Ga naar inhoud

alles wat je moet weten van zzz


Aanbevolen berichten

  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

hallo allemaal

omdat ik met mijn coupe met de voor spoiler tegen he wegdek kwam, moest ik weten hoe en wat nu

hierbij kwam ik deze link tegen

check e'm uit

http://adkusters.hobby-site.com/BMW%20Z3%2...Body_equipment_

gr peter

Hoi peter,

Goede reklame voor mijn (overigens reklame vrije) site :thumbup: ......er zou eigenlijk een vaste verwijzing op het forum moeten komen als aanbevolen site. :blink:

Wie is het hier mee eens...krijgen we de forumbeheerders overtuigd van deze enige tekortkoming op dit forum??? :thumbup:

Krijg de laatse tijd steeds meer bezoekers op de site en de leden van het Z3 forum lijken de weg ook gevonden te hebben gezien het dagelijks stijgende aantal dat vanaf het forum op mijn site komt. Zelfs de Duitsers van het Bimmerforum hebben de weg gevonden.

Ik probeer in ieder geval zoveel mogelijk mbt de Z3 te verzamelen en beschikbaar te maken.

Ik heb al verschillende keren aangegeven dat alle info die mogelijk onder de Z3 forumleden beschikbaar is gestuurd mag worden...maar tot op heden maar weinig reponse.

Het maken van Howto-tjes heb ik ook op me genomen en zijn zowel beschikbaar hier op het forum als op mijn site (alles in goede samenwerking met Tja (Bart))

In de winter actiever dan in de zomer want dan moeten we zoveel mogelijk gaan rijden.

Grrroeten

Ad

Link naar reactie

hoi ad k

heb jij misschien een oplossing cq idee wat ik moet doen met mijn schade

de "rooster onder de motor is nu kapot en de voor spoiler is gescheurd

bvd

gr peter

Link naar reactie
heb jij misschien een oplossing cq idee wat ik moet doen met mijn schade

de "rooster onder de motor is nu kapot en de voor spoiler is gescheurd

Ik ben geen schadehersteller en er is veel verschil tussen kapot en..... echt kapot.

Afhankelijk van de schade zou ik zeggen bumpertje er af en schade repareren met polyester en matjes.

Zo maakte ik vroeger mijn auto's...misschien dat er ook nog reactie komen van andere forumleden op jouw vraag.

Of bumper vervangen..meer kan ik ook niet bedenken

Succes

Ad

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.