Ga naar inhoud

spiegelsetje (flaporen)


Aanbevolen berichten

hallo zzz-ers,

ik vis de afgelopen weken een beetje achter het net, iedereen die hier zn spiegels te koop had aangeboden hebben de setjes net verkocht. Ik ben dus nog opzoek naar een setje spiegels maar dan de gewone flaporen, geen m-spiegels. Wil het graag een beetje origineel houden :rolleyes:

als iemand nog een idee heeft (buiten de dealer om) of ze zelfs heeft liggen hoor ik het graag!!

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

tja... qua nieuwprijs is het retrofit setje wel goedkoper... anders zonder spiegels 177 p/stuk of het retrofitsetje inclusief spiegels 342 euro..... raar eigenlijk.

maar vind het toch maar een beetje zozo :nono: op een 1.8... lijkt me de aerodynamische verbetering nou niet echt merkbaar :schater:

maar als ik echt niet aan een 2dehands setje kan komen dan zal ik dr toch maar es over nadenken :m:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
tja... qua nieuwprijs is het retrofit setje wel goedkoper... anders zonder spiegels 177 p/stuk of het retrofitsetje inclusief spiegels 342 euro..... raar eigenlijk.

maar vind het toch maar een beetje zozo :( op een 1.8... lijkt me de aerodynamische verbetering nou niet echt merkbaar :schater:

maar als ik echt niet aan een 2dehands setje kan komen dan zal ik dr toch maar es over nadenken ;)

Ook op een 1.8 natuurlijk,.. ff serieus ik heb sinds de retrofit kit (de naam alleen al :m: ) toch iets minder wind-geruis bij de spiegels..

Persoonlijk vind ik het echt beter staan en imo niet wannabe :( gewoon een verbetering :nono:

en ohja,.. het is gewoon origineel

Link naar reactie
hallo zzz-ers,

ik vis de afgelopen weken een beetje achter het net, iedereen die hier zn spiegels te koop had aangeboden hebben de setjes net verkocht. Ik ben dus nog opzoek naar een setje spiegels maar dan de gewone flaporen, geen m-spiegels. Wil het graag een beetje origineel houden :nono:

als iemand nog een idee heeft (buiten de dealer om) of ze zelfs heeft liggen hoor ik het graag!!

Bijvoorbeeld :

Hier

Grroeten

Ad

Link naar reactie
Bijvoorbeeld :

Hier

Grroeten

Ad

thanx ad! toevallig heb ik gisteren via zo'n zelfde soort site een formulier ingevuld met de vraag naar de spiegels en die is naar alle demontagebedrijven gestuurd die daar op die site staan, dus ben benieuwd!!!

Link naar reactie
thanx ad! toevallig heb ik gisteren via zo'n zelfde soort site een formulier ingevuld met de vraag naar de spiegels en die is naar alle demontagebedrijven gestuurd die daar op die site staan, dus ben benieuwd!!!

Slechte ervaring met formulier invullen, je krijgt zelden antwoord.

Nieuwe link naar schade ZZZ

Via deze link emailen of bellen, geeft veel meer resultaat, heb deze week hier nog een bagagerekje gescoord voor niet te veel.

Grrroeten

Ad

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.