Ga naar inhoud

Audio system


Aanbevolen berichten

Iemand die ervaring heeft met het merk Audio system voor luidsprekers ?

Op aanraden van een dealer ben ik van plan om zulke speakers in te bouwen in mijn zzzz. Was eerst van plan om Focal te nemen. Dit merk maakt wel kant-klare sets voor BMW. www.audio-system.nl

met audio system moet je wel opletten wat voor line je neemt de topline is een waanzinig geluid de lagere lijnen is voor het geld beter te krijgen.

en vergeet niet het blijft een cabrio.

Patrick

Link naar reactie

hallo,

ik heb er een 3-weg compo set van DLS in zitten (gele speakers). de tweeters in de deuren, de mid tweeters achter de stoelen, en de bass boxen bij de benen.

verder heb ik 2 subs van focal utopia erin zitten geloof type 13 ws

site van dls = www.dls.se

site van focal = www.focal-fr.com

ik heb de 2 bass boxen ipv van mijn midden console zelf een mal gemaakt en bekleed. met de hardtop klinkt het goed, een lekker vol geluid, met de kap open heb je altijd verlies =, maar klinkt ook nog steeds lekker, ligt ook aan de kwaliteit van de radio die je hebt.

succes ermee

gr,

danny

Link naar reactie

Alvast bedankt voor de info. DLS ziet er ook goed uit. Maar ik ben niet gehaast, dus ik kijk nog even wat er nog op de markt is te verkrijgen.

Ook erg weinig tijd om aan de auto te werken om alles in te bouwen, dus alles op z'n tijd.

Het hoeft ook geen high-end te zijn, want het is voor op de standaard radio van BMW aan te sluiten om toch wat meer kwaliteit eruit te halen.

Heb wel nog een versterker van Kenwood liggen die ik er zal tussen aansluiten.

Als ik zover ben laat ik wel weten wat het geworden is.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb de standaard stereo erin gzitten 6 speakers laag bij de voeten mid en hoog in de spiegelkapjes en 2 achter mijn stoelen.

Ik vind het geluid goed genoeg, heb vroeger zelfs meegedaan aan hifi wedstrijden en heb ook gewerkt bij een car hifi inbouwstation, het zal de ouderdom wel zijn dat ik het geluid goed genoeg vind. Maar eerelijk gezegd hoor ik liever het geluid van de motor, zo'n 3.0 6 in lijn klinkt altijd lekker :unsure: heb je geen speakertjes voor nodig :schater:

Link naar reactie
jah ivo meer dan €1000 aan luidsprekertjes in je ztje??

nah t ken te gek ook zeg ik :schater:

alhoewel ik weet niet wat een 10 speakersyst bij bmw kost :rolleyes: zal ook wel foute boel zijn.

Zijn er trouwens totaal 14 speakers. 2 Tweeters en achter de stoelen nog 2 speakers. Maar de 10 doen het eigenlijke werk .En goed mag ik wel zeggen. Credits hier aan Tobiastoeter. En dat zonder een woofer!!! een super geluid. :unsure:

Link naar reactie
Zijn er trouwens totaal 14 speakers. 2 Tweeters en achter de stoelen nog 2 speakers. Maar de 10 doen het eigenlijke werk .En goed mag ik wel zeggen. Credits hier aan Tobiastoeter. En dat zonder een woofer!!! een super geluid. :rolleyes:

Vandaar dat jij bijna geen haar meer op je kop hebt :schater: .. :unsure:

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ondertussen heb ik een drieweg gekocht van Hertz. Zier er goed uit, maar weet nog niet hoe het zal klinken :thumbup: ?

Zal alles rustig eens monteren als ik er de tijd voor heb.

Heb wel gezien dat er nog geen leiding ligt voor de middenweg in de deur! Een extra draad leggen is niet zo moeilijk, maar hoe doe ik dit het best bij het overbruggen van deur naar chassis? Is er een voorziening voorzien in de kabelboom/fiche waar nu ook al elektrische leidingen in lopen?

Als er iemand is die hiermee al ervaring mee heeft, dan hoor ik het graag :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.