Ga naar inhoud

Van uit de boekjes...

Ace

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zondag op de Nurburgring kwam ik deze tegen:

Had hem alleen eens gezien in een magazine...

IMG_1182c.jpg

IMG_1188c.jpg

• Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
En hoe vind je 'm ?

Ziet er wel bruut uit, maar ik knap wat af op de vleugeldeuren ...

Kleinere mensen kunnen vanaf de zitplaats de deur niet dicht doen (zie Autoweek deze week) :schater:

Geplaatst:

Ik heb 'm bij een evenement van een dealer gezien en er ook eventjes in plaats kunnen nemen. Voelde best goed eigenlijk. :thumbup: Hij werd daar ook eventjes gestart... wauw. :thumbup:

Ik vind het een mooie auto, misschien met uitzondering van de kont. :thumbup:

Geplaatst:

Super wagen met een machtig mooi geluid :thumbup:

Er wordt ook al aan een roadster gewerkt !

Geplaatst:
En hoe vind je 'm ?

Ziet er wel bruut uit, maar ik knap wat af op de vleugeldeuren ...

Ik vind hem prachtig Frank, bijna net zo mooi als de ZQP :thumbup:

Geplaatst:
Hij werd daar ook eventjes gestart... wauw.

Klinkt inderdaad geweldig. Onderweg naar wintersport in de file een aantal keer een "normale/niet-AMG" uitvoering langs horen rochelen, heerlijk!! :thumbup:

Mooiste Benz in jaren! :thumbup: Als ze nu een vleugje van dit design door laten druppelen naar de "civiele" wagens zou nog veel leuker zijn op de weg.

Geplaatst:
Klinkt inderdaad geweldig. Onderweg naar wintersport in de file een aantal keer een "normale/niet-AMG" uitvoering langs horen rochelen, heerlijk!! :thumbup:

Mooiste Benz in jaren! :thumbup: Als ze nu een vleugje van dit design door laten druppelen naar de "civiele" wagens zou nog veel leuker zijn op de weg.

Ik moet zeggen dat de SL Black Series mijn hart toch ook wel redelijk veel sneller doet kloppen hoor..

my-daily-drive-.com-2009-benz-sl-65-amg-black-series-1.jpg2009-Mercedes-Benz-SL-65-AMG-Black-Series-Rear-Angle-1280x960.jpg

Geplaatst:
De nieuwe SLK schijnt een vergelijkbare neus te krijgen. :thumbup:
Geplaatst:
Ik moet zeggen dat de SL Black Series mijn hart toch ook wel redelijk veel sneller doet kloppen hoor..

my-daily-drive-.com-2009-benz-sl-65-amg-black-series-1.jpg

Zo heb ik er al eentje in Duitsland aan me voorbij zien komen...

Dan denk je dat de wereld vergaat, zo'n donderend gegrol :thumbup:

Het enige wat me restte was die machtige achterkant zien verdwijnen in de verte...

(QP drivers hebben duidelijk een voorsmaak voor opvallend brede auto's :schater: )

Geplaatst:

Als het dan toch een MB moet zijn doe ik mee.... ;)

Geplaatst:

Ik zou er ook geen nee tegen zeggen, maar ik wacht nog even op de Z10 :thumbup: (bron Autoweek):

25kha90.jpg

Geplaatst:

onderweg naar SanTropez kwam dit monster ons voorbij,later op een parkeerplaats stond ie daar geparkeerd.

HPIM1863.jpg

HPIM1864.jpg

HPIM1865.jpg

HPIM1866.jpg

Geplaatst:

in Monaco deze gespot;

HPIM1846.jpg

HPIM1849.jpg

HPIM1851.jpg

HPIM1852.jpg

HPIM1853.jpg

HPIM1854.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen