Ga naar inhoud

wat is volgens jullie het beste lucht filter ?


Aanbevolen berichten

hallo,

enige tijd geleden heb ik een K&n luchtfilter in mijn auto gezet, deze als vervanging voor de huidige luchtfilter.

nu zat ik gisteren op dit forum te lezen dat er nog vele mooiere open luchtfilters zijn. het gaat me niet zo zeer om de pk's want volgens mij is 5 tot 10 % meer vermogen niet mogelijk door alleen een andere luchtfilter te plaatsen.

nu kwam ik 4 luchtfilters tegen die me wel aanspreken, het gaat om de K&N openlucht - green openlucht - bmc adc carbon - simota carbon

nu zit er een zeer groot prijs verschil tussen deze luchtfilters, wat is nu aan te raden om te kopen, graag jullie meningen

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De Simota CDA heb ik heel erg goede ervaringen mee. Machtig mooi gehuil en beter oppakken van de motor :rolleyes: .Ik meen dat MdV een Green openlucht filter had dus wellicht dat hij ook zijn ervaring kan delen.

Link naar reactie

Ik sluit me aan bij David. Heb ook de Simota CAI en ben er best tevreden van. Al zal het gehuil in mijn geval nu wel overstemd worden door de Eisenmann :rolleyes:

Link naar reactie

Ik rijd sinds een jaar (nu ja, af en toe, rijd niet dagelijks)met een K&N 57i open filter.

Geen slechte ervaringen mee, alleen als het warm is en je langzaam manouvreert, dan moet je de motor wel zelf goed in leven houden. Door de warme lucht die dan onder de kap bijeen blijft, wil ie dan wel eens afslaan.

Geluid is nog leuker geworden, prestaties zijn er absoluut niet mee verbetert, maar was ook niet de bedoeling.

Link naar reactie
De Simota CDA heb ik heel erg goede ervaringen mee. Machtig mooi gehuil en beter oppakken van de motor :rolleyes: .Ik meen dat MdV een Green openlucht filter had dus wellicht dat hij ook zijn ervaring kan delen.

waar is zo'n mooi Simota CDA te koop ? en wat zijn de eventuele kosten van zon filter ?

heeft iemand ervaring met zon gesloten systeem van K&N toevallig zie de link.

http://www.knfilters.com/universal/apollo.htm

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
The Apollo's outer shell is made of a durable lightweight material that helps keep incoming air cool as it enters the engine chamber.

[zeik mode]

Maar als je warme lucht aanzuigt onder de motorkap.. dan heb je niets aan die outer shell.. :schater:

[/zeik mode]

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.