Ga naar inhoud

Te koop gevraagd


Aanbevolen berichten

  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo,

Heeft er iemand nog een setje witte sidemarkers liggen...liefst in de aanbieding ???

79093944.jpg

Grrroeten

Ad

Waarom niet gewoon bij de dealer besteld?

Bestelnummer Links: 63 14 8 400 409

Bestelnummer rechts: 63 14 8 400 410.

Ik heb er meen ik rond de 15 Euro per stuk voor betaald. in vergelijking met andere "aanbieders" echt een aanbieding dus... ;)

Link naar reactie

Dag Ad,

Ik heb er afgelopen zaterdag een opgehaald bij de dealer, had een barstje in de marker rechts.

Volgens mij is een exemplaar iets duurder dan 15 euro.

Inclusief een paar achterlampjes en een motorkap-alarmschakelaar mocht ik een precies 40 euro incl. btw afrekenen.

Link naar reactie
Ik heb er meen ik rond de 15 Euro per stuk voor betaald. in vergelijking met andere "aanbieders" echt een aanbieding dus... B)

We gaan informeren bij "den dealerd", bedankt voor de tip

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
We gaan informeren bij "den dealerd", bedankt voor de tip

In Tilburg kosten ze :

63148400409 KOST 28.56 INCL :rolleyes:

63148400410 KOST 28.56 INCL

Is toch wel iets meer dan 15 Euro, is er dan verschil in prijs bij de verschillende dealers ?

Bij welke dealer heeft Ralf ze gehaald ?

Grrrroeten

Ad

Link naar reactie
In Tilburg kosten ze :

63148400409 KOST 28.56 INCL :thumbup:

63148400410 KOST 28.56 INCL

Is toch wel iets meer dan 15 Euro, is er dan verschil in prijs bij de verschillende dealers ?

Bij welke dealer heeft Ralf ze gehaald ?

Grrrroeten

Ad

Zeer vreemd, in de Partscatalog geeft BMW een prijs van €15,90 dat zal dan misschien ex BTW zijn, maar mijn dealer wijkt hoegenaamd niet af van de daar aangeduide prijzen. Niet dat ik veel onderdelen nodig heb, maar voor drie Bimmers heb je af en toe toch wel wat nodig. Maar misschien krijg ik kwantumkorting :thumbup: Ik heb het nagekeken, drie jaar geleden heb ik €15,40 per stuk betaald. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze in drie jaar bijna in prijs verdubbelen.

Link naar reactie

BMWFans.info geeft idd een prijs weer van €15,90 ex de BTW. (nummer 5 in de lijst)

Wat wel eens wil helpen is de link naar deze site mailen naar de onderdelenman (onder het mom van "wat is je emailadres, dat is makkelijker met die lange nummers"), dan zien ze ook dat je wel weet waar je prijsinfo haalt. Ook altijd even checken of je korting kan krijgen door je sidemarkers "mee te laten liften" op een grotere bestelling.

Link naar reactie
Wat wel eens wil helpen is de link naar deze site mailen naar de onderdelenman

Nog eens een mailtje gestuurd.....nu met linkje naar de prijs.....ben benieuwd wat er uit komt.

Grrroeten

Ad

Link naar reactie

Ik meen 23 euro ex btw. Heb de rekening weg gedaan.

Link naar reactie

Hoe dan ook. ik denk dat de moraal van dit verhaal is, dat je inderdaad even bij BMWfan kunt zoeken voor een prijsindicatie en dan je dealer (en/of een andere) kunt bellen om te informeren naar een prijs van een artikel. Een ander voobeeld: een airbagafdekplaatje (mooi Scrablewoord) van de week besteld, kostte me bij de dealer €2,15 + 19% BTW is: €2,56. Bij een onzer 'aanbieders' wordt er maar liefst €6,00 +€6,00 verpakkings-, verzend- en administratiekosten=€12,00 voor in rekening gebracht... :kisstogether:

Link naar reactie
Nog eens een mailtje gestuurd.....nu met linkje naar de prijs.....ben benieuwd wat er uit komt.

Geen beweging in de prijs te krijgen....dus een setje 60 euries bij de stealer in Tilburg

We zoeken verder.

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
Geen beweging in de prijs te krijgen....dus een setje 60 euries bij de stealer in Tilburg

We zoeken verder.

Grrroeten

Ad

Ik kocht ze bij Bert Story - Den Bosch

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.