Ga naar inhoud

Past 15 inch van E39 5-serie op een Z4 ?


rubberenrobbie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik geloof dat je als redelijke vuistregel kunt aanhouden dat velgen van een 5-serie nooit passen op een ZZZ(Z) omdat de ET-waarde veel te laag is.

TEEEEEUT :P Mijn velgen zijn ook voorzien voor een 5-reeks (ET20 achteraan) en passen perfect. Hét voordeel is zelfs dat ik geen spacers hoeft te steken.

Link naar reactie
TEEEEEUT :P Mijn velgen zijn ook voorzien voor een 5-reeks (ET20 achteraan) en passen perfect. Hét voordeel is zelfs dat ik geen spacers hoeft te steken.

Maar jij hebt dus geen 15 inch velgen begrijp ik.

Niet dat ik nu zo graag 15 inch wil, (heb nu 18 inch), maar vroeg me af of het paste. Zijn banden zijn nl. gloedjenieuw..

Link naar reactie
Maar jij hebt dus geen 15 inch velgen begrijp ik.

Niet dat ik nu zo graag 15 inch wil, (heb nu 18 inch), maar vroeg me af of het paste. Zijn banden zijn nl. gloedjenieuw..

Klopt, ik heb ook 18" zitten

Link naar reactie
Volgens www.fznederland.com heeft de E39 een et van 20 en een naafgat van 74,1.

De Z4 daarin tegen heeft een et van 47 en een naafgat van 72,5.

Klopt wellicht, maar voor de Et-waarde van de Z3 Roadst'a'r zijn ze toch mis:

Z3 Roadstar 5x120 47 72.5

is bij mijn weten toch nog steeds ET41

Link naar reactie

Direct uit je hoofd zetten, ze gaan gewoon NIET passen

Uiteindelijk weet ik nu nog niet veel denk ik.

Kan er alleen denk ik van uitgaan dat als die wielen een et-waarde van 20 hebben, ze veels te ver naar buiten komen ?

Of is het afwijkende naafgat al voldoende voor niet-passen ?

Gr. Robbie

Link naar reactie

:thumbup: :notworthy: Moet je er wel bij vermelden dat een centreerring gebruikt moet worden en dat ze op de vooras buiten de schermen zouden vallen.

TEEEEEUT :rambo: Mijn velgen zijn ook voorzien voor een 5-reeks (ET20 achteraan) en passen perfect. Hét voordeel is zelfs dat ik geen spacers hoeft te steken.
Link naar reactie
:thumbup: :notworthy: Moet je er wel bij vermelden dat een centreerring gebruikt moet worden en dat ze op de vooras buiten de schermen zouden vallen.

Klopt, maar die ring kwam standaard bij het setje velgen. Heb je die niet, kan je hem nog altijd (laten) draaien en frezen.

Inderdaad, ik heb het over de velgen achteraan zoals ik ook schreef.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.