Ga naar inhoud

BMW joyriding


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Ik mijzelf opgegeven voor 3 dagen BMW joyriding zoals de reclame belooft.

Vul je gegevens in en maak kans op 3 dagen joyriding.

Wordt ik gebeld door BMW Nederland met nog wat aanvullende vragen betreffende mijn aanmelding.

Vraag:

"u geeft aan dat er >jaar pas een andere auto aangeschaft zal worden? Hoeveel mag die dan kosten?"

Ik noem een bedrag waarop de beste man zegt dat de campagne eigenlijk alleen maar bedoelt is voor mensen die op zeer korte termijn serieus de overweging maken een BMW aan te schaffen.

Ik val dus buiten de aktie en wordt bedankt.

Toch enigszins misleidend achteraf gezien. Wel slim natuurlijk.

Dus voor diegene die nog de aktie willen invullen weet wat je te doen staat. :unsure:

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Collega van me heeft zich ook opgegeven voor de 3-dagen rijtest. Er zijn enkel 116/118 en 318 modellen beschikbaar en dus geen dikke 6-pitters of :unsure: -odellen. Was eigenlijk wel te verwachten. Mocht je tot de uitverkorenen behoren is het alsnog aan de dealer om te bepalen aan wie de auto 3 dagen wordt uitgeleend. Dus ja.... reclames doen soms dingen mooier brengen dan ze uiteindelijk werkelijk zijn. Nou ja zeg.... :schater:

Link naar reactie
Mensen die even de voorwaarden hadden gelezen voor ze het formuliertje invulden, hadden dit natuurlijk al lang geweten... :blink:

die lees ik nooit.....ik heb mijn eigen voorwaarden en die gaan altijd voor :m:

Link naar reactie
..........dat de campagne eigenlijk alleen maar bedoelt is voor mensen die op zeer korte termijn serieus de overweging maken een BMW aan te schaffen.

Ik val dus buiten de aktie en wordt bedankt.

Vergeet niet dat BMW nederland stiekem meeleest opdit forum, (om kontakt met de markt te houden).

Ze weten dat je voor een 911 aan het sparen bent en zien jou niet als een serieuze klant :hmmsmiley02:

Link naar reactie
Vergeet niet dat BMW nederland stiekem meeleest opdit forum, (om kontakt met de markt te houden).

Ze weten dat je voor een 911 aan het sparen bent en zien jou niet als een serieuze klant :hmmsmiley02:

:schater::schater:

Link naar reactie

Ik heb dezelfde ervaring.

Met reclame wordt deze actie van BMW gelanceerd, waarbij je 3 dagen in een BMW 1 of 3 serie kunt rijden. Voorwaarde is wel dat je overweegt om binnen een jaar een nieuwe auto te kopen. Aangezien ik de BMW 3-serie (320ed) op mijn favorietenlijstje heb staan voor vervanging in januari 2011 van mijn huidige dagelijkse auto heb ik mij na invulling van allerlei vragen via internet opgegeven. Vandaag werd ik gebeld door een arrogante medewerker van BMW Nederland met een moeilijk verhaal, meer aanmeldingen dan te realiseren is en of ik inderdaad een nieuwe auto wil aanschaffen en wat mijn budget is. Na zijn vragen te hebben beantwoord ( die ook al bij aanmelding op internet werden gesteld) deelde hij mede dat verdere selectie door de dealer zou geschieden. Aangezien ik sterk het gevoel kreeg dat het een gunst is om van de actie gebruik te maken danwel een BMW aan te schaffen, heb ik bedankt voor de actie en medegedeeld dat BMW van mijn favorietenlijst wordt geschrapt. Kortom een hoop nietszeggende reclame van BMW Nederland, waarvan slecht een beperkt aantal mensen gebruik kunnen maken.

Feitelijk is er volgens de voorwaarden slechts één voorwaarde: het overwegen van aanschaf van een nieuwe auto binnen één jaar.

Link naar reactie
Vergeet niet dat BMW nederland stiekem meeleest opdit forum, (om kontakt met de markt te houden).

Ze weten dat je voor een 911 aan het sparen bent en zien jou niet als een serieuze klant ;)

Ik zie BMW nu ook niet meer als serieuze tegenkandidaat. :thumbup: . Hebben ze toch maar mooi voor elkaar gekregen.

Ik onderschrijf ook het verhaal van Janwillem :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.