Ga naar inhoud

Te koop gevraagd


Aanbevolen berichten

Onze auto is inmiddels helemaal gespoten en ziet er pico bello (of pica bella) uit. Ik was begonnen met de motorkap te laten spuiten, vervolgens kwam daar bij steenslag op de bumper bij, daarna de kattenhalen :angry: op de portieren. Toen het gespoten was stak de achterkant zo af met de voorkant, dat ik ook de achterkant maar heb laten spuiten. Zoals gezegd weer een plaatje :thumbup: . Was ook een heel leuk prijsje, dus ik had mazzel.

Dan nu het werkelijke onderwerp. Ik zou wel graag nu ook andere velgen willen. Het liefst van een van jullie, want dan weet ik dat deze (in zijn algemeenheid) :thumbup: goed behandeld zijn, en niet te duur. Ik heb er ook geen wereldprijs voor over moet ik eerlijk zeggen. Die velgen van mij zijn nu behoorlijk beschadigd. Banden maakt mij niet zo veel uit, want die zet ik toch over. Ik ben overigens niet zo gek op al die spaken. Er staat ook een set hier bij het forum te koop, maar eerlijk gezegd vind ik die niet zo mooi.

Iemand iets in de aanbieding? Wellicht ook Ruud (Roodkapje)? Graag een PM met foto en gevraagde prijs naar mij. Dan laat ik in ieder geval iets van mij horen. Ook een link naar een goedkope (nieuwe) velgenboer is prima. Dat mag uiteraard oook hier op het forum.

Al vast dank voor het meedenken

Groeten

Harrie

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Twee jaar geleden op een zoektocht naar velgen uitgekomen bij een in BMW autonderdelen/velgenhandel in de buurt van Zwolle.

Kan de site nu 1-2-3 niet meer vinden, wellicht dat andere forumleden me kunnen aanvullen, anders zoek ik morgen even verder.

Link naar reactie
Banden maakt mij niet zo veel uit, want die zet ik toch over.

Dan is het misschien handig dat je even erbij zet welke velgmaat (diameter en breedte) je nu hebt.

Ik kan me herrineren dat je 17" "rundspeichen" (zelfde als Ralf heeft) hebt, de velgen op die paarse blauwe Z in de voorgrond

Z3forum%20Jan2010-8343.jpg

klopt dat?

Link naar reactie
Dan is het misschien handig dat je even erbij zet welke velgmaat (diameter en breedte) je nu hebt.

Ik kan me herrineren dat je 17" "rundspeichen" (zelfde als Ralf heeft) hebt, de velgen op die paarse blauwe Z in de voorgrond

Z3forum%20Jan2010-8343.jpg

klopt dat?

Ja goed gezien. Ik heb er niet veel verstand van en dacht dat dat allemaal hetzelfde was. Niet dus. Maa deze heb ik inderdaad nu.

Groeten

Harrie

Link naar reactie

gevonden wat ik bedoelde ----> www.autospin.nl

uiteindelijk heb ik hier toen niet gekocht omdat een set velgen voor mijn neus werd weggekaapt......

(hen het idee dat de velgen nu wat duurder zijn, maar dat is puur gevoel....)

Link naar reactie
Speciaal voor RvE 18 inch styling 32's klikkerdeklik

Cheers Ralf! :P Maar met een ET van 20 moet ik eerst een bod doen op Yangkie's fünf, voordat ik ze kan rijden. :unsure:

Harrie, jij kan hier een nieuwe 17" set uitzoeken. Wel even checken of je nu een breedset hebt (achter breder dan voor).

Link naar reactie
gevonden wat ik bedoelde ----> www.autospin.nl

uiteindelijk heb ik hier toen niet gekocht omdat een set velgen voor mijn neus werd weggekaapt......

(hen het idee dat de velgen nu wat duurder zijn, maar dat is puur gevoel....)

Dank je wel ook voor de moeite

Groeten

Harrie

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.