Ga naar inhoud

Plaats CD wisselaar


RobC

Aanbevolen berichten

Een vriend/mede-Z3-rijder uit mijn dorpje vraagt mij waar hij zijn CD-wisselaar het beste kan onderbrengen. Ik heb er geen ervaring mee. Waar hebben jullie die, ideeën/ervaringen/raad????

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hij zit normaliter links onder in de hoek, maar heb hem ook weleens in een van de twee uitsparingen achter de lampen gezien. Hangt af van HK-stereo ja/nee, en facelift ja/nee.

Sledge, mats me even, iets meer detail graag. Gaat om een 1.8, oude type, geen HK.

Achter de lampen betekent opstaande montage in die beperkte ruimte???

Link naar reactie

Laat dat achter de lampen maar zitten, heb ik op MZ3.net gezien en gaat om een Amerikaanse Z. Hebben een andere indeling:

http://www.mz3.net/articles/080.html

Je krijgt bij de dealer een inbouwrekje waarmee je de cd wisselaar tegen het plafond van de kofferbak kan schroeven. Ik stuur je de inbouwhandleiding wel even door. Hier nog meer handige tips:

http://www.z3-roadster-forum.de/phpBB2/fsitemap2-21.html

Link naar reactie
Rob, je wist het zelf :) mooiste plekje in de ZZZ is waar ik de navigatiecomputer bij jou heb gemonteerd en gedemonteerd :D

Ik begrijp zeker wat je bedoelt, alleen, daar zit de HK-versterker waar je de wisselaar kan aanhangen. Die versterker is in dit geval niet aanwezig. Er is "niets" en alles wat ruimte inneemt is te veel. Vandaar de vraag welke plek is het beste, neem ik aan.

Link naar reactie
Daar hebben wij nooit een DHZ topic van gezien. :) :D :m:

Ruud monteerde mijn VDO compu daar. Wat later weer demonteren, want andere navi. En zo blijf ik heen en weer rijden... ;)

Link naar reactie
Ik begrijp zeker wat je bedoelt, alleen, daar zit de HK-versterker waar je de wisselaar kan aanhangen. Die versterker is in dit geval niet aanwezig. Er is "niets" en alles wat ruimte inneemt is te veel. Vandaar de vraag welke plek is het beste, neem ik aan.