Ga naar inhoud

Brede heupen


Gast John

Aanbevolen berichten

Ik ben de trotse eigenaar van een z3 1.9.

Ben in bijna alle opzichten erg tevreden. Alleen het achterkantje :huh:

Ik zou zo graag een JLO kont willen hebben. Mmmmm

Ik zag in het topicje van "robbertbmwz3" over "Brede Heupen ???" (http://www.digitalediensten.nl/z3forum//index.php?showtopic=314) het e.e.a. is besproken. Heb alleen weinig info daar kunnen weghalen.

Wie weet hier meer over en kan me helpen?

Ik wil een JLO kont!!! :D

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Je zou de randen kunnen laten uitkloppen. Of bredere randen van de 2.8 tweedehands ergens vandaan halen. Maar dan zal de achterbumper ook meteen vervangen moeten worden, want deze loopt namelijk verder naar buiten toe.

Voor het uitklopwerk moet je bij Pierre zijn die weet er alles vanaf. :huh:

Link naar reactie

Volgens mij ben je er met een set schermen en een bumper er nog niet. Op mz3.net staat een verslag van iemand die een 1.9 helemaal naar m heeft omgebouwd. Als ik me goed herriner heb je ook de skirts, binnenspatborden, tankdeksel en nog wat klein grut nodig.......

Link naar reactie

Ik heb al wel andere sideskirts en achterbumper erop zitten (aerodynamica set)

Deze zouden van een widebody model moeten zijn.

Ik zal het ff navragen maar ik denk dat ik alleen nog binnenspatborden, tankdeksel en de nog wat klein grut nodig heb.

Mmm das nog wel te doen.

Link naar reactie

Ik zou er toch een beetje mee oppassen:

As I said, this project really put me in the poor house -- literally. Towards the end, I became a prostitute and even tried soliciting companies to donate the parts to me if I put a decal on my car. Semi-happily, no one took me up on my offer

:D

Link naar reactie

Och och, allemaal negatieve reakties.

Ik wil gewoon mijn custom-made z3tje en niet noodgedwongen een heel nieuw begin maken met een 2.8.

Ik vind dat je die aanpassingen niet moet doen als je er geen geld voor hebt.

Zoals die gozer op MZ3.Net als schreef:

Why I did it:

I am poor, but I love the M Roadster.

In ieder geval bedankt voor jullie reakties en mocht iemand toch van die schermpjes hebben, dan verneem ik dat HEEL graag.

Asjemenou227@hotmail.com

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.