Ga naar inhoud

Is dit iets voor mij?


napoje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik geloof niet in die dingen (dus ik ben niet objectief), waarom zou je? Verwacht geen extreme vermogenstoename ... wel meer herrie :lmao:

Einmaliges Ansauggeräusch.
Link naar reactie

Heb er dus zo een op gehad, en net als Ivo zegt: Hele berg herrie (vanaf zo'n 3500 toeren) maar je wordt er echt niet sneller door. Bedenk goed: als je op de autobaan rijdt met zo'n 120+ wordt je op een gegeven moment dus helemaal knettergek van dat ding (althans ik wel) na een paar weekjes weer fijn op Ebay gezet, dus.....

Als je er desondanks een wil :lmao: Is dit idd (K&N) wel een goeie....

Grtz, Marc

Link naar reactie
Heb er dus zo een op gehad, en net als Ivo zegt: Hele berg herrie (vanaf zo'n 3500 toeren) maar je wordt er echt niet sneller door. Bedenk goed: als je op de autobaan rijdt met zo'n 120+ wordt je op een gegeven moment dus helemaal knettergek van dat ding (althans ik wel) na een paar weekjes weer fijn op Ebay gezet, dus.....

Als je er desondanks een wil :lmao: Is dit idd (K&N) wel een goeie....

Grtz, Marc

Zelfde ervaring mee!

Link naar reactie

ik zou het beter niet kopen !!!

je kan beter dat buisje uit je org. luchtfilter hale. dat loopt conisch ( bij een 1.8 toch) en ik denk 1.9 ook . dan klinkt die pas ( het is helemaaal anders als een "kelk") .

probeer het gewoon . en bij 4000 toeren :lmao: :lmao:.

en als het niets is ,steek je het gewoon terug

Link naar reactie

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: een auto loopt het beste op een mengsel met koude lucht, deze open K&N zuigen dus warme lucht vanuit de motorruimte aan: gevolg zelfs slechtere prestaties, verder maken ze een aso-geluid :lmao:

Al door velen vastgesteld, als je dan al K&N wilt dan gewoon een vervangingsfilter, deze vond ik in de :lmao: echter ook slechter presteren dan de gewone papierfilter.

Beste prijs kwaliteit levert IMHO een BMC-carbonairbox die levert tenminste nog een (klein) stukje prestatiewinst door zijn ram-air effect, mooie optiek en een beschaafde brul op. :( of natuurlijk de peperdure airboxen met alpha n sturing (dus zonder LMM) en gewijzigde besturingssoftware -_-

Link naar reactie
Heb vraagje naar de verkoper gestuurd of het op m'n 2.2 zou passen.

Het is dan toch wel de moeite om te doen? Vermits ik nu met een K&N zit... Het enige echte verschil is dan eigelijk dat er een behuizing rondzit?

Bestaat dus niet voor 2.2 volgens verkoper -_- :lol:

Link naar reactie

Kan ik me niet voorstellen, de luchtfilters zijn AFAIK hetzelfde bij de zescilinders en de kit is universeel, lees breed toepasbaar!!

Weet de verkoper ook waarom??? Op de site kijken kunnen we zelf ook :(

Of is het weer zo'n echte verkoper, zo was ik ooit bij BMW hadden we het over de 850, ikke die heeft toch 6 versnellingen, ja zegt de verkoper, 5 vooruit en 1 achteruit :D :D

groetjes,

Pierre

Link naar reactie
Kan ik me niet voorstellen, de luchtfilters zijn AFAIK hetzelfde bij de zescilinders en de kit is universeel, lees breed toepasbaar!!

Weet de verkoper ook waarom??? Op de site kijken kunnen we zelf ook :rolleyes:

Of is het weer zo'n echte verkoper, zo was ik ooit bij BMW hadden we het over de 850, ikke die heeft toch 6 versnellingen, ja zegt de verkoper, 5 vooruit en 1 achteruit :rolleyes::party:

groetjes,

Pierre

Mja, zal er dan wss zelf niet veel van kennen... Dus als ik er eentje voor pakweg een 2.8 bestel kan dat geen problemen opleveren op m'n 2.2?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.