Ga naar inhoud

ECU Flashing Cable for BMW, VW, Mercedes, Ford


Aanbevolen berichten

Ik wilde ook weleens met de computer een kijkje nemen in mijn Z3 en dacht daarvoor de juiste kabel te hebben gevonden. Niet dus, althans niet in combinatie met de software die ik daarvoor ter beschikking had. Wel kun je er je ECU mee uitlezen en flashen. Maar dat was ik nu ook weer niet van plan.

Voor de liefhebber heb ik dus voor EUR 20,00 te koop:

ECU Flashing Cable for BMW, VW, Mercedes, Ford Zie hier voor details.

Het geheel zit ook nog eens in een handig zwart etui met ritssluiting. Als er geen geïnteresseerden zijn gaan die kabels en interface in de rommeldoos en kan ik die etui nog wel ergens nuttig gebruiken om de Z opgeruimd te houden :kisstogether: .

Kan opgestuurd worden tegen vergoeding van de porto, is af te halen in Venray (krijg je er ook koffie bij) of ik neem hem mee naar een bijeenkomst.

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hoi Bart,

Ik wil ook wel eens een kijkje nemen in mijn Z3. Is de kabel er nog? Zo ja, dan wil ik em wel hebben. Kom je toevallig ook naar de Twente tour? Dan zouden we daar de 'overhandiging' kunnen doen.

GreetZZZ, Paul

Link naar reactie

Nog steeds te koop.

Wellicht ten overvloede: ik kreeg Carsoft niet aan de praat met dit Interface.

Misschien dat het wel werkt met andere software, dat heb ik niet geprobeerd. De bijgeleverde flsh-software werkt wel: je kunt de inhoud van je ECU opslaan als bestandje op je computer. En weer een bestandje terugflashen denk ik, maar dat heb ik niet geprobeerd.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.