Ga naar inhoud

Tekst onder avatar


Gast Z3-Widebody

Aanbevolen berichten

Gast Z3-Widebody

Goeje-smiddags,

Ik lees bij sommige inplaats van 1.9/2.8 of :( member soms ook iets totaal anders, zoals Ebay meister oid of QP Guitar Hero?? :schater:

Is dit aan te passen voor iedereen of is dit slechts voor sommige weg-gelegd? :nono:

:m:

edit: zie net dat ik het in te koop gevraagd heb geplaatst?? :( B) dit had natuurlijk ergens anders gemotten.. ;)

Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

dit is weggelegd voor de exclusieve groep die telkens weet waar ze hun berichten moeten plaatsen. Je bent net gezakt voor de test. :schater:

p.s. je loopt hier nu sinds 2007 rond en hebt deze vraag niet al 5 keer zien langskomen?????

Link naar reactie
edit: zie net dat ik het in te koop gevraagd heb geplaatst?? :nono::( dit had natuurlijk ergens anders gemotten.. :m:

Ik wilde net gaan antwoorden dat er voor de nodige pegels wel iets te regelen is :schater::schater:

Link naar reactie

Allez vooruit,

Zal ik een fatsoenlijk antwoord op de vraag geven.

Die tekst verandert met het aantal posts die je op het forum doet. Je begint bij 1.8, dan 1.9, enz.

Het aantal posts weet ik niet meer, wel dat je geweldig veel of lang op het forum moet zijn om een :) -status te behalen.

En sommige onder ons krijgen een eretitel, maar dan moet je wel een speciale verdienste hebben. Zoiets als een eremedaille na de oorlog, of zo...

Link naar reactie
Het aantal posts weet ik niet meer, wel dat je geweldig veel of lang op het forum moet zijn om een :) -status te behalen.

u bent nog 586 posts van verwijderd van ;) status...

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
u bent nog 586 posts van verwijderd van :m: status...

Okee, dus je moet er 1300 hebben... :fiew: :rambo:

Dat betekend dus rammen met die hap..ben net over de helft in circa 3 jaar tiet.

Link naar reactie
  • 9 maanden later...
Gast Z3-Widebody
Voor een zeer riante forum donatie zijn alle statussen te koop ;)

Laat ik daar nou in een ander topic het volgende over hebben gezegd :newblush:

wanneer is de grote sponsor-actie?

het wordt namelijk weleens tijd dat ik ook met een simpel gebaar mijn waardering laat blijken :thumbsup:

Ik wacht dus op de huishoudelijke mededeling, dat sponsor actie is geopend.. :D

Link naar reactie
Ik wacht dus op de huishoudelijke mededeling, dat sponsor actie is geopend.. :wave:

We zijn druk bezig om te kijken wat we aan hosting kwijt zijn in het "post 2011 crash" tijdperk.

Maar we zijn bijna zover dat we het kostenplaatje sluitend hebben. :rolleyes:

Link naar reactie

Je moet er toch niet aan denken dat er in duistere achterkamertjes een groepje admins :kisstogether: de forummembers bespreken :thumbup: en en dan gnuivend en gniffelend af en toe wat bijnamen verzinnen <_<

Link naar reactie

misschien wat suggesties voor Henk???? :kisstogether::schater::thumbup:

Ik denk bij Henk toch vooral aan zo'n Suske en Wiske titel als:

"De Blatende Babyboomer" (al klinkt dat hedentendage wel negatief)

misschien toch meer iets als "El Pensionado". Meer suggesties hieronder

Link naar reactie
"De Blatende Babyboomer"

Weet niet wat jij naast je sexblaadjes en de volkskrant nog meer leest, maar heb in relatie met strips, meer met de Bommel saga.

Uitspraken als "hoe vreselijk is dit alles, "teer gestel", Het grauw, het pleps, of een fijn besnaarde gedichtregel passen dan meer als avatar regel

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.