Ga naar inhoud

Verzekering Z3


Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou Rob, bij mij scheelt het ook heel aardig, goede tip! :wacko:

Ook al heb ik de volgende twee onderdelen niet echt nodig:

- Voordelige cabrio premie

- Geen toeslagen voor softtop

:D

Ik betaal nu met 75% korting bij Aegon, via Meeus 64,20 euro per maand

Via die "Z3 verzekering" kom ik uit op (max 20.000 km):

Kies je verzekering

WA € 14,55

WA + Beperkt Casco € 21,45

WA + Uitgebreid Casco € 28,71

Kies je aanvullende verzekering

- No claim bescherming € 2,84

- Ongevallen inzittenden € 0,85 (je kan het aantal inzittenden zelf op "2" zetten, is bij Aegon niet mogelijk, is altijd vijf met optie voor meer, niet minder)

- Rechtsbijstand € 3,43

Premie per maand € 38,45 (WA + uitgebreid casco) :thumbup:

Link naar reactie
Kun je de schadevrije jaren van de ene verzekering meenemen naar de andere?

Kun je gewoon meenemen. De verzekeringsmaatschappijen werken met een systeem waarin ze het gewoon onderling op kunnen zoeken.

Vroeger had je nog zo'n verklaring (papier) die je dan in moest leveren, dat hoeft nu niet meer.

Link naar reactie
Kun je gewoon meenemen. De verzekeringsmaatschappijen werken met een systeem waarin ze het gewoon onderling op kunnen zoeken.

Vroeger had je nog zo'n verklaring (papier) die je dan in moest leveren, dat hoeft nu niet meer.

Dank je, Ruud.

Dat biedt perspectief!

Link naar reactie

Ik heb ook even de getallen naast elkaar gezet:

Z3 2.0s roadster, bj 03-2000, regio Noord-Oost Nederland

WA + uitgebreid casco , 12.000 km, incl. no claim bescherming

en 2 p inzittenden verzekering, excl. Rechtsbijstandverzekering

en minimaal 9 schadevrije jaren:

bmwz3-verzekering.nl : € 403,00 per jaar

Huidige verzekering Univé : € 499,50

Dit is een aanzienlijk verschil, toch maar 'ns de polisvoorwaarden vergelijken!

Link naar reactie
Heb Allsecure allrisk afgsloten. Tot nog toe erg goede service en bereikbaarheid. Een veel goedkoper. Zijn soms alleen mider soepel met een schade zoals een ster in m'n voorruit onlangs. Maar daar zijn ook weer manieren voor. :thumbup:

Goedkoper bij AllSecure? Hoe krijg je dat voor elkaar aangezien ik juist duurder uitkom met 17 schade vrije jaren en een Z4.

Link naar reactie
Goedkoper bij AllSecure? Hoe krijg je dat voor elkaar aangezien ik juist duurder uitkom met 17 schade vrije jaren en een Z4.

spraakverwarring... Ik bedoelde niet goedkoper dan die Z4 verzekering maar wel goedkoper dan een algemene van een ander "merk"

Ik zou wel even goed de voorwaarden checken van die Z3/Z4 verzekering.

Link naar reactie

Ik betaalde tot nu toe all-risk met 75% korting €1200 bij Fortis-Asr en dan heb ik ook nog een eigen risico op de kap van €1500...

Nu een offerte aangevraagd en afgesloten bij ''Z3verzekering'' en ik ga betalen: €351 zónder uitsluitingen...WOW wat een verschil! :newblush:

Link naar reactie
Iemand nog tips om de verzekering (ruim) voor de vervaldatum over te kunnen sluiten?
Auto verkopen aan je vrouw. Verzekering opzzzeggen. Hopen dat ze 'm terugverkoopt :schater: .
Link naar reactie

Dat is goedkoop! ik zit bij Nationale Nederlanden omdat ik daar 20% personeelskorting krijg. Met 75% no claim betaal ik nu 49,12 pm all risks. Is bij die Z3 club 31 en een paar centen. Wachten op de vervaldatum, want daar weet ik geen trucs voor, en dan overstappen lijkt mij.

Bedankt voor de tip!

Link naar reactie
  • Administrator
Dat is goedkoop! ik zit bij Nationale Nederlanden omdat ik daar 20% personeelskorting krijg. Met 75% no claim betaal ik nu 49,12 pm all risks. Is bij die Z3 club 31 en een paar centen. Wachten op de vervaldatum, want daar weet ik geen trucs voor, en dan overstappen lijkt mij.

Bedankt voor de tip!

Volgens mij kun je verzekering tussendoor gewoon opzeggen/overzetten.

Overigens apart dat weinigen hier van wisten. Ik kreeg een hele mooie ansichtkaart in de bus van hun...

Link naar reactie

Tussendoor opzeggen is zeker niet gebruikelijk. Meeste verzekeringen kun je alleen schriftelijk met inachtneming van een opzegtermijn (kort of lang) opzeggen per vervaldatum. De mijne (voor de Z3) is pas recent weer een jaar verlengd. Heb eigenlijk geen zin om te wachten tot begin volgend jaar.

Overzetten naar je partner is een optie. Vroeg me af of er forummers zijn die dit hebben gedaan en die dan ook bij het postkantoor hem direct weer terug hebben over laten schrijven. Anyone?

Link naar reactie

PROBEER EENS DE VOLGENDE LINK: WWW.INEAS.NL. SUPER GOEDKOOP, OOK MET ALL RISK!!!!!!!!!!

Is zeker goedkoop maar moet je wel een originalo zijn met andere veren en/of bande/velgen willen ze je niet verzekeren volgens de site.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.