

bij de nederlandse dealer (in de prijslijst)voor iets van €81,00 incl(zonder korting)

verzend vanuit DE €9,90

dus idd een stuk voordeliger! :kisstogether:

geld blijkbaar niet voor alle delen ,de bmw veerpootbrug :rolleyes: is in DE ook gewoon € 248,- :drank:

evenals de heckspoiler :D jammer

Link naar reactie
  • Administrator
Ik vind hem helemaal :kisstogether: , dus direct ook eentje besteld!

:drank: @JK-Z4-3.0i het bmw embleem zat er niet bij, deze heb ik los besteld

@Sander de verzendkosten tel ik niet :rolleyes: mee, had een bestelling geplaatst voor nieuwe naafdeksels

oud :wave:

cimg0209n.jpg

nieuw :D

cimg0211t.jpg

Link naar reactie
Ik zal het maar als onderwerp zelf al zeggen

het is een nutteloze upgrade <_< , maar als je de motor kap open doet

ziet het er toch wel wat mooier uit :banaan: . Ik kwam het onderdeel met toeval tegen toen ik het nummer

van nieuwe naafdeksels aan het zoeken was, de prijs is volgens (online) ETK iets $133.95 toen ik het invoerde

bij http://www.online-teile.com/bmw/ was de prijs €28,82 en dacht gewoon bestellen :thumbup: (voor leifhebbers 51 71 0 309 268)

cimg0216l.jpg

Hallo Ruud,

Wat een leuke upgrade! :angry: Is deze ook in andere kleuren t krijgen? Mijn ZZZ is Montreal Blue.

groet Menno

Link naar reactie
  • Administrator
geweldige upgrade, staat goed :thumbup:

volgende keer wel even de fotos resizen!

Thanks,

zal de foto's voortaan resizen <_<

Link naar reactie
  • Administrator
Ziet er top uit :thumbup::P :sick:

En staat mooi bij mijn aluminium veerpootbrug , dus ook maar 1 besteld !

Greets Peter

Heb je geen pm-tje naar Sander gestuurd :wub: , die had er ook interesse in, had je de verzendkosten kunnen delen :m:

En heb je misschien een foto van de veerpootbrug?

Link naar reactie
Heb je geen pm-tje naar Sander gestuurd :thumbup: , die had er ook interesse in, had je de verzendkosten kunnen delen :sick:

En heb je misschien een foto van de veerpootbrug?

Ja dom he , niet aan gedacht ;-)

Hier een fotot ,als het me lukt hoor :P

http://i433.photobucket.com/albums/qq54/Ex...00520101718.jpg

Link naar reactie

Die voorraad radiatorafdekkingen zijn daar binnenkort in no-time op. Maar voor 28 euro kun je ze inderdaad niet laten liggen. Jammer dat ze niet in de kleur van de auto te krijgen zijn, dan had ik het ook wel iets gevonden.

Link naar reactie
  • Administrator
Die voorraad radiatorafdekkingen zijn daar binnenkort in no-time op. Maar voor 28 euro kun je ze inderdaad niet laten liggen. Jammer dat ze niet in de kleur van de auto te krijgen zijn, dan had ik het ook wel iets gevonden.

Zal maar eens provisie gaan vragen :schater:

Zijn volgens mij wel makkelijk te spuiten.

Link naar reactie
  • Administrator
hmm

wat zou ruud19 nou bedoelen?

dat de bmw veerpootbruggen zwart zijn?

is dat btw een bmw brug?

of heb je die ergens anders vandaan?

Tja als hij hem in de kleur laat spuiten, denk ik dat hijzelf die chromen bedoeld :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.