Ga naar inhoud

navigatie cd rom


Gast floor

Aanbevolen berichten

wie heeft er ervaring met de aanschaf van nieuwe cd roms voor het navigatie systeem, of heeft nog iets in de aanbieding, op internet kom ik wel van alles tegen maar ik weet niet of dat allemaal wel werkt.

Ik zoek benelux ,en ik weet niet of duitsland daar ook op staat, Op mijn oude van 2007 staat het niet op, hij houd het bij ongeveer 25 km over de grens voor gezien.

Ik vind net iets van sander, ga hem eerst maar ff vragen.

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik snap hier niets van ...

Alle Z4 met Prof Navigatie hebben een DVD systeem (niet CD), en HEEL Europe tot en met Polen staat erop.

Ik ook niet, cd ,dvd cdrom ,het is voor mij allemaal een pot nat :rolleyes: Maar ik heb al wat besteld bij Sander. :kisstogether:

Link naar reactie
Ik snap hier niets van ...

Alle Z4 met Prof Navigatie hebben een DVD systeem (niet CD), en HEEL Europe tot en met Polen staat erop.

tja wat wil je he al die moderne techniek,en dan moet je ook maar precies weten hoe alles genoemd word :rolleyes:

er zijn geloof ik toch wel beperkte dvdtjes hoor

nb alleen benelux

maar flooor had jij je z4 niet uit duitsland? of heb ik dat verkeerd in mn hoofd?

Link naar reactie

floor

birdview

in nederlands heet het perspectief!

kun je instellen in je geheimmenu van de navi (ffe googlen)of in je instellingenscherm de menuknop indrukken,en ingedrukt houden.

dan komt vanzelf het servicemenu tevoorschijn en daar kun je de navi op birdview zetten

ziet er veel kekker uit!

Link naar reactie
  • Administrator

Hmm, bij mij zit dat gewoon in het menu .

Navigatie aan knop indrukken dan naar kaartrichting en daar staat:

-noordelijk

-rijrichting

-perspectief (birdview) :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Probeer dit eens

ga naar instellingen druk op enter en hou de menu knop ingedrukt totdat je in een ander menu komt

draai met de rechter draaiknop door tot de volgende blz daar staat dan perspectief.

zag net dat ik ook mijn nummerbord en kleur van de auto kan ingeven, ook het nummer van de sms centrale

maar dat moet ik nog eens nakijken of ik dan kan sms en/of ontvangen.

Volgens de dealer is dit afhankelijk van soort telefoon en snap-in module.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

floor

we hadden toch al ontdekt dat je een cd navigatie systeem hebt???

dus vanwaar dan de cd/dvd aanduiding??

je had gelijk om in het begin over cd te praten.

btw gekocht van die gast die ik je aangaf?

Link naar reactie

Euh?? cd /dvd ik haal die dingen altijd door elkaar ik heb nix met elektronika Ik ben allang blij dat ik een beetje met een computer overweg kan :thumbup:

Het schijfje ;) heb ik van morgen bij de dealer meegenomen ,kreeg het gratis . :wave:

Hij moest er trouwens wel 5 proberen voordat er een het deed, ik zal het er een dezer dagen eens uithalen om te zien wat er opstaat, Dat laat ik je nog wel weten misschien kan je er wat mee?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.