Ga naar inhoud

Velgen voor mijn M Coupé


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb een set nieuwe M Coupe velgen liggen. Dat zou de zomerset worden. Er moeten dan nieuwe banden op (voor, al besteld!).

Huidige velgen zijn dus straks de winterset. Behalve als ik nieuwe zomervelgen koop, want dan kan ik beter de nieuwe M velgen gebruiken als winterset en de huidige set verkopen.

En donderdag ga ik de wissel uitvoeren :blink:

Link naar reactie
ik heb een set nieuwe M Coupe velgen liggen. Dat zou de zomerset worden. Er moeten dan nieuwe banden op (voor, al besteld!).

Huidige velgen zijn dus straks de winterset. Behalve als ik nieuwe zomervelgen koop, want dan kan ik beter de nieuwe M velgen gebruiken als winterset en de huidige set verkopen.

En donderdag ga ik de wissel uitvoeren  :blink:

Precies zo heb ik het ook gedaan, nieuwe originele velgen als winterset, oude set verkocht en (uiteindelijk)19 inches als zomerset :):P

Ik vind die Breyton's trouwens nie zo mooi, (kunnen IMHO niet aan de Hamann's ruiken) maar ja zoals we al zeiden smaken verschillen :(:)

Ivo, ben je nog met Olaf bezig over de CH's :P (Die zijn wel weer heel mooi)

Link naar reactie
Ik vind die Breyton's trouwens nie zo mooi, (kunnen IMHO niet aan de Hamann's ruiken) maar ja zoals we al zeiden smaken verschillen :D :D

Omdat er geen schroefies inzitten zeker :D

Link naar reactie
Moet je twee setten aan schaffen ook voor je 120

Dat is de 120d die op Essen stond, toen zag ik die wielen voor het eerst ... toch ergens goed voor, zon'n beurs :D

Maar ik heb gisterenavond (definitief) besloten GEEN andere velgen te kopen voor de M Coupé ...

denk ik ...

:D

Link naar reactie
jammer van die verkeerde kleur voorspoiler  :D

Wat bedoel je verkeerde kleur of verkeerde voorspoiler of is de voorspoiler verkeerd gespoten :D

met name de laatste 2 opties :D

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vind zelf de HARTGE classic velg 19 inch ook erg mooi voor onder de Coupe.

Verder is de BBS le mans ook niet te versmaden.

Ik vind ze alleen erg duur dus ik houd het voorlopig zelf bij mijn "ouderwetse" 18 inch styling 32 "orginal BMW".

Die M3 velg daar rijdt iedere "kamp"bak mee rond, met de imitatie versie dus.

Die Breyton velg vind ik ook niet er bijzonder

Als ik weer van velg verander dan wordt het de 19 inch Hartge classic.

Groeten Maarten ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.