Ga naar inhoud

Reactietopic Tour d'Asperge


Aanbevolen berichten

Leuke dag gehad. Met heerlijk weer, mooie route, goed gezelschap, prima organisatie. Rupsen op het leer, stof op het staal, zonnebrand op de onbedekte huid.

Met verrassingen, zoals bediend worden terwijl je nog in de auto zit ("wilt u misschien een kopje soep?" "eh, soep? nou ja, lekker" thumbup.gif ) of een hondje dat plotseling in je achterbak zit en het daar wel aangenaam lijkt te vinden. :schater:

Foto's van bedenkelijke kwaliteit (mobieltje) te vinden via de link onderaan deze post. :)

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

De volgens jou bedenkelijke kwaliteit van de foto's vind ik nog wel meevallen!

Mooie foto's en ik zie dat grindpaden geen probleem zijn... (en ik maar moeilijk doen om tijdens de zomerrit dit soort wegen te vermijden :newblush:)

Maar het belangrijkste lees ik niets over... hoe waren de asperges??? :schater:

Link naar reactie
De volgens jou bedenkelijke kwaliteit van de foto's vind ik nog wel meevallen!

Mooie foto's en ik zie dat grindpaden geen probleem zijn... (en ik maar moeilijk doen om tijdens de zomerrit dit soort wegen te vermijden :thumbup:)

Het ging daar wel zéér langzaam en ik heb ruime onderlinge afstand aangehouden tegen opspattende steentjes. Ideaal is het niet, maar ja... het was wel mooi. :newblush:
Maar het belangrijkste lees ik niets over... hoe waren de asperges??? :schater:
Geen idee, ik ben voor het eten afgetaaid. :muur:
Link naar reactie

Gilaine heeft goed haar best gedaan, de organisatie was helemaal in orde.

Leuke locaties als start en voor de lunch, met zelfs soep onderweg op een onverwachte moment.

Ondanks een langzame start en wat al te stoffige paden hebben we fijn kunnen toeren.

( Dat is weer eens wat anders dan vliegen op je ruit. )

Door al dat stof van de zandpaden hadden we zelfs na thuiskomst nog plezier van de rit........toch maar ff de Z weer helemaal gepoetst.

Mooie omgeving ook daar, we komen zelf uit Limburg maar waren die kant nog nooit opgeweest, zo leer je nog eens wat.

Ook al wat leuke contacten opgedaan als nieuwkomers op het forum.

Dus Gilaine, volgende keer gaan we weer mee als het even meezit.

We hebben ons meteen maar ingeschreven voor de rit van 20 juni, dus tot dan allemaal !!!! :newblush:

Groeten Jasper en Esther

Link naar reactie

Dit is werkelijk de leukste en best georganiseerde Forumrit geweest die we mee hebben mogen maken (Uitgezonderd de Munchenritten uiteraard :schater: )

Gilaine en Hans hebben ons werkelijk een verassend leuke en culinaire dag bezorgd.

Uiteraard heerlijke vlaaien en koffie bij de start.

Marshall Tja was even aanwezig om te kijken of alles wel via het Z3Forum protocol verliep.

Na de start in Bergen werd de eerste pitstop gemaakt alwaar het lokale toprestaurant ons bij de auto's heerlijke aspergesoup serveerde. Top!

Verder een prachtige route die ons laveerde langs mooie natuurgebieden, wilde geiten, aspergeboerderijen, onverharde binnenwegetjes tot we uiteindelijke in het drie sterren huiskamerrestaurant Forrest Garden aankwamen.

Een soort Hell's kitchen van Limburg waar Chef Gilaine en Chef Hans de scepter zwaaiden.

We waren het allen eens, degene die die zich niet ingeschreven hadden hebben heel wat gemist. Nog nooit in zo'n mooie ambiance, zulke heerlijk asperges en ter plaatse houtgerookte zalm gegeten nabij de open haard.

Gilaine en Hans, ik dank jullie namens de hele groep voor de gastvrijheid, de onvergetelijke dag en de charmante wijze waarop jullie ons vandaag verwend hebben. Top, top, top! :thumbup::thumbup::thumbup:

1pacecar.jpg

De pace car van vandaag.

2start.jpg

3start.jpg

4start.jpg

5start.jpg

72744423.jpg

Link naar reactie

Gilaine en Hans,

Bedankt voor de ontzettend leuke dag! Mijn broer en ik hebben genoten(en mijn vriendin baalde dat ze niet mee is gegaan).

Groetjes Peter en Henk

Link naar reactie

Geweldig !!! Wat een super-rit. Zeer leuk opgezet, goede voorbereiding, veel oog voor detail, geweldige asperges (en zalm) en een super ambiance. Gillaine en Hans een dikke 10+!!!!

Namens Manuela en mijzelf : Bedankt !!!!! :thumbup:

p.s: last but not least .....'t was ook een kei gezellige groep!!!!!!

SDC10128.jpg

SDC10131.jpg

SDC10133.jpg

SDC10124.jpg

Link naar reactie

Jammer als je wat later reageert maar goed, het meeste gras is al voor je voeten weggemaaid.

Gillaine en Hans,

Wij waren de laatste die aanschoven bij de start. De ontvangst met koffie en een keur aan vlaaien begon goed. Daarna de rit. Ik heb vel ritten gedaan maar deze behoort zeker in de top 3 zo niet op de eerste plaats!! Niks alleen maar provinciaal en wat dorpjes , nee lekker echte binnen weggetjes kronkelend, stoffig, recht, grind, gras, je zegt het maar alles zat er in . En nu ook aan en in de auto. Allemachtig waar al dat stof kan zitten.

Goed georganiseerde lunch bij de golfboys! Maar de verrassing was nog het"restaurant"voor het diner. In een haast sprookjesachtig ambiance heeft Gillaine en Hans ons meegenomen in het bourgondische Limburg. En wat zijn daar de asperges toch lekker....!!!

Dat daar wat muggen bij kwamen ....... die hadden de dag van hun leven. Ik dacht dat ik er goed vanaf kwam maar vanmorgen telde ik 26 jeukende bultjes. Dat gaat wel over...de herinnering aan deze dag niet.

Nogmaals hartelijk dank voor deze dag.

24052010040.jpg

24052010038.jpg

24052010037.jpg

24052010032.jpg

24052010024.jpg

24052010023.jpg

24052010041.jpg

Link naar reactie

Gillaine & Hans

wat kan ik hier nog aan toevoegen????

wij zijn het helemaal met voorgaande sprekers eens we hebben n kei leuke dag gehad!!! :thumbup:

heb vanmiddag de route beschrijving nog door gelezen,(we hebben hem niet nodig gehad want we konden lekker achter elkaar aan tuffen)maar als ik zie met hoeveel zorg die is gemaakt ! helemaal top en zo was de hele dag.

ook moet ik mijn mening over Asperges bijstellen:ik vind ze dus wel lekker als ze maar goed zijn bereid! ;)

bedankt ook voor jullie gastvrijheid.

vond ook dat we n leuke groep hadden,dus iedereen bedankt.

zeker voor herhaling vatbaar maaaaaar...........................wie durft? <_<

Eddo,Cecile

<script src='http://img99.imageshack.us/shareable/?i=s73f4601.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>s73f4601.jpg</noscript>

s73f4599.jpg

Uploaded with ImageShack.us

<script src='http://img534.imageshack.us/shareable/?i=s73f4604.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>s73f4604.jpg</noscript>

<script src='http://img42.imageshack.us/shareable/?i=s73f4611.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>s73f4611.jpg</noscript>

<script src='http://img442.imageshack.us/shareable/?i=s73f4614.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>s73f4614.jpg</noscript>

<script src='http://img179.imageshack.us/shareable/?i=s73f4615.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>s73f4615.jpg</noscript>

<script src='http://img687.imageshack.us/shareable/?i=s73f4616.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>s73f4616.jpg</noscript>

<script src='http://img411.imageshack.us/shareable/?i=s73f4617.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>s73f4617.jpg</noscript>

<script src='http://img444.imageshack.us/shareable/?i=s73f4618.jpg' type='text/javascript'></script><noscript>s73f4618.jpg</noscript>

Link naar reactie

Beste Forummers,

Begrijpen van onderstaande tekst is moeilijk voor hen die geen deelgenoot waren afgelopen maandag

Dat voelt goed om zoveel positieve reacties te vernemen.

En dat voor een evenement waar we nog geen "stof"van hadden gegeten :thumbup:

Alleen een QP member kan zo'n rit bedenken toch ( wil ik wel of niet dakloos worden) :o sorry, hier had G niet bij stilgestaan :schater:

Het weer was dusdanig dat G wel dakloos had willen zijn; H niet, die wordt dan net een "kreeftje".

Maar Psst; laat Lady het niet horen. Ze mag dan wel hoogbejaard genoemd worden, met haar 11 lentes en geringe aantal kilometers van de echte wereld te hebben gezien.

Ze weet dat Igor van haar houdt. Of houdt Igor misschien toch meer van de kofferbak van "J" (zonder uitzicht op Limburgs natuurschoon)? :schater:

Leuke foto's ook :o

Jullie mogen drie maal raden wie het 't meest naar de zin hebben gehad: de Co's!!

Zonder jullie plezierige gezelschap was dit niet zo'n geslaagde dag geworden.

We hebben de intensiteit van het organiseren van een forumrit echt onderschat; Maar zeker het plezier wat je eraan beleefd.

P.s. Als SAS niet had geholpen met de asperges, was IEDEREEN met TOETer naar huis gereden :rant: Dank voor jullie fijne deelname

GreetZZZ Lady, Hans, Gillaine en Igor :wave:

Link naar reactie

Geweldig :thumbup: pas kort op het forum en al zo'n grote klus oppakken. Met zoveel positieve reacties kan een editie II eigenlijk alleen maar tegenvallen :blink: al hoop ik stiekum dat die er wel gaat komen. Grote klasse :thumbup:

Link naar reactie

Beste Hans en Gillaine,

Het is wat aan de late kant, maar ik ben niet eerder in de gelegenheid geweest om eerder te reageren, maar dan eindelijk toch nog even een reactie.

We hebben op vele manieren enorm genoten en nagenoten (muggebulten, stof en heerlijke asperges) van de tocht die werkelijk fantastisch was!! Dit hebben jullie in een relatief kort tijdbestek TOP geregeld. :blink:

De omgeving is zeker de moeite waard om hier nog eens vaker rond te gaan touren en verder zien wat deze te bieden heeft. Mocht er een editie II komen, dan zijn wij graag weer van de partij. :ph34r::schater::newblush:

Groetjes,

Saskia en Robert Jan

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Geweldig :rolleyes: pas kort op het forum en al zo'n grote klus oppakken. Met zoveel positieve reacties kan een editie II eigenlijk alleen maar tegenvallen :unsure: al hoop ik stiekum dat die er wel gaat komen. Grote klasse ;)

Dank je wel, Wellicht ondernemen we nogmaals een poging. Dan zullen we iets vroeger melding maken.

Wat betreft 21 augustus; ik denk niet dat wij dat gaan redden.

Indien er gelegenheid komt gaan we zeker mee.

G&H

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.