Ga naar inhoud

nano behandeling


mohikaan

Aanbevolen berichten

40 europer wiel. (mn buurmeisje (18 jaar) rekent 6 euro per uur voor auto wassen. Dus wordt een kwestie van rekenen.

Kreeg ook een foldertje mee : lees daarin dat je moet kijken op www.drvinyl.nl en www.restylecenter.nl. Dr vinyl schijn een franchise organisatie te zijn?

Op internet gelezen dat mercedes en volvo het al toepassen op voorruiten en zijspiegels.

Dat is 160 euries best wel prijzig

Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gisteravond deze posting gedaan en daarna . ;)

Vanmorgen : reeds 20 reakties! HOERA,HOERA ,eindelijk eens een succesvol topic gelanceerd. :ph34r:

Wat blijkt? allemaal gelul over een kinderprogramma. Is nogal een heftig nachtje geweest? :schater:

Toen ik zo oud was als jullie, zat ik omstreeks die tijd achter de meiden aan. (moest ook wel want ze zaten niet achter mij aan) :schater:

Link naar reactie
Gisteravond deze posting gedaan en daarna . :foto:

Vanmorgen : reeds 20 reakties! HOERA,HOERA ,eindelijk eens een succesvol topic gelanceerd. :ph34r:

Wat blijkt? allemaal gelul over een kinderprogramma. Is nogal een heftig nachtje geweest? :schater:

Toen ik zo oud was als jullie, zat ik omstreeks die tijd achter de meiden aan. (moest ook wel want ze zaten niet achter mij aan) :schater:

Zo veel ouder ben je niet als ons <_< Nano Nano ;)

Link naar reactie
Bij aankoopvan de zzz zaten er ook een paar winterwielen bij (velg+band=wiel) Vandaag eindelijk eens laten monteren, enerzijds om ze uit te proberen maar ook om mn multispaak wielen aan binnen en buitenzijde eens goed schoonte maken en in de was te zetten.

Garagehouder raadde me een nanobehandeling aan. D.i het aanbrengen van een coating die de kleine gaatjes opvult zodat je 4 jaar lang het vuil er met een tuinslang vrolijk af kan SPOELEN.

De behandeling is niet onbekend op dit forum, maar lees geen echte ervaringen. Zijn die er inmiddels?

Vraag 2. Is het een goed idee om ze met een spuitbusje blanke vernis (die je ook gebruikt als coating over metalliclak), te spuiten?.

Link naar reactie
Bij aankoopvan de zzz zaten er ook een paar winterwielen bij (velg+band=wiel) Vandaag eindelijk eens laten monteren, enerzijds om ze uit te proberen maar ook om mn multispaak wielen aan binnen en buitenzijde eens goed schoonte maken en in de was te zetten.

Garagehouder raadde me een nanobehandeling aan. D.i het aanbrengen van een coating die de kleine gaatjes opvult zodat je 4 jaar lang het vuil er met een tuinslang vrolijk af kan SPOELEN.

De behandeling is niet onbekend op dit forum, maar lees geen echte ervaringen. Zijn die er inmiddels?

Vraag 2. Is het een goed idee om ze met een spuitbusje blanke vernis (die je ook gebruikt als coating over metalliclak), te spuiten?.

Link naar reactie
Bij aankoopvan de zzz zaten er ook een paar winterwielen bij (velg+band=wiel) Vandaag eindelijk eens laten monteren, enerzijds om ze uit te proberen maar ook om mn multispaak wielen aan binnen en buitenzijde eens goed schoonte maken en in de was te zetten.

Garagehouder raadde me een nanobehandeling aan. D.i het aanbrengen van een coating die de kleine gaatjes opvult zodat je 4 jaar lang het vuil er met een tuinslang vrolijk af kan SPOELEN.

De behandeling is niet onbekend op dit forum, maar lees geen echte ervaringen. Zijn die er inmiddels?

Vraag 2. Is het een goed idee om ze met een spuitbusje blanke vernis (die je ook gebruikt als coating over metalliclak), te spuiten?.

hALLO PROBEER EENS WHEELFIX FLESJE KOST 40 EURO DIT IS EEN VELGEN COATING NET ALS EEN LAKVERZEGELING EN BLIJFT 3JAAR EROP ZITTEN ZIE WWW.WHEELFIX.NL

iKZELF BEN ER ZEER TEVREDEN OVER :blink:

Link naar reactie
hALLO PROBEER EENS WHEELFIX FLESJE KOST 40 EURO DIT IS EEN VELGEN COATING NET ALS EEN LAKVERZEGELING EN BLIJFT 3JAAR EROP ZITTEN ZIE WWW.WHEELFIX.NL

iKZELF BEN ER ZEER TEVREDEN OVER :blink:

Ik kies toch voor het buurmeisje van Mohikaan voor € 6 per uur. In plaats van een flesje Wheelfix kun je je velgen een keer of 14 laten doen en heb je nog een leuk uitzicht ook (voor velgen moet je bukken) :wave:

Link naar reactie

Tis niet te geleuven.

Vrouwlief is vandaag met vriendin naar anwb geweest en wat heeft vriendin gekocht?

En ANWB setje NANO ruitenbescherming!!!

Reden voor aankoop : een positief artikel in "de KAMPIOEN".

Artikel nu gelezen en begrijp dat het vooral een dunne vloeistof is, die in de porien dringt en daar hard wordt en daardoor verhindert dat ander vuil in de porien kan dringen.

Prijs 10 euro voor een setje (flesje reiniger, flesje nano vloeistof met anwb logo +poetsdoek).

Link naar reactie
hALLO PROBEER EENS WHEELFIX FLESJE KOST 40 EURO DIT IS EEN VELGEN COATING NET ALS EEN LAKVERZEGELING EN BLIJFT 3JAAR EROP ZITTEN ZIE WWW.WHEELFIX.NL

iKZELF BEN ER ZEER TEVREDEN OVER :thumbup:

Had je eigenlijk eens van de winter lekker door het zout moeten rijden dan wisten we of het echt werkt :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.