Ga naar inhoud

navigatie cd rom

Gast floor

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie heeft er ervaring met de aanschaf van nieuwe cd roms voor het navigatie systeem, of heeft nog iets in de aanbieding, op internet kom ik wel van alles tegen maar ik weet niet of dat allemaal wel werkt.

Ik zoek benelux ,en ik weet niet of duitsland daar ook op staat, Op mijn oude van 2007 staat het niet op, hij houd het bij ongeveer 25 km over de grens voor gezien.

Ik vind net iets van sander, ga hem eerst maar ff vragen.

• Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik snap hier niets van ...

Alle Z4 met Prof Navigatie hebben een DVD systeem (niet CD), en HEEL Europe tot en met Polen staat erop.

Geplaatst:

Alle Z4 met Prof Navigatie hebben een DVD systeem (niet CD), en HEEL Europe tot en met Polen staat erop.

Ik ook niet, cd ,dvd cdrom ,het is voor mij allemaal een pot nat :rolleyes: Maar ik heb al wat besteld bij Sander. :kisstogether:

Geplaatst:

tja wat wil je he al die moderne techniek,en dan moet je ook maar precies weten hoe alles genoemd word :rolleyes:

er zijn geloof ik toch wel beperkte dvdtjes hoor

nb alleen benelux

maar flooor had jij je z4 niet uit duitsland? of heb ik dat verkeerd in mn hoofd?

Geplaatst:

In 2006 ingevoerd van Duitsland naar Nederland

Geplaatst:

hm toch goed onthouden ,maar niet meer relevant wat betreft de evt aanwezige navi dvd

heb je birdview ?

Geplaatst:
hm toch goed onthouden ,maar niet meer relevant wat betreft de evt aanwezige navi dvd

heb je birdview ?

Geen Idee :thumbup:

Geplaatst:

Bird view is firmware (V27 en verder). Niets te maken met de NAV DVD.

Geplaatst:
Bird view is firmware (V27 en verder). Niets te maken met de NAV DVD.

oooh is dat t :thumbup:

maar evengoed bedankt voor t meedenken :schater:

Geplaatst:

floor

birdview

in nederlands heet het perspectief!

kun je instellen in je geheimmenu van de navi (ffe googlen)of in je instellingenscherm de menuknop indrukken,en ingedrukt houden.

dan komt vanzelf het servicemenu tevoorschijn en daar kun je de navi op birdview zetten

ziet er veel kekker uit!

• Administrator
Geplaatst:

Hmm, bij mij zit dat gewoon in het menu .

Navigatie aan knop indrukken dan naar kaartrichting en daar staat:

-noordelijk

-rijrichting

-perspectief (birdview) :thumbup:

Geplaatst:

jah klopt

maarre dat moet je eerst activeren in t service menutje

tenminste beter als ik niet weet!

• Administrator
Geplaatst:

Probeer dit eens

ga naar instellingen druk op enter en hou de menu knop ingedrukt totdat je in een ander menu komt

draai met de rechter draaiknop door tot de volgende blz daar staat dan perspectief.

zag net dat ik ook mijn nummerbord en kleur van de auto kan ingeven, ook het nummer van de sms centrale

maar dat moet ik nog eens nakijken of ik dan kan sms en/of ontvangen.

Volgens de dealer is dit afhankelijk van soort telefoon en snap-in module.

Geplaatst:

Ik zal me er een dezer dagen wel eens in verdiepen, ff te druk met andere dingen. :thumbup:

Geplaatst:

Net even gekeken, alles kunnen vinden maar geen birdview.

Dat is verder ook niet zo belangrijk als mijn navigatie maar up to date is.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Heb inmiddels een nieuwe cd dvd? benelux. alles werkt, ook de nieuwe ringweg om groningen staat er op Haha!!

Geplaatst:

floor

we hadden toch al ontdekt dat je een cd navigatie systeem hebt???

dus vanwaar dan de cd/dvd aanduiding??

je had gelijk om in het begin over cd te praten.

btw gekocht van die gast die ik je aangaf?

Geplaatst:

Euh?? cd /dvd ik haal die dingen altijd door elkaar ik heb nix met elektronika Ik ben allang blij dat ik een beetje met een computer overweg kan :thumbup:

Het schijfje ;) heb ik van morgen bij de dealer meegenomen ,kreeg het gratis . :wave:

Hij moest er trouwens wel 5 proberen voordat er een het deed, ik zal het er een dezer dagen eens uithalen om te zien wat er opstaat, Dat laat ik je nog wel weten misschien kan je er wat mee?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen