Ga naar inhoud

Weer een Z3 minder...


Aanbevolen berichten

  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Z3-Widebody
Dat je met een Z3 best heftig kan crashen... (ik zag deze regelmatig staan/rijden in Groningen...)

WOW ;) WTF, maar hij leeft nog wel die 23e jarige..

Offtopic

FF oplappen en weer doorverkopen.. ;)

Link naar reactie
Dat je met een Z3 best heftig kan crashen... (ik zag deze regelmatig staan/rijden in Groningen...)

Pffff..... Da's wel een filmpje waar je even stil van wordt.

Ik hoop maar dat de bestuurder weer opknapt!

Link naar reactie
  • Administrator
[even samengevoegd, het is al erg genoeg dat die Z uit elkaar ligt, kunnen we dit topic tenminste nog een beetje bijelkaar houden]

Sorry, no problem, had de eerdere berichten nog niet gezien.

Link naar reactie
  • Administrator

Zojuist filmpje gezien... word je idd even stil van. Aan de remsporen (dunne lijnen) te zien is hij zijwaarts door die greppel heen geslagen en via een boom/paal (deuk in raamstijl) in het weiland terecht gekomen.

Ligt het nou aan mij (of de kwaliteit van de foto's/filmpje) of zat er bijna geen profiel meer op de banden?

Lag aan de foto kwaliteit.

Hoe komt die verf trouwens op die stoel? :m:

D'r hebben heel wat engeltjes op het dak gezeten als je zo'n klap overleeft, zeker met een cabrio.

Brrrr

Link naar reactie
  • Administrator
Had het al in een ander topic omtrent dit issue gezegd..

maar blijf het een vreemd verhaal vinden.. op de foto lijkt het een rechte weg..

<_<

Rechter kan haast niet...

Ik zie trouwens een volledig aangetrokken handrem, kan 2 dingen betekenen:

a ) een wanhoopspoging de auto tot stilstand te brengen

b ) het bekende handremtrekspelletje, wat helaas alleen bij een Toyota Corolla bouwjaar 1998 prima werkt. Bij een ZZZ absoluut niet!

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Ik ben niet zo thuis in het "handrem-trek-spelletje"... wat is dat als ik vragen mag..

niet dat ik dat zelf wil gaan doen, maar dan begrijp ik wat je bedoelt.. <_<

Link naar reactie
Ik ben niet zo thuis in het "handrem-trek-spelletje"... wat is dat als ik vragen mag..

niet dat ik dat zelf wil gaan doen, maar dan begrijp ik wat je bedoelt.. :shifty:

Ik weet het ook niet... maar vast iets met de handrem aantrekken onder het rijden :smart:

Link naar reactie
Pffff..... Da's wel een filmpje waar je even stil van wordt.

Ik hoop maar dat de bestuurder weer opknapt!

Pffff...zeg dat wel, daar wordt je wel even stil van!! Je denkt steeds maar dat zoiets je niet kan overkomen.....dat dacht die jongen van 23 vermoedelijk ook.

zo zie je maar "shit happens " .

Ik hoop echt dat deze jongeman het goed overleefd ( en inderdaad vind ik het al een wonder dat hij er levend is uitgehaald )

Link naar reactie

Met die handremtrekspelletjes bedoelt Rob volgens mij dat je gewoom op een rechte weg een Zwiepert aan je stuur geeft en dan even de handrem aantrekt om Zodoende een korte 'slide' te maken.

Ik heb Zelf al geZien hoe dat een keer fout ging bij iemand, maar die kwam met de schrik vrij.

Dus géén handrem bochtjes, daar heb je ook niet Zo'n hoge snelheid als dat die jongen van dit ongeluk blijkbaar wel had!

Ik hoop dat die jongen er bovenop komt, wat heeft die überhaupt een geluk gehad om dat te overleven, over Zo'n greppel heen.

Zulke foto's Zie je normaal alleen op Wrecked Exotics.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.