Ga naar inhoud

Duurzame lakbescherming


Huub

Aanbevolen berichten

Wie van jullie heeft ervaring om zijn ZZZ naar een poetsbedrijf te brengen en een lakbescherming aan te laten brengen?Mijn QPE gaat 4 mei voor een behandeling bij een kennis van mij en er komt een Wax Guard protectie systeem op van CARTEC

CARTEC piclogo.gif

Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je hem wast, kan je het ook doen met een shampoo met "wax". Vaak is dit geen wax, maar is de shampoo negatief geladen (of was het positief?) en je auto positief van nature. Dit geeft een (tijdelijke) beschermlaag. Als je zoiets niet zeker weet? heel simpel testje.... als je raam vet word zit er cabunara of i.d. in. Zoniet grote kans dat het zo werkt. De meeste "wax" in de wasstraat werkt ook zo. Een vriend van mij heeft een fabriek die industriële schoonmaakproducten maakt, vandaar dat ik dat weet.

Link naar reactie
Een vriend van mij heeft een fabriek die industriële schoonmaakproducten maakt, vandaar dat ik dat weet.

en vandaar dat ik 10 liter shampoowax in de schuur heb staan :lol: B) B)

Link naar reactie
ik kijk toevallig ook naar http://www.protech.nl (voor de 407 dan) ...

Wat kost die cartech behandeling, Huub ?

Weet ik eerlijkgezegd niet,kennis van mij heeft dat bedrijf en heb het nog niet over geld gehad.

mmm... mijn zus heeft er tot voor kort gewerkt. toch eens vragen...

Link naar reactie
ik kijk toevallig ook naar http://www.protech.nl (voor de 407 dan) ...

Wat kost die cartech behandeling, Huub ?

Weet ik eerlijkgezegd niet,kennis van mij heeft dat bedrijf en heb het nog niet over geld gehad.

mmm... mijn zus heeft er tot voor kort gewerkt. toch eens vragen...

Ben je al aan het bellen :lol: meneer die de bomen niet meer ziet maar ramen B) B)

Link naar reactie
ik kijk toevallig ook naar http://www.protech.nl (voor de 407 dan) ...

Wat kost die cartech behandeling, Huub ?

Weet ik eerlijkgezegd niet,kennis van mij heeft dat bedrijf en heb het nog niet over geld gehad.

Vandaag de QPE laten cleanen en glimt nu als de welbekende :blush:ikel :D de QPE is nu echt donker zwart geworden :lmao: van binnen is de QPE ook wer spik&span

cartech27rq.jpg

Link naar reactie
ik kijk toevallig ook naar http://www.protech.nl (voor de 407 dan) ...

Wat kost die cartech behandeling, Huub ?

Weet ik eerlijkgezegd niet,kennis van mij heeft dat bedrijf en heb het nog niet over geld gehad.

Vandaag de QPE laten cleanen en glimt nu als de welbekende :blush:ikel :D de QPE is nu echt donker zwart geworden :lmao: van binnen is de QPE ook wer spik&span

Je bent 1 1/2 week te vroeg, Huub. :D

Link naar reactie
ik kijk toevallig ook naar http://www.protech.nl (voor de 407 dan) ...

Wat kost die cartech behandeling, Huub ?

Weet ik eerlijkgezegd niet,kennis van mij heeft dat bedrijf en heb het nog niet over geld gehad.

Vandaag de QPE laten cleanen en glimt nu als de welbekende :blush:ikel :) de QPE is nu echt donker zwart geworden :lmao: van binnen is de QPE ook wer spik&span

Je bent 1 1/2 week te vroeg, Huub. :D

Maar morgen ben ik hier :D :D

Link naar reactie
ik kijk toevallig ook naar http://www.protech.nl (voor de 407 dan) ...

Wat kost die cartech behandeling, Huub ?

Weet ik eerlijkgezegd niet,kennis van mij heeft dat bedrijf en heb het nog niet over geld gehad.

€250

Link naar reactie
Is dat een mats- of een reëele marktprijs, Huub??

Ex btw en het interieur was maar €25(vriendenprijs) heb dus geen btw betaald :lmao:

Link naar reactie
:m: Mooi Huub, zijn nu ook die oppervlakte krasjes verdwenen? Als ik langs mijn auto afkijk, en kijk na een verlicht gedeelte, dan zie je allemaal fijne krasjes.

In mijn ogen ziet het er goed uit en er zijn nog wel een paar zichtbare krasjes maar denk dat je daar niet meer vanaf komt.De QPE voelt wel superglad aan.

Link naar reactie
Zit al een tijdje aan pro-tech te denken maar lees nu in D regelmatig over nano-lak, maar in NL nog niets over gelezen ;)

Mercedes gaat als één van de eerste autofabrikanten zogenaamde nano-lakken gebruiken om zijn auto’s daarmee beter tegen krassen te beschermen. Zoals Mercedes bekend maakt zal de technologie zonder meerprijs in de komende maanden bij de verschillende modellen ingezet gaan worden. Er zal gestart worden met de C-, E- en S-klasse uit de fabriek in Sindelfingen, waar de spuiterij reeds is aangepast. Vervolgens zullen de CLK en SL (fabriek in Bremen) een nano-lak jasje krijgen. De A-klasse (fabriek in Rastatt) sluit de rij. Volgens Mercedes wordt het lakoppervlak beter beschermd door het gebruik van microscopisch kleine keramiekdeeltjes, die met de heldere lak over de gekleurde laklaag wordt gespoten. De keramiekdeeltjes beschermen de lak weliswaar niet afdoende tegen bijvoorbeeld takken, maar de minimale slijpsporen van wasstraten kunnen hiermee wel nagenoeg verhinderd worden, aldus Mercedes.

*alleen dit :m:

Link naar reactie

Ben er de hele dag bij geweest en het en het is een serieuse behandeling de auto word eerst in een soort shampoo/voorweek gezet,dan met hogedruk gewassen,drooggezeemt,met een polijstmachine op hoogglans gepoetst,met speciale shampoo/ontvetter handgewassen,na gepolijst met een fijnere pasta,ziet de lak er echt weer zwart uit,dan komt de Carguardprotectie er op,moet een uur uitharden en word dan op hoogglans gepoetst met de hand,tussendoor de auto gestofzuigd(1/2 uur!!bijna)en de ramen gepoetst en gepoetst van binnenbuiten en alle kunstofdelen en rubbers,banden.daarna werd de auto weer nagelopen en hier en daar nog een poetsbeweging gedaan.Was er om 1/2 9 en was s'middags om 1/2 4 weer thuis die jongens hadden niet eens pauze en dan +/- 14 auto's in de loods :m: met 6 man

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.