Ga naar inhoud

Motorstoring lampje


Martijn Riewald

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik heb vorige maand een BMW Z3 1.8 gekocht uit 2001 met 90.000 km op de klok! Trotse eigenaar en ben al enige jaren fan van deze SUPER BMW.

Nu brandt sinds een week mijn motorstoringslampje en heb hem laten uitlezen bij de plaatselijke bmw dealer. Het bleek dat het Carterventilatie filter lek was. Deze heb ik vandaag vervangen maar het lampje brand nog steeds! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Lange tijd de minpool van de accu ofzo? Of reset dat RESET-apparaatje dit lampje ook?

Ben heeeeeel benieuwd! Een ritje langs de BMW dealer is ook geen ramp maar staat zo lullig als je het zelf vervangt en daarna hun hulp weer nodig hebt..

Groet,

Martijn

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nu zal toch de fout moeten worden gewist uit de Ecu, die heeft hij n.l. opgeslagen.

Durf je niet naar de dealer doe ik het wel voor je.

Wil je dat voor me doen? :unsure:

Denk dat ik binnenkort zelf maar weer eens bij hun de showroom in zal lopen om het op te lossen! Ben tenslotte geen klein kindje meer.. (helaas..)

Thanx!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.