Ga naar inhoud

bagagerek + windscherm


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ben op zoek naar een bagagerek (het liefst demontabel zodat je niet hoeft te boren) voor een grijze Z3 uit 1997.

en ook naar een windstopper / vanger / netje. Ik heb zelf van die D&W rolbeugels. Dus misschien dat in combinatie met die beugels bepaalde schermen niet of juist wel kunnen.

bedankt alvast.

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ebay bieden.

€269,--

€209,--

Onderste 2 zijn van dezelfde verkoper, snap alleen het prijs verschil niet.

KSM Lemke de fabrikant zelf.

Grtz Ron.

Ik heb die van 209 euro, dat is een gelakte (grijze) uitvoering. Die van 269 lijkt me verchroomd.

De afstelling van de pootjes moet heel precies gebeuren want ze klemmen om je achterklep langs de naad van de zijschermen. Eenmaal afgesteld is het alleen een kwestie van voorzichtig plaatsen. Die van mij staat meestal in de schuur moet ik bekennen, uiteindelijk gebruik ik 'm bijna nooit.

Het is wel een betaalbaar rek maar er zijn vast gebruiksvriendelijker types en daar zou ik voor gaan als je 'm vaker wil gebruiken.

Link naar reactie

Op mijn auto zit een origineel chrome rek van BMW (althans dat is mij verteld). Hiervoor zijn er wel 4 gaten in de kofferdeksel gemaakt maar het rek is simpel te demonteren en dan zijn er chrome dopen op te plaatsen. Voor ons is dit wel prettig omdat we tijdens de vakantie een waterdichte bagagerol (die wij vroeger tijdens vakantie's met de motor gebruikte) hierop kunnen monteren.

Ik weet niet hoe vast andere bagagerekken op de kofferdeksel zitten maar dat zal ongetwijfeld in orde zijn als je ze monteerd volgens de gebruiksaanwijzing.

Ondanks dat het rek simpel te demonteren is heb ik het tot dusver er niet afgehaald wij vinden het wel mooi staan.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.