Ga naar inhoud

Ringtopic 2009


Aanbevolen berichten

Dit is de livecam!

webcam.jpg

elke minuut up to date na drukken op F5 toets!

:thumbup: Ok, ik kan weer niet wachten met het posten van foto's (sorry Maykel dat ik nu een topic open ;) )

Wij zijn dus met 3 auto's naar de Nürburgring geweest.

de heenweg ging lekker, alleen jammer dat er nog steeds veel steentjes liggen op hetberuchte Kelberg weggetje :D

We hadden droog weer, af en toe zon, en vrij weinig last van medeweggebruikers, en anders haalden we die gewoon in :thumbup:

daar aangekomen, meteen naar Zufahrt gereden, een ringcard gekocht met 4 rondes , en meteen de baan op!

superrrrr, geweldig ritje was het ;)

Jochem en Ivo, Maykel en An, stapten allen met een lach van oor tot oor uit :D

Daarna naar Brunchem gereden, frites gegeten met curryworst, want waarempel de kot was open!!!

Daarna nog 2 rondes gereden, dus we hebben allen nog 1 ronde over.

hier bewijsmateriaal:

8200rpmcom599676_H.png

8200rpmcom599677_H.png

8200rpmcom599789_H.png

@Rve: de slagbomen zijn er nog, maar nu moet je 2 seconde je kaartje voor de paal houden, en dan gaat hij open!!!

Ook kwamen we een goede vriend tegen Peter Glas, die werkt bij Supercars bij ons aan het het bedrijven terrein.

daar ben ik 2 rondes meegereden, en Jochem is ook een keer met hem meegegaan!! die Peter rijdt in een E36 325i, helemaal gestript, speciaal voor de Ring!!

zodra ik de foto's en film heb ge-upload zal ik ze plaatsen.

hier een lijst met ringfotografen

aangepast door m coupe for life
Link naar reactie
  • Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

okay, okay, okay. Ik had dus gewoon vanmorgen om 8:00 in de coupe richting Zuiden moeten rijden :thumbup:

Emanuel, vandaag heb ik een aantal keren op de webcam gekeken, hoe het was. Ik heb nog een fotootje van een "Ring-Zafira" met oranje zwaailichten op het dak gesaved, voor Yankgie ;) (staat op de laptop van Simone, moet ik nog even overhalen).

Het is misschien een leuk idee om de live feed van die webcam in je openingspost hierboven te zetten. Zo kan je altijd snel kijken hoet het is op de ring. Plak je er dat overzicht van Eifelwetter.de nog onder, is het compleet. :thumbup:

Link naar reactie
okay, okay, okay. Ik had dus gewoon vanmorgen om 8:00 in de coupe richting Zuiden moeten rijden ;)

Emanuel, vandaag heb ik een aantal keren op de webcam gekeken, hoe het was. Ik heb nog een fotootje van een "Ring-Zafira" met oranje zwaailichten op het dak gesaved, voor Yankgie :D (staat op de laptop van Simone, moet ik nog even overhalen).

Het is misschien een leuk idee om de live feed van die webcam in je openingspost hierboven te zetten. Zo kan je altijd snel kijken hoet het is op de ring. Plak je er dat overzicht van Eifelwetter.de nog onder, is het compleet. ;)

Ja dat had je inderdaad, maar ja je wilde onze weerman Peter Glas niet geloven he......dat krijg je er nou van..... :thumbup:

ik zal het morgen plaatsen in eerste post, goed idee :thumbup:

Link naar reactie

Damn.. nu ben ik echt wel teleurgesteld in mezelf, had ook beter meegegaan. :thumbup:

Toen ik hoorde van MDS Z3 2.8 dat jullie richting 'ring' reden was ik echt jaloers :thumbup:

kijk alvast uit naar alle foto's ;)

greetz ben

Link naar reactie

Ben, het zeizoen is net begonnen, ga er maar vanuit dat we vaker zullen gaa, want ik heb van MDS Z3 2.8 begerepen dat hij er wel lol in had, en zo zijn er nog meer forumleden die er de fun van inzien om eens naar de Ring te rijden :thumbup:

Ik ga bijna elke mooie zondag die kant op, ik zal je wel op de hoogte houden :thumbup:

Link naar reactie

Perfect dit topic Maan!

Dan post ik hier ook verder :thumbup:

Jongens en meisjes, ga vooral nooit mee met Emanuel en Reggie een dagje Ringen, want je komt verslaafd terug! :schater:

Het was een uitzonderlijke ervaring in een prachtig decor, waar je omringd bent met 's werelds mooiste sportwagens (waarvan zo meteen enkele ;) )

Om kwart over negen vertrok ons drietal dus mooi richting de Eiffel. Met Emanuel op kop moesten we natuurlijk die rechtervoet neerplanten om een beetje bij te blijven... :schater: Boy o boy wat was dat al fun op zich ;)

img0768.jpg

img0771.jpg

De brute snuit van Mus...

img0791udl.jpg

En natuurlijk lusten onze beestjes ook wat lekkers...

img0785d.jpg

The newbie next to the Ringmeister :thumbup:

img0787y.jpg

De Ringtool van 'Manu'

img0782.jpg

img0809y.jpg

Link naar reactie

DEEL II

We arriveren na een WAANZINNIG mooie, snelle en vooral bochtige Eiffel-route aan in het Mekka van de autosport! :nasty:

De Nürburgring... Je wordt er even stil van...

img0804b.jpg

Blijkt dat Emanuel en ik onderweg een lief klein vogeltje geschupped hebben... :D

img0805e.jpg

img0806a.jpg

Zoals Maan reeds zei, eerst even de ogen uit onze kop gekeken op al dat bruut geweld dat op de parking stond, en daarna meteen die Ring op! ;) ECHT wel even kicken :schater:

De sensatie is moeilijk te beschrijven, maar ik voelde me zo klein op dat immense circuit. Het dwingt echt respect af, en o wee als je dat even vergeet... Dan wordt je geheid afgestraft :wacko: En dat ziet er dan zo uit als je even een curbje meeneemt dat je eigenlijk niet had moeten nemen... ;)

img0898l.jpg

Over het ganse circuit heerst zulk een geweldige sfeer die niets dan autosport uitademt. En dat ruik je :thumbup: Zo ongeveer elke 2 minuten komt er een vleugje koppeling, remmen en olie je kant uitgedwarreld.... MMMMMMM... :schater:

Na de eerste ronde een korte lunchpauze gehouden aan een kijkplaats. Supergezellig! :D

img0824a.jpg

Daarna nog 2 ronden gereden en op het gemakje dan richting huis geknald!

Kortom, Emanuel en Reggie, bedankt voor de begeleiding vandaag. Hierdoor zijn we de rit begonnen met een gerust gevoel wat toch steeds fijner is. :thumbup:

Link naar reactie

Nou, dat was dan een 10+ waard... :thumbup:

Ik ben blij dat jullie lekker binnendoor hebben gereden, wellicht is dat binnenspatscherm van Maikel al eerder gesneuveld in de vooreifel... :thumbup:

ZowieZo een mooie omschrijving Maikel, het is iets onwerkelijks, die ring en het gebeuren er omheen.

Link naar reactie

Jongens wat was het gezellig gisteren, heb spierpijn in mijn rechter arm van het vasthouden van de deur, niet normaal wat een lichaam te verduren heeft bij zo'n ritje :schater:

mijn riobben staan afgebeeld in de rugleuning, en mijn voetafdrukken op de matjes!!

lekker frietjes met curryworst gegeten, genoten van de bochtjes en mooie bolides!!!

hier een side waar je je even op moet registreren om te kunnen zien of er foto's van je gemaakt zijn, want hier posten een hele hoop ringfotografen

http://www.touristenfahrerforum.de/forum/

de rest zal ik spoedig toevoegen, en ook door emanuel in de eerste post van dit topic laten plaatsen :thumbup:

Oh ja op de terugweg zag Maan een busje polizei rijden, en hij wilde testen of je daar echt zo hard mocht rijden als je wilde, en haalde het busje in met bijna 230 km/h. Nou geen reactie van de polizei, dus je mocht daar werkelijk zo hard rijden op de autobahn :blush:

aangepast door miss m coupe for life
Link naar reactie

Dat bij jullie de Curry Wurst mit Pommes Laden er nu wel stond EN open was, is natuurlijk helemaal oneerlijk :thumbup:

afbeelding068.jpg

Wanneer gaan we weer??? :blush:

Link naar reactie
Een Evo ? Of eentje met Evo-spoilers erop ??? :)

Ik zou je eigelijk willen verbieden om zo'n stukje "heilige" geschiedenis van BMW als een ringtool te gebruiken ... :) ;)

Deze is gewoon te mooi om daar te riskeren . ;)

Dit is inderdaad haast te mooi om 'm als ringtool te gebruiken.

Na de cursus van Arno begint het inderdaad wel te kriebelen om niet ook op het circuit rond te gaan rijden maar daar vind ik onze Z3 toch iets te mooi voor.

En die E30 M's zijn helaas nog best prijzig. :thumbup: Misschien maar een gewone E-30.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.